Vierailija

Usein pitävät minua vähintään puolihulluna, kun mielihaluistani mainitsen. Haluaisin vain pitää naisesta huolta pehmeimmällä Lambilla :(

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko harkinnu hoitoalan töitä. Vanhainkodille hoitajaksi

Aika mauton läppä. Sekä minun että vanhusten kannalta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kui? Mummot ei pistäis pahaksi ollenkaan. Tuottaisit suurta mielihyvää ja samalla saisit toteuttaa fantasiaasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kui? Mummot ei pistäis pahaksi ollenkaan. Tuottaisit suurta mielihyvää ja samalla saisit toteuttaa fantasiaasi.

Laittaistko pedofiilin tarhaan pyllyjä pyyhkimään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten hyvä että hoitaja kiihottuu seksuaalisesti siitä kun pyyhkii potilaitaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan eri asia. Aikuinen ihminen eli vaikka se vanhus, on kykenevä ymmärtämään tilanteen. Saattaisi jopa huvittua siitä. Lapsi on hauras ja viaton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan eri asia. Aikuinen ihminen eli vaikka se vanhus, on kykenevä ymmärtämään tilanteen. Saattaisi jopa huvittua siitä. Lapsi on hauras ja viaton.

Aikuisen raiskaaminen voi olla huvittava juttu jos se on saa silleen oikeella tavalla ottaa, eiks niin? ;)

Vierailija

Jos sinä olet viestisi kanssa ihan tosissasi, niin varmaan ymmärrät, että moinen fetissi tuntuu monesta ei-estoisestakin naisesta hyvin erikoiselta. Suosittelisin sinua siis antaa sen painua taka- alalle. Sitten kun tutustut ja oikeasti ihastut johonkin naiseen, voit hyvin hienovaraisesti kertoa asiasta. Mikäli teillä on siihen mennessä syvä tunneyhteys, hän varmaankin suostuu asiaan silloin tällöin, vaikka pitääkin touhua ihan outona. Rakkaudesta ihminen on valmis moneen.

Tai sitten tämä fetissi on tiedostamaton keino olla koskaan pääsemättä naisen kanssa suhteeseen, koska oikeasti halveksit naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

en? Miten se nyt tähän liittyy. Aika nopeasti lakkaisit kiihottumasta kun tekisit työkses vanhusten pyllyjen pyyhintää.

Ja voihan ne mummot olla mielissään kun joku heistä vielä kiihottuu, ties vaikka antais sulle lukittujen ovien takana ;)

Vierailija

Vanhuksien pariin töihin vaan. Siellä saat toteuttaa fantasiaasi mielinmäärin. Pyyhittävät eivät lopu, haju bonuksena. On kaikenmuotoista ulostetta ja kiukkuisia vanhuksia, joiden kanssa voit taistella. Lisäetuna todella huono palkka sekä työilmapiiri. Jos olet onnekas, burnout tulee kaupanpäälle, sitä kautta pitkälle sairauslomalle ja huonoa eläkettä nauttimaan. Lämpimästi tervetuloa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat