Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä luulette? Omasta mielestäni en usko enteisiin. Mutta saattaisiko minulla kaikesta huolimatta olla tällainen "lahja"? Sain eräällä keskustelu foorumilla tiedon, että Expekt tarjosi 50e:a riskitöntä rahaa vedonlyöntiin. Siispä 50euron sijoituksella kaikesta huolimatta voisin vain voittaa. En hävitä.
Sijoitin tämän siinä mielessä järkevästi, että 50e sai +150% korkoa yhdessä illassa. Voitollani rahamääräisesti saatan maksaa autoni vakuutusmaksun 78%:sti Sen hinta on non 95e.

Aavistinki minä Suomen tappion etukäteen? Mitä luulet?

Kommentit (8)

Vierailija

Ei Suomen häviön aavistamisessa ollut mitään ihmeellistä eilen. Kanada on kuitenkin sen verran kova joukkue, että aivan hyvin oli Kanadan voitto jo ennalta arvattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alottaja--

Vierailija kirjoitti:
Varmaankin reptiliaani.

Minusta kyllä toisinaan tuntuu, että määritän kohtalot tai osun niiden polulle ja päättele etukäteen jotain niistä. Vahinko, etten ole niin rohkea että uskaltaisin varottaa ihmisiä niistä.

Entelyn aallokkoa olivat mm. Euroviisu tappiot, venäjän sodan, Riki Sorsan kuolema, myös Risto Salmen kuolema ja oman kasvatti isäni kuolema. Jälkimmäinen siten, että ajattelin häntä kuolinhetken aikoina ensimmäistä kertoo pariin kymmeneen vuoteen lämmöllä. Hän oli ilkeä ihminen, sairautensa vuoksi.

Aavistin myös viime vuoden tappiot ja nyt pelkään, että U.K:n kuningatar on hengenvaarassa... Hänen terveytensä on hupeneva. 

T:ap (mies 28v: Gift-enne jonka lahja lienee lukihäiriön tekijöistä muodostuva sivuoire, "ennakkotietäminen").

Vierailija

Et voi maksaa "voitoillasi" mitään, koska ne on kierrätettävä Expektin peleissä X kertaa. Ja kun jokaisessa pelissä talolla on etu pelaajaan nähden, niin on todennäköistä, että et "voitoistasi" kotiuta montaakaan euroa jos yhtään. Tähän nuo riskitön peli -tarjoukset perustuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et voi maksaa "voitoillasi" mitään, koska ne on kierrätettävä Expektin peleissä X kertaa. Ja kun jokaisessa pelissä talolla on etu pelaajaan nähden, niin on todennäköistä, että et "voitoistasi" kotiuta montaakaan euroa jos yhtään. Tähän nuo riskitön peli -tarjoukset perustuvat.

Näinkö on? Minä oletin, että kate kuitataan houkutuksesta sijoittaa enemmän peliin, eli 100e tässä tapauksessa. Koska suomalaiset sijoittavat suomeen luulisi brittiläisellä vedonlyöntifirmalla olevan potenttiaali maksaa tämä minun 125e ulos...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat