Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kertokaa, miten säilyttää miehen mielenkiinto yllä?

Vierailija
23.05.2016 |

Eli, eräs mies on kiinnostunut minusta. Miten onnistuisin olemaan vaikuttamatta liian yli-innokkaalta ja samalla liian vaisulta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kaunis. Silloin on aivan sama oletko yli-innokas vai vaisu.

Vierailija
2/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikit vaikeasti tavoiteltavaa ja käytät painaa jonka selässä lukee: "catch me".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä miestä haittaisi innokkuus, jos se on susta kiinnostunut? Vai sanottiinko Cosmopolitanissa tai Demissä, ettei pidä olla liian innokas?

Vierailija
4/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis käytännössä? Vastailen viesteihin, mutta en tee aloitetta? Ap

Vierailija
5/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä miestä haittaisi innokkuus, jos se on susta kiinnostunut? Vai sanottiinko Cosmopolitanissa tai Demissä, ettei pidä olla liian innokas?

En halua ahdistella tai säikytellä. :D En siis tiedä säilyykö vai häviääkö miehen kiinnostus jos olen aktiivinen. Ap

Vierailija
6/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ahdistella tai säikytellä. :D En siis tiedä säilyykö vai häviääkö miehen kiinnostus jos olen aktiivinen. Ap

Voithan sä niitä teinileikkejä leikkiä, jos kiinnostaa. Ei sitä tiedä, säilyykö se miehen kiinnostus vai häviääkö noin muutenkaan. Jos miestä ei vaikka kiinnostakaan ihmissuhdepelit ja tulkitsee passiviisutesi ihan vaan kiinnostuksen puutteena.

Vierailija
7/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siis käytännössä? Vastailen viesteihin, mutta en tee aloitetta? Ap

Noin käytännössä. Tärkeintä on, että älä unohda elää omaa elämääsi ja järjestele aikataulujasi miehen oikkujen mukaan. Jos olet sopinut jo kuukausia sitten tapaavasi kavereitasi päivänä X niin et peru sitä sen vuoksi, että mies lähettää edellisenä iltana treffikutsun.

Vierailija
8/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Flirttailet ja pikkasen saa olla kaksmielistäkin.

- Esitä ja tuo ilmi kiinnostuksesi.

- Tuo miehelle ilmi paritteluhalusi hänen kanssaan.

- Ole ennen kaikkea normaali, älä flippaa tai ala puhumaan naimisiinmenosta, lapsien hankinnasta, enkeleistä, horoskoopeista, energiahoidosta, horoskoopeista ynnä muusta epäilyttävästä.

- Ole positiivinen!

Vierailija
9/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu seksikkäästi tiukkoihin ohuisiin trikoihin tai minimekkoon stay upeissa! T. FM

Vierailija
10/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla ihan oma itsesi. Ja tosiaan noi teinileikit voi unohtaa ja keskustella, niinkuin Joku jo sanoikin.

Vierailija
11/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa enää leikkejä. Jos se on sellaista kivireen vetämistä tyyliin nainen ei ikinä ole aloitteellinen ja minun pitää olla yhteydessä aina, niin annan olla. Tulkitsen että ei ole kiinnostunut ja siirryn eteenpäin. Siinäpähän sitten miettiköön olinko itse kiinnostunut vai ei. 

m33

Vierailija
12/12 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisuus ja epävarmuus ainakin karkottaa miehen, ellet ole hyvännäköinen, jolloin kiinnostus säilyy niin kauan kuin seksuaalinen kiinnostus säilyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan