Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset kerran ovat niin hyviä, niin elättäköön itsensä!

Vierailija
24.05.2016 |

Jatkossa saavat naiset, yksinhuoltajat ja miesten A-ryhmä (20%) kantaa yhteiskuntaa. Minä olen jo evännyt oman työni kansalta, joka ei minua koskaan hyväksynyt mukaan. Ja en ole mikään runkkari vässykkä, vaan ahkera terve mies, jonka veron kanto oli liki 6 numeroinen luku vuosittain. Minulla on omat rakenteluprojektini ja tutkin mahdollisuutta tehdä töitä pimeänä bitcoineilla.

Hykerryttää oikein vetää oma korkeakoulutetun panos pois typerältä feministiyhteiskunnalta. Kun naiset kerran ovat niin hyviä, niin elättäköön itsensä! Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla. No, katsotaan kuinka käy.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, vaimo ja anoppi kirjoitti:

Luin vain otsikon ja vastaan siihen. Ei kiinnosta tuo muu höpina.

Historian saatossa suomalainen nainen on elättänyt itsensä, perheensä ja kantanut vastuuta jopa enemmän kuin miehet. Nainen on raivanut ja kylvänyt maata, repinyt leipää lapsillen ja  taistellut tasa-arvoisemman yhteiskunnan puolesta.

Kiitän esi-äitejäni heidän kaukonäköisyydestään, vahvasta perinnöstä ja hyvästä itsetunnosta, jota lippu korkealla kannan etenpäin ja siirrän sen omille lapsilleni.

Eläköön huuto vahvoille suomalaisille nasille. Eläköön!!

Suomalaisilla entisajan naisilla ja tämänpäivän naisilla ei ole käytännössä mitään yhteistä. Jälkimmäiselle yhteiskunta maksaa kaiken ja pitää huolta jos ei omat rahat riitä. Ensimmäinen joutui oikeasti tekemään työtä henkensä pitimiksi. Suomalaiselle nykypäivän tavismiehelle sanotaan, että sinua ei tarvita mihinkään muuhun kuin maksajaksi ja jos et siihen kykene niin kuole pois.

Vierailija
22/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten helppo naureskella nyt, koska Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimmista ja jopa feministisimmistä maista. Perusmies pääsee rahoittamaan yhteiskuntaa, mutta kaikki sen hedelmät (mm. parisuhde ja lapset) jäävät yhä useammalta saavuttamatta. Miksi käydä töissä ja rahoittaa verojen kautta yhteiskunnan tukia, jotka menevät niille ihmisille joiden silmissä olet ilmaa?

Kyllä ne verovarat menee ihan kaikkien hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, täällä muuan nainen, joka on elättänyt itsensä siitä lähtien kun 18-vuotiaana lähti kotoa. Elätän myös mieheni, joka on ollut kymmenen vuotta työttömänä, ja toistaiseksi myös juuri aikuistuneen poikamme. En tunne yhtään naista, joka eläisi miehen rahoilla. Kyllä he kaikki tienaavat ihan itse. En tiedä missä maailmassa sinä elät, mutta minä ainakin elän ihan tässä reaalitodellisuudessa.

Vierailija
24/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, rasisti suivaantui kun natsit hävisivät Itävallan vaalit. Syyttää siitä naisia :D

Vierailija
25/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne yhteiskunnalliset tulonsiirrot "naisten hyväksi" oikein ovat? Jos tässä tarkoitetaan äitiyspäivärahoja, elatusmaksuja ja lapsilisiä, niin eiväthän ne naisten hyväksi mene, vaan lasten, joita he kasvattavat. Yhdessähän lapsia tehdää, eivät naiset niitä yksin ole koskaan tehneet. Yhteiskunta on nähnyt hyväksi tukea myös niitä lapsia, joilla ei ole ehjää perhettä. Tämä on järkevää politiikkaa, joka ehkäisee syrjäytymistä ja monenlaisia henkilökohtaisia tragedioita. Vai haluatko tosissasi mennä ajassa sata vuotta taaksepäin, jolloin avioton lapsi oli niin suuri häpeä ja taloudellinen rasite naisille, että moni riisti epätoivoissaan hengen joko itseltään tai vastasyntyneeltä. Nykyinen järjestelmä ei ole täydellinen, mutta on se huikeasti parempi kuin ennen muinoin.

Vierailija
26/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa saavat naiset, yksinhuoltajat ja miesten A-ryhmä (20%) kantaa yhteiskuntaa. Minä olen jo evännyt oman työni kansalta, joka ei minua koskaan hyväksynyt mukaan. Ja en ole mikään runkkari vässykkä, vaan ahkera terve mies, jonka veron kanto oli liki 6 numeroinen luku vuosittain. Minulla on omat rakenteluprojektini ja tutkin mahdollisuutta tehdä töitä pimeänä bitcoineilla.

Hykerryttää oikein vetää oma korkeakoulutetun panos pois typerältä feministiyhteiskunnalta. Kun naiset kerran ovat niin hyviä, niin elättäköön itsensä! Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla. No, katsotaan kuinka käy.

Rikas mieshenkilö Porvoosta vastaan feministinen yhteiskunta. Jännittävää. Onko pääministeriä varoitettu? Uskaltaako sitä enää uutisia katsoa?

Älä huoli, Porvoon mies, Soini on jo ilmoittanut plokissaan että kunnallisvaalitemana tulee olemaan mm. kasvisruoan ja feminismin vastustaminen eli lihaa syövien heteromiesten asemaan on tulossa tuntuva korjaus ainakin kunnallisella tasolla.

Vierailija
27/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elätänkin sekä itseni että poikani.

Pointti tosin taitaa olla se, että ap on saanut potkut ja jäänyt työttömäksi ja yrittää piristää itseään noilla aatoksilla...

N44

Vierailija
28/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 25 vielä lisätäkseni - vieläkin on elossa joitakin ihmisiä, jotka ovat lapsena kokeneet huutolaisen kohtalon. Näin saattoi käydä esimerkiksi silloin, kun suurperheen isä kuoli ja leskellä ei ollut tarpeeksi tuloja tai voimia elättää koko katrastaan. Olisiko tämä sinusta oikeudenmukaisempaa kuin nykymalli, jossa yksinhuoltajaperheitä tuetaan yhteiskunnan varoista? Ja huom, näitä tulonsiirtoja saavat myös yksinhuoltajaisät eivätkä vain äidit.

Vierailija
29/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne yhteiskunnalliset tulonsiirrot "naisten hyväksi" oikein ovat?

Minä voin vastata palstan katkerikkomiesten puolesta:

- Se että naiset käyttävät terveysoalveluja miehiä enemmän ja käyvät "ronkituttamassa värkkinsä" vain varmuuden vuoksi.

- Kohdunkaulansyövän seulonnat ja rintasyöpäseulonnat

Vierailija
30/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, kaikki keksinnöt ovat oikeasti turhia. Maailma pärjäisi hyvin, tai luultavasti paremmin, ilman teknologiaa. Ihminen on keksinöillään vain tuhonnut muita lajeja ja toisiaan. 

Vierailija
31/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Se että naiset käyttävät terveysoalveluja miehiä enemmän ja käyvät "ronkituttamassa värkkinsä" vain varmuuden vuoksi.

Et keksinyt mitään muuta? samalla tavalla voisi sanoa, että miehet kuluttavat poliisin voimia enemmän - poliisilla on enemmän tehtävää miespuolisten henkilöiden pahoinpitelyjen ratkomisessa, kuin naispuolisten vastaavissa. Miehet myös tupakoivat, juovat ja tekevät rikoksia enemmän - maksajana yhteuskunta.

Vierailija
32/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ajatella että kehtaavatkin käydä lääkärissä sen sijaan että hampaat irvessä kärvistelisivät kunnes kuolema korjaa :D 

Vierailija
33/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et keksinyt mitään muuta? samalla tavalla voisi sanoa, että miehet kuluttavat poliisin voimia enemmän - poliisilla on enemmän tehtävää miespuolisten henkilöiden pahoinpitelyjen ratkomisessa, kuin naispuolisten vastaavissa. Miehet myös tupakoivat, juovat ja tekevät rikoksia enemmän - maksajana yhteuskunta.

Jos alkuperäinen viestisi oli sarkastisessa mielessä laitettu, niin pahoittelen hyökkäävää vastaustani! Käytännössä on ihan mahdollista, että joku katkerikko olisi vedonnut luettelemiisi terveydenhuollon menoihin. Toisaalta todennäköisempänä pidän sitä, että viestisi oli sarkastinen :)

Vierailija
34/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki infrastruktuuri maapallolla on miesten rakentamaa. Naisten yhteiskunta asuisi luolassa tai risumajassa, keräilisi yrttejä ja juuria, ehkä viljelisi jotakin, kalastaisi rantavesistä. Mutta osaisivatko tehdä tulta että saavat kalat paistettua?

Vierailija
35/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla." Hmm miksiköhän näin on ap? Siksi, koska miehet ovat vallanhimoisia sikoja jo ollut iät ja ajat. Ovat ajatelleet että naiset ei pysty mihinkään ja käskeny naisten hoitaa lapsiaan kotona kun mies saa tehdä mitä haluaa. Tiedätkö yhtään sotaa jonka nainen on aloittanut? Etkö tiedä? Näinpä.

Lukisit vaikka historiaa, niin voispa löytyä kaikenlaista.  Tai sanomalehtiä.  Esim. englannin kuningatar on käynyt montakin sotaa.

Vierailija
36/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki infrastruktuuri maapallolla on miesten rakentamaa. Naisten yhteiskunta asuisi luolassa tai risumajassa, keräilisi yrttejä ja juuria, ehkä viljelisi jotakin, kalastaisi rantavesistä. Mutta osaisivatko tehdä tulta että saavat kalat paistettua?

Naisia ei pitkään ympäri maapallon (osassa maissa oikein vielä nykyäänkään) ole PÄÄSTETTY kodin ulkopuolelle töihin. Eihän se ole käynyt, että nainen kävisi kouluja ja hankkisi itse rahaa - silloinhan nainen olisi aivan liian vapaa.

Aikalailla pääpiirteittäin menee niin, että mitä tasa-arvoisempi maa, sitä enemmän naisetkin ovat töissä ja heillä on mahdollisuus elättää myös itseään, eikä olla pelkkä miehensä siivooja.

Vierailija
37/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuinka ihanan innovatiivinen aloitus yhdeltä maailman suurimmista keksijöistä. Suomi kuntoon jne.

Vierailija
38/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkuperäinen viestisi oli sarkastisessa mielessä laitettu, niin pahoittelen hyökkäävää vastaustani! Käytännössä on ihan mahdollista, että joku katkerikko olisi vedonnut luettelemiisi terveydenhuollon menoihin. Toisaalta todennäköisempänä pidän sitä, että viestisi oli sarkastinen :)

Juu siis olen itse nainen, joka noin viikko sitten jossain keskustelussa juuri tätä kysyi, että mitä nämä naisille suunnatut massiiviset tulonsiirrot oikein ovat. Vastaukset, jotka massiivisista tulonsiirroista ruikuttavat katkerikkomiehet keksivät, olivat juuri nuo luettelemani. Ja ei, ei niissä minusta ole sen enempää logiikkaa kuin sinunkaan mielestäsi, kunhan vaan nyt säästin katkerikkomiehiltä vastaamisen vaivan ;)

Ai niin, sitten vielä sellainen varoituksen sana, että jos alat vetoamaan niihin asioihin, joissa miehet käyttävät yhteiskunnan varoja naisia enemmän, tulonsiirroista ruikuttava katkerikkomies katoaa palstalta, nuolee haavojaan pari päivää ja palaa sitten palstalle ruikuttamaan massiivisista naisille suunnatuista tulonsiiroista, niin kuin asia olisi aivan uusi ja ennenkäsittelemätön. (Tämänkin olen havainnut edellisistä asiaa käsittelevistä keskusteluista.)

Vierailija
39/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii oikein hyvin ap. Tosin elätän nyt jos itseni ja siinä sivussa aviomieheni ja lapseni. Meillä nämä ei ole sukupuoleen sidottuja asioita.

Vierailija
40/48 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu siis olen itse nainen, joka noin viikko sitten jossain keskustelussa juuri tätä kysyi, että mitä nämä naisille suunnatut massiiviset tulonsiirrot oikein ovat. Vastaukset, jotka massiivisista tulonsiirroista ruikuttavat katkerikkomiehet keksivät, olivat juuri nuo luettelemani. Ja ei, ei niissä minusta ole sen enempää logiikkaa kuin sinunkaan mielestäsi, kunhan vaan nyt säästin katkerikkomiehiltä vastaamisen vaivan ;)

Ai niin, sitten vielä sellainen varoituksen sana, että jos alat vetoamaan niihin asioihin, joissa miehet käyttävät yhteiskunnan varoja naisia enemmän, tulonsiirroista ruikuttava katkerikkomies katoaa palstalta, nuolee haavojaan pari päivää ja palaa sitten palstalle ruikuttamaan massiivisista naisille suunnatuista tulonsiiroista, niin kuin asia olisi aivan uusi ja ennenkäsittelemätön. (Tämänkin olen havainnut edellisistä asiaa käsittelevistä keskusteluista.)

Näin vähän uumoilinkin, ettet ihan tosissasi ollut!  Täysin varma en kuitenkaan voinut olla, välillä kuulee sellaista argumentointia, ettei tiedä onko kyseessä trolli vai ihan tosissaan oleva ihminen.