Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset kerran ovat niin hyviä, niin elättäköön itsensä!

Vierailija
24.05.2016 |

Jatkossa saavat naiset, yksinhuoltajat ja miesten A-ryhmä (20%) kantaa yhteiskuntaa. Minä olen jo evännyt oman työni kansalta, joka ei minua koskaan hyväksynyt mukaan. Ja en ole mikään runkkari vässykkä, vaan ahkera terve mies, jonka veron kanto oli liki 6 numeroinen luku vuosittain. Minulla on omat rakenteluprojektini ja tutkin mahdollisuutta tehdä töitä pimeänä bitcoineilla.

Hykerryttää oikein vetää oma korkeakoulutetun panos pois typerältä feministiyhteiskunnalta. Kun naiset kerran ovat niin hyviä, niin elättäköön itsensä! Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla. No, katsotaan kuinka käy.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne yhteiskunnalliset tulonsiirrot "naisten hyväksi" oikein ovat?

Minä voin vastata palstan katkerikkomiesten puolesta:

- Se että naiset käyttävät terveysoalveluja miehiä enemmän ja käyvät "ronkituttamassa värkkinsä" vain varmuuden vuoksi.

- Kohdunkaulansyövän seulonnat ja rintasyöpäseulonnat

Eikös se ole miestenkin etu, että naisen "värkit" ovat kunnossa? Ainakin siitä päätellen, miten kovasti ne heitä noin yleensä ottaen kiinnostavat.

Vierailija
42/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi aloituksesta hieman epäselväksi, mikä täsmälleen oli raivostuttanut ap:n, mutta jos et pidä Suomesta (länsimaista?) niin oletko harkinnut emigroitumista jonnekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Se että naiset käyttävät terveysoalveluja miehiä enemmän ja käyvät "ronkituttamassa värkkinsä" vain varmuuden vuoksi.

Eikös se ole miestenkin etu, että naisen "värkit" ovat kunnossa? Ainakin siitä päätellen, miten kovasti ne heitä noin yleensä ottaen kiinnostavat.

Ehkä palstan katkerikkomiehet jäävät vaille sitä värkkiä, eivätkä siksi arvosta sitä, että naiset pitävät värkeistään huolta.

Vierailija
44/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi aloituksesta hieman epäselväksi, mikä täsmälleen oli raivostuttanut ap:n, mutta jos et pidä Suomesta (länsimaista?) niin oletko harkinnut emigroitumista jonnekin?

Ahaa, jos kyse on siis tulonsiirroista, korkeista veroista jne. niin eikö yksinkertainen ratkaisu ap:n kaltaiselle huippuammattilaiselle olisi muuttaa vaikka jenkkeihin. Siellä ei sosiaalitukia, tulonsiirtoja juuri ole.

(Tosin jenkeissä jos mies haluaa perheen niin käytännössä on oltava valmis elättämään se perhe, koska äitiysrahoja tai -lomaa tai työpaikan pitämisoikeutta ei ole. Ellei sitten onnistu naimaan naispuolista uratykkiä, joka on valmis jättämään lapsen 12-viikkoisena hoitoon. Mutta silloinkin täytyy maksaa nannyt ja osallistua aika lailla lapsen hoitoon, myös öisin, kun vauvan äiti käy työssä. Mutta ehkä ap ei haluakaan perhettä).

Vierailija
45/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa yksinhuoltajista on naispuolisia ja vaikka näennäisesti tuet yksinhuoltajille ovat molemmille sukupuolille, niin naiset hyötyvät niistä lasten siivillä eniten. Tämän vuoksi naiset eivät yleensä erossa luovu lapsista. Mies on myös helppo heivata menemään kun lapset on tehty, koska yhteiskunta elättää jos ei parempaa ole tiedossa. Edellä mainitun lisäksi elatusmaksut määrätään Suomessa isolla kauhalla eli nainen saa niistäkin ekstraa erossa. Lääkäripalveluiden osalta voi lisätä erilaisten (muka) mt-ongelmien vuoksi lääkärissä ramppaavat naiset.

Suomalainen tavismies on jäänyt käytännössä ilman tukea nyky-yhteiskunnassa. Ehkä sitten jos syrjäytyy ihan kokonaan niin saa sossulta tukea elämiseen.

Vierailija
46/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa yksinhuoltajista on naispuolisia ja vaikka näennäisesti tuet yksinhuoltajille ovat molemmille sukupuolille, niin naiset hyötyvät niistä lasten siivillä eniten. Tämän vuoksi naiset eivät yleensä erossa luovu lapsista. Mies on myös helppo heivata menemään kun lapset on tehty, koska yhteiskunta elättää jos ei parempaa ole tiedossa. Edellä mainitun lisäksi elatusmaksut määrätään Suomessa isolla kauhalla eli nainen saa niistäkin ekstraa erossa. Lääkäripalveluiden osalta voi lisätä erilaisten (muka) mt-ongelmien vuoksi lääkärissä ramppaavat naiset.

Suomalainen tavismies on jäänyt käytännössä ilman tukea nyky-yhteiskunnassa. Ehkä sitten jos syrjäytyy ihan kokonaan niin saa sossulta tukea elämiseen.

Tasotapa tilannetta ja hae lääkäriapua noihin mt -ongelmiin ( ei edes muka ongelmiin sun kohdallasi)

Vierailija
47/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin elätänkin! :)

Vierailija
48/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo Karjalainen (Stakesin tutkija) kirjoitti kirjan "Mies vailla tasa-arvoa". Jokainen nainen joka kyselee näiden tulonsiirtojen perään kandee lukaista ko opus ennen kuin alkaa ivallisesti kyselemään typeriä.