Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaatimukset kovenevat miehiä kohtaan. Naisille pitää olla tarjolla superuros, rikas, komea, hellä ja älykäs rakastaja.

Elävässä elämässä me perussuomalaiset miehet olemme vanhenevia, vajavaisia, fyysisesti ja henkisesti hauraita ja joskus heikkoja ihmisiä. Jos meidän ainutlaatuinen elämämme menee siihen, että koetamme elää median lietsomaa "unelmaelämää", eikö se mene hukkaan? Emme tunne enää oikeasti itseämme ja omia todellisia tarpeitamme, vaan otamme mallin muualta. Lisätään siihen vielä tinderit ja muut netin mukanaan tuomat ihmissuhteita nakertavat ilmiöt, niin olemme sekä ihmisinä ja moraalisesti aika eksyksissä.

Tuntuu aika pelottavalta ajatella, että mies on "kelvollinen" vain 20-35 vuotiaana tähän maailmaan. Silloin kelpaa vielä fyysisesti ja työmarkkinoilla. Tuon iän jälkeen on kehäraakki työelämässä ja vähemmän tavoiteltava parisuhdemarkkinoilla. Samaan aikaan vaatimukset ja odotukset kovenevat. Ja jos et täytä niitä ja olet myös iän puolesta ulkona, osasi on syrjäytyä. Ainakin hyvistä ihmissuhteista. Siinäpä "hyvän" yhteiskunnan mallia...

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Perussuomalaisia naisia on lähiöt ja maaseutu täynnä, joten varmasti kelpaat jollekin. Vaikka olisit superuros, rikas, komea, hellä ja älykäs rakastaja, niin persuna et kelpaisi minulle. Sorry.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia naisia on lähiöt ja maaseutu täynnä, joten varmasti kelpaat jollekin. Vaikka olisit superuros, rikas, komea, hellä ja älykäs rakastaja, niin persuna et kelpaisi minulle. Sorry.

Entä jos esittää naiselle kokoomuslaista, mutta todellisuudessa salaa äänestää perussuomalaisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entä jos esittää naiselle kokoomuslaista, mutta todellisuudessa salaa äänestää perussuomalaisia?

Toi voi mennä paremmin läpi. Ei tosin mulle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä persut tunnistaa puheesta, homma paistaa läpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aikas moni nykynainen äänestää Vihreitä tai Vasureita...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat