Vierailija

Jatkossa saavat naiset, yksinhuoltajat ja miesten A-ryhmä (20%) kantaa yhteiskuntaa. Minä olen jo evännyt oman työni kansalta, joka ei minua koskaan hyväksynyt mukaan. Ja en ole mikään runkkari vässykkä, vaan ahkera terve mies, jonka veron kanto oli liki 6 numeroinen luku vuosittain. Minulla on omat rakenteluprojektini ja tutkin mahdollisuutta tehdä töitä pimeänä bitcoineilla.

Hykerryttää oikein vetää oma korkeakoulutetun panos pois typerältä feministiyhteiskunnalta. Kun naiset kerran ovat niin hyviä, niin elättäköön itsensä! Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla. No, katsotaan kuinka käy.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

"Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla." Hmm miksiköhän näin on ap? Siksi, koska miehet ovat vallanhimoisia sikoja jo ollut iät ja ajat. Ovat ajatelleet että naiset ei pysty mihinkään ja käskeny naisten hoitaa lapsiaan kotona kun mies saa tehdä mitä haluaa. Tiedätkö yhtään sotaa jonka nainen on aloittanut? Etkö tiedä? Näinpä.

Vierailija

Ei ole minun kyyneleeni ja tuskin on naistenkaan. Nykynainen ei halua olla enää nyrkin ja hellan välissä, mieluummin patjan ja kielen välissä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mielelläni :) Luulenpa, että naisten pyörittämässä maailmassa ei olisi juurikaan sotia, riistoa tai väkivaltaa. Miehet voivat jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja opetella olemaan tappamatta ja raiskaamatta.

Vierailija

Varmasti paras ratkaisu kaikkien kannalta, ap.
Tuskin kestää kauan, kunnes järjestetään julkinen anteeksipyyntö ja kansalaisadressi, että saadaan sinut takaisin yhteiskuntaan veronmaksajaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Historia ja nykypäivä tosin osoittaa, että kaikki merkittävät keksinnöt ja ylipäänsä yhteiskunnan pyörittäminen on suurelta osin miesten vastuulla." Hmm miksiköhän näin on ap? Siksi, koska miehet ovat vallanhimoisia sikoja jo ollut iät ja ajat. Ovat ajatelleet että naiset ei pysty mihinkään ja käskeny naisten hoitaa lapsiaan kotona kun mies saa tehdä mitä haluaa. Tiedätkö yhtään sotaa jonka nainen on aloittanut? Etkö tiedä? Näinpä.

Falklandin sota 1982. Lisäksi nyt ainakin keisarinna Katariina II aloitti useita sotia, kuin myös Keisarinna Wu Zetian, joka lisäksi mm. tappoi oman tyttärensä edistääkseen omaa valtaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Margaret Tatcher oli aika kiukkuinen tätäi Falklandilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielelläni :) Luulenpa, että naisten pyörittämässä maailmassa ei olisi juurikaan sotia, riistoa tai väkivaltaa. Miehet voivat jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja opetella olemaan tappamatta ja raiskaamatta.

Niinhän sitä sanotaan, että jos naiset olisi vallassa, ei olisi sotia, olisi vain valtioita puhelakossa keskenään.

Ja kyllä, elätän itseni, tietenkin, kuka muu sen mun puolesta tekisi?

Vierailija

Mä elätän itseni ja äijäni. Sillä hän on peliriippuvainen....tuhlaa satoja euroja kuukaudessa pelaamiseen.
Olisin kiitollinen neuvoista sillä olen liian kiltti sanomaan hänelle että tiedän kyllä mitä hän harrastaa. Muuten hän on hyvä mies kaikinpuolin. Hän ei tiedä että tiedän hänen pelinsä....

Vierailija

En tiedä millaisten naisten kanssa olet tekemisissä, ainakin mun tuntemista naisista iso osa elättää ihan itse itsensä, vaikka niillä olisi puoliso/kumppanikin.

äiti, vaimo ja anoppi

Luin vain otsikon ja vastaan siihen. Ei kiinnosta tuo muu höpina.

Historian saatossa suomalainen nainen on elättänyt itsensä, perheensä ja kantanut vastuuta jopa enemmän kuin miehet. Nainen on raivanut ja kylvänyt maata, repinyt leipää lapsillen ja  taistellut tasa-arvoisemman yhteiskunnan puolesta.

Kiitän esi-äitejäni heidän kaukonäköisyydestään, vahvasta perinnöstä ja hyvästä itsetunnosta, jota lippu korkealla kannan etenpäin ja siirrän sen omille lapsilleni.

Eläköön huuto vahvoille suomalaisille nasille. Eläköön!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole taas saanut pillua pitkään aikaan?

Miten niin 'taas'? Eihän se ole saanut koskaan.

Eikö? No voi harmi...

Vierailija

Elätänkin itse itseni. Miehelläni ja minulla on aika samat tulot.

Tietysti jossain vaiheessa joko minä "elätän" miestäni tai hän "elättää" minua, jos lapsia hankimme ja toinen meistä jää heitä kotiin hoitamaan. Tällöinkin tämä kotiin jäävä mahdollistaa sen toisen osapuolen uralla kehittymisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo evännyt oman työni kansalta, joka ei minua koskaan hyväksynyt mukaan. Ja en ole mikään runkkari vässykkä, vaan ahkera terve mies, jonka veron kanto oli liki 6 numeroinen luku vuosittain.

Kuinka sinut on hylännyt kansa, joka on arvostanut työpanostasi niin paljon, että on maksanut sinulle niinkin suurta palkkaa, että pelkkiin veroihin on mennyt kuusinumeroinen luku vuosittain? Mun vuosituloni eivät ole lähelläkään kuusinumeroista lukua, mutta silti en koe itseäni yhteiskunnan hylkäämäksi.

Vierailija

Naisten helppo naureskella nyt, koska Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimmista ja jopa feministisimmistä maista. Perusmies pääsee rahoittamaan yhteiskuntaa, mutta kaikki sen hedelmät (mm. parisuhde ja lapset) jäävät yhä useammalta saavuttamatta. Miksi käydä töissä ja rahoittaa verojen kautta yhteiskunnan tukia, jotka menevät niille ihmisille joiden silmissä olet ilmaa?

On minullakin samankaltaisia mietteitä kuin ap:lla. Olen tosin eronnut, mutta entinen puoliso ilmeisesti piti minua lähinnä elättäjänä ja kun rahaa ei irronnut tarpeeksi niin nosti kytkintä. En halua enää rahoittaa verotulojeni kautta mitään naisten hyväksi tehtävää tulonsiirtoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat