Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras mieheltä saamanne lahja

Vierailija
24.05.2016 |

Mikä on paras merkkipäivä tms. lahja, jonka rakkaaai on antanut :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12vuotta yhdessä, en ole ikinä saanut ostettua lahjaa. Olen saanut parempaa, perheen ja kodin :)

Vierailija
2/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyönä sain hänen poikuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne perinteiset korut ja kukat on tottakai hyviä lahjoja, mutta aina on yhtä hankalaa vastata kun kysytään, mitä toivon...

Vierailija
4/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vaikuttaa pinnalliselta mutta rakastan kauniita aitoja kultaisia kaulakoruja ja sormuksia. En mitään ökyjä vaan klassisen tyylikkäitä. Tykkään sinisafiirista kivenä.

En kuitenkaan ole lahjojen perään vaan tasapainoinen suhde on tärkeintä.

Vierailija
5/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis käsilaukku jonka osti minulta salaa :)

Vierailija
6/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti joulunalla löytäneensä uuden naisen ja muutti pois. Ikuisesti kiitollisuudella muistelen.

Vierailija
7/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vaikuttaa pinnalliselta mutta rakastan kauniita aitoja kultaisia kaulakoruja ja sormuksia. En mitään ökyjä vaan klassisen tyylikkäitä. Tykkään sinisafiirista kivenä.

Naiset rakastaa koruja ja timantteja lahjoina, koska se on merkki että miehellä on varallisuutta.

Vierailija
8/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-korttikurssi autokoulussa <3

Vierailija
9/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja oli eräs joululahja, jonka sain. Olin puhunut kameran hankkimisesta sekä sarjasta, josta silloin pidin. Mies oli hankkinut minulle kameran lempivärissäni, sekä sen sarjan ensimmäisen tuotantokauden :) Olin pakahtua onnesta, ihan vain siksi että mies oli kerrankin kuunnellut, mitä olin toivonut :)

Vierailija
10/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumatto ehdottomasti

Vierailija
11/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistuminen. Paras "lahja" häneltä itselleen, minulle, lapselleen, perheellemme ja koko lähipiirille.

Vierailija
12/12 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastaa koruja ja timantteja lahjoina, koska se on merkki että miehellä on varallisuutta.

Ei! Minä en halua ökytaloa enkä hienoa autoa. En lahjaksi myöskään paistinpannua tai silitysrautaa. En ole mikään romani joka kulkee kädet täynnä krumeluuria. Vähemmän on enemmän. En käytä edes korviksia. En halua Dubaihin vaikka matkailusta pidänkin. Minusta vain tyylikkäällä naisella on aina kaunis koru. Eikä se nimenomaan saa olla liian kallis tai öky, vaan rakkaudella mietitty.