Painatko enemmän kun miehesi?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Huh, säälittää miehet (ja ne naiset!!!) joilla on itseään painavampi puoliso. Itse en voisi olla sellaisessa suhteessa.
Minä 173 cm/64 kg, mies 184 cm/93 kg. Molemmat olemme urheilullisia ja treenaamme paljon.
Älä nyt suotta sääli, saattaa olla että joku meistä muista säälii ylipainoisten miesten vaimoja.
Jos nainen painaa enemmän kuin mies niin ennen pitkää mies painaa kyllä jotain muuta.
Laihduttakaa!
En :D Minä 177/61 ja mies 195/105.
Alexandra52kg kirjoitti:
Jos nainen painaa enemmän kuin mies niin ennen pitkää mies painaa kyllä jotain muuta.
Laihduttakaa!
Ei minun fat admirer mieheni! Herää todellisuuteen.
N30/157 kg kirjoitti:
Alexandra52kg kirjoitti:
Laihduttakaa!
Onko sulla afrikkalainen mies?
Painamme vain toisiamme, joten painamme aikalailla saman verran! ;D
Ollaan aika samoissa lukemissa. :D Ei omisteta vaakaa mutta oon 178 cm ja poikaystävä 190 ja molemmat painaa jotain väliltä 75-80 kg.
Painan n 50 kg vähemmän kuin mieheni.
Mies painaa enemmän. Ja useammin.
En. Mies on noin 30 kg painavampi, kuten pitääkin olla.
En paina, itse olen 54kg ja mies 64kg, sopivasti molemmat ☺
Alexandra52kg kirjoitti:
N30/157 kg kirjoitti:
Alexandra52kg kirjoitti:
Laihduttakaa!
Onko sulla afrikkalainen mies?
Ihan suomalainen on.
Ennen painoin, kun olin normipainon ylärajoilla ja mies alipainoinen, mutta nykyään mää oon muutaman kilon laihtunut ja mies vastaavasti saanut painoa lisää, joten en enää. Vaikka samapa tuo, ei se meidän suhteeseen vaikuttanut millään lailla.
Nope. Mä oon 168/61 ja mies 179/77. Mulla on laihdutusprojekti menossa ja haluaisin painaa jonkun 55kg. :)
En. Mies 185 cm ja 94 kg, minä 170 cm ja 62 kg. Miehellä olisi siis tiputettavaa n. 10 kg, oma painoni on mielestäni ok. Viisikymppisiä aletaan olla jo, joten pitää kyllä katsoa mitä syö ja miten paljon ja liikuntaa on syytä harrastaa ahkerasti. Mies vaan tuumaa, että tykkää syömisestä ja inhoaa lähes kaikkea liikuntaa.
Painan reilu viisi kiloa vähemmän, hän on kolmisen senttiä minua pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo 😄 mun poikkis on 175/72 ja ite 169/135 😊
N17 135 kgMiks alanuolet??
Tämä tyttö on joskus aiemmin tainnut kirjoittaa siitä, miten poikkis tykkää isoista tytöistä. Eikä koe tarpeelliseksi laihduttaa vaikka on 50 kg ylipainoa.
Mies paina 40kg enemmän, mutta on myös 29cm pidempi. Kummatkin ollaan hoikkia/normaalipainoisia ja urheilullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo 😄 mun poikkis on 175/72 ja ite 169/135 😊
N17 135 kgMiks alanuolet??
Tämä tyttö on joskus aiemmin tainnut kirjoittaa siitä, miten poikkis tykkää isoista tytöistä. Eikä koe tarpeelliseksi laihduttaa vaikka on 50 kg ylipainoa.
Niin onkin.. Enemmänkin 75 kg "ylipainoa". Ei hänen tarvitse laihduttaa jos ei halua, eikä myöskään lihavuudesta tykkäävä poikkis ole syy alanuolille.
Jos tuolla linjalle lähdetään, niin mä en välittäisi jäädä tankin alle.