Miksi jotkut miehet kuvittelevat että se olisi naisista jotenkin hienoa kun mies kieltäytyy seksistä?
Ajattelevat naisten ehdottelevan sitä vain siksi että haluaisivat jotenkin testata miehiä. Eikö heillä ole käynyt mielessä että nainen ehdottaisi sitä siksi että hänen tekee mieli?
Kommentit (14)
Se on aina miesten vika. Myös naisten lähentely-yritykset.
Mun exä oli tuollainen. Hänen mielestään minun olisi pitänyt olla onnellinen siitä että minulla on kunnollinen mies jolla on oikeat elämänarvot yms. kun hän vastasi kieltävästi seksipyyntöihini.
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin tavannut vaan jotain lassukkamiehiä
Mistä moinen päätelmä? Ehdottelevatko naiset mielestäsi useinkin lassukoille seksiä, vai kieltäytyvätkö lassukat usein seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Lassukka-freak, mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat naisten ehdottelevan sitä vain siksi että haluaisivat jotenkin testata miehiä. Eikö heillä ole käynyt mielessä että nainen ehdottaisi sitä siksi että hänen tekee mieli?
Ei kai sitä aina tee mieli oli sukupuoli kumpi tahansa. Tuo taas on minulle uutta että miehet pitäisivät seksistä kieltäytymistä naisten mielestä hienona. En ole asiaan vielä koskaan törmännyt.
En tiedä miksi jotkut miehet ajattelisivat kieltäytyä seksistä siksi, että kuvittelisivat sen olevan, jotenkin hienoa. Sen sijaan saatan itse kieltäytyä seksistä ihan vain siksi, että minun ei yksinkertaisesti aina ja tai jatkuvasti tee mieli seksiä. Kyse ei millään muotoa ole siitä, että seksiä ehdottaneessa olisi jotain vikaa ulkoisesti tai sisäisesti. Minusta seksistä kieltäytyminen on perusoikeus, jota ei tarvitse välttämättä perustella sen kummemmin. - Niin ja ei seksihalukkuuteni ainakaan lisäänny sillä, jos kieltätymisen jälkeen saan kuulla olevani pienimunainen lassukkakka tai eunukki ja /tai mahdollisesti homo; homothan eivät tunnetusti seksistä välitä lainkaan.
en tiedä pitävätkö hienona mutta joidenkin on vaikea ymmärtää sitä että se todellakin on turn off miehessä jos hän ei anna
Se nyt vaan kertoo, että miehellä on jokin taso. En ole kyllä siinä luulossa, että naisista olisi erikoisen hienoa saada pakit.
Kerran heitetty ravintolasta ulos, nyt osaan jo vaihtaa itse ravintolaa, kun mielensäpahoittajanainen alkaa lähennellä. Portsarit uskovat aina naista, ellei tämä ole aivan täysin kännissä
Vierailija kirjoitti:
en tiedä pitävätkö hienona mutta joidenkin on vaikea ymmärtää sitä että se todellakin on turn off miehessä jos hän ei anna
Onhan turn off myös naisessa. Ihan samoin toimii, vai kuvittelevatko naiset että seksistä kieltäytyminen olisi miesten mielestä jotenkin hienoa?
No vastatkaa tähän. Onko tämän laulun kertojamies mielestänne naisia kunnioittava vai naisia halveksiva?
Ja linkin takaa löytyy Zen Cafen Älä tee -kappale että jos tunnette jo tarinan niin ei tarvitse klikata.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joitakin miehiä ei vain kiinnosta "turn off :it" Tai että se on saman tekevää. Mitä tuo nytten siis loppujenlopuksi edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
No vastatkaa tähän. Onko tämän laulun kertojamies mielestänne naisia kunnioittava vai naisia halveksiva?
Ja linkin takaa löytyy Zen Cafen Älä tee -kappale että jos tunnette jo tarinan niin ei tarvitse klikata.
Selvästi halveksiva. Muistaakseni myös Putro on itse sanonut että laulussa on luotu äärimmäisen puusilmäisen sovinistimiehen maailma joka on puettu mahdollisimman ulkokultaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi halveksiva. Muistaakseni myös Putro on itse sanonut että laulussa on luotu äärimmäisen puusilmäisen sovinistimiehen maailma joka on puettu mahdollisimman ulkokultaiseksi.
minusta tuossa vaan tehdään parodiaa jonkun uskovaisen naisen ihannemiehestä ja sen ristiriitaisuuksista