Vierailija

Nilkat on siedettävät. Korkkareita en voi jalkaongelmien vuoksi pitää. Käsivarret on siedettävät, mutta sääret pihtimallia ja paksut pohkeet. Nilkat on kapeat ja siedettävät. Olen lyhyt ja pömppövatsainen sekä pienet riipputissit löytyy. Tuntuu, että mulle ei ole mitään. En osaa ommellakaan.

Kommentit (18)

Tollo

Suosittelen harkitsemaan mekon sijasta komboa hame, paita ja vaikka jakku ja huivi. Helpompi rakentaa vaikeammallekin kropalle sopiva kombo, kun juhlavaa etsitään. Mekko toki helpompi, jos sopiva vaan löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sä voit käyttää ihan just sellaisia vaatteita ja mekkoja kuin itse haluat välittämättä jostain pukeutumisneuvoista ja vartalomalleista. "Rumat" sääret ja pömppövatsa eivät ole mitään syitä olla pukeutumatta omasta mielestään nätteihin vaatteisiin. 

Vierailija

Sä tarvit hyvän tukan ja kauniin meikin. Sitten onnellinen hymy päälle! Niillä me muutkin yritetään kompensoida vartalon ongelmakohtia ja onnistutaan hyvin!

Vierailija

No ainakin sulla on oltava itsetunto ihan ok kun osaat kirjottaa noin kuvailevasti ja hyvin :) musta mekko ja huomio kiinnittyy värikkääseen huiviin tms.?

Vierailija

Voi kun te olette mulle kilttejä :). Kiitos. Mulla on yksi yleismekko, mutta se on jo neljä kesää nähnyt ja olisi ehkä aika uusia. Lisäksi se on vähän tiukka. Sen löytymiseen meni monta päivää ja lopulta mulla yhdessä kaupassa, mistä se löytyi, meni kaksi tuntia, missä kärsivällinen myyjä jaksoi etsiä minulle monta mekkoa ja poikani, jonka lakkiaisiin sen alunperin valitsin, oli ja jaksoi myös olla makutuomarina. Valitettavasti kyseistä liikettä ei enää ole. 

Vierailija

Zalandolla on nyt tosi hyvin mekkoja, juhlavista rennompiin. Sulle vois sopia maksimekko. Itse tykkään, kun vaatteet on kuvattu mallien päällä, niin saa paremman käsityksen esim. mekon pituudesta.

Vierailija

Katsele Masai-merkin tarjontaa, sieltä ihon ja hiusten väriin sopiva 1-tai 2-osainen vaate. Mallit ovat väljähköjä, peittävät juuri sieltä mistä pitää ja jättävät esittelykelpoiset osiot näkyviin. Ovat kyllä hieman hintavia, voi tietysti katsoa myös Torista, Huutonetistä etc.

Vierailija

Zalandolta esim. Saa haettua pelkkiä plus-koon mekkoja ja minusta ainakin tosi nättejä löytyy valmiiksi pluskokoisten mallien päällä kuvattuina. Tosin ehkä vähän "nuorekkaita" eikä niin juhlavia mutta helppo vaikka puhelimellakin selailla ideoita

Vierailija

Mene liikkeeseen jossa on pukeutumisneuvoja. Siis henkilö joka tietää kuinka vaatteilla vo tavallaan peittää ja muotoilla ja näyttää ne vartalon hyvät kohdat. Muista myös oikeanlainen alusasu. Kengät voi olla kauniit vaikkei ne olisikaan korkeakorolliset. Muista valinnassa myö laadun lisäksi se että vaate on viihtyisä. Juhlissa pahinta on jos tuntee olevan epämukavissa vaatteissa. Jos et ole juhlien keskipiste ei tarvitse niin jännittää. Mikäli mahdollista etsi netistä pukeutumisohjeita.

Vierailija

Korsetti on hyvä idea. Sen kanssa on varmasti helpompi löytää mekko. Mekon pitäisi olla hyvän värinen, sopia sinun värimaailmaasi. Millainen se on? Yksivärinen mekko on parempi kuin kirjava, jos kaipaat tyylikkyyttä olemukseesi. Eikä mustaa!!

Pihtipolvet eivät ole mikään syy pukeutua lattiaan asti ulottuvaan kaapuun. Varsinkin jos ihminen on muutenkin pyöreä, suosittelen ehdottomasti n. polvipituista mekkoa tai hametta, näyttää kevyemmältä. Ja mekon kanssa joku kaunis huivi tai bolerotyyppinen jakku tms. jotain muuta väriä.

Korkoja ei tarvitse olla jos niitä ei pysty käyttämään. Sirot ballerinatyyppiset matalat kengät käy hyvin juhlaan, mutta korkokengissäkin olennaisin juttu kävelyn kannalta on laadukkuus ja lesti; hyvälaatuiset korkkarit eivät välttämättä tunnu koroilta ollenkaan.

Tsemppiä, varmasti löydät hyvät vaatteet. Käytä pukeutumisneuvojaa äläkä osta kiristävää kolttua.

Vierailija

Ei missään nimessä 16:n mekkomallia!

Vaan hihaton, avokaulainen, leveähelmainen, värikäs, vyötärölinja vähän vatsan päällä, alle polven!

Vierailija

Minulta myös piste pitkälle pellavamekolle. Sellainen kotelomekon tyylinen mutta pitkänä. On todella armollinen ja kelpaa juhliin kuin juhliin ja menee hellekelilläkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat