Vierailija

vehje on latautumassa joten en pysty heti kokeilemaan.
Mutta jos säärikarvojen vahaaminen ei satu, voisko kuvitella että epilointikaan ei satu? Kainaloita tai bikinirajaa en edes kuvittele epiloivani mutta niitä en juurikaan esittele kenellekään.

Kommentit (14)

Vierailija

Ehkä ei satu, jos et koe vahaamista kivuliaana. Mä oon huomannut, että jos joskus ajelen sääreni, epilointi sattuu. Muuten ei. Ehkä ekoilla kerroilla sattui.

Vierailija

Ei satu paljoa, varsinkin jos olet jo vahannut saarikarvoja (ja sanki ei ole siis tiheaa). Siihen tottuu kylla. Jos kestat vahaamisen, kestat kylla myos epiloinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Epiloin joka päivä leukahaiveneni, ei satu. Ylähuuli on liian tuntoherkkä, joten sitä saavat viikset mun puolesta koristaa ihan rauhassa. Neuvon sinua epiloimaan ensin alueelta, missä ei ole kovin herkkä tunto, tai missä on haivenia harvassa. Siitä saat käsityksen ja sitten voit kokeilla muualtakin.

Vierailija

Aluksi sattuu, sitten siihen tottuu. Itse en ole uskaltanut kokeilla vahaamista, mutta ehkä pitäisi koska epiloimalla lopputulos ei ole täydellinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epiloin joka päivä leukahaiveneni, ei satu. Ylähuuli on liian tuntoherkkä, joten sitä saavat viikset mun puolesta koristaa ihan rauhassa. Neuvon sinua epiloimaan ensin alueelta, missä ei ole kovin herkkä tunto, tai missä on haivenia harvassa. Siitä saat käsityksen ja sitten voit kokeilla muualtakin.

Sitten aloitan sääristä =)

Mun karvoitus on aika harvaa, hentoa ja vaaleata mutta inhoan ajelemisesta tulevaa sänkeä ja vahan kanssa joutuu kasvattamaan liian pitkiksi ennenkuin voi vahata uudelleen joten päädyin ostamaan epilaattorin.

Mielenkiinnolla odotan kuinka käy. Mulla on aika korkea kipukynnys kyllä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aluksi sattuu, sitten siihen tottuu. Itse en ole uskaltanut kokeilla vahaamista, mutta ehkä pitäisi koska epiloimalla lopputulos ei ole täydellinen.

Vahaamisessa on se huono puoli että karvoja joutuu kasvattamaan riittävän pitkiksi että ne pystyy vahaamaan. Mutta mun mielestä vahaaminen ei satu yhtään, repäisy täytyy tosin osata tehdä oikein.

Vierailija

Kun epiloi säännöllisesti, niin karvat alkavat lopulta irrota helpommin. Tällaista olen ainakin omalla kohdalla ollut huomaavinani. Siitä kai se tottuminen johtuu eikä ehkä niinkään siitä, että tottuisi kipuun. Ainakin jos puhutaan pitkällä aikajänteellä eikä yhdestä epilointikerrasta, jolloin tottuminen johtunee endorfiinin, luonnon oman kipulääkkeen, lisääntymisestä.

Vierailija

No niin, sääret epiloitu. Ei sattunut, tuntui vain pieniltä sähköiskuilta. Ihossa on pieniä punaisia pisteitä mutta  ei pahasti ärtynyt. Aloe veraa levitin rauhoittamaan. 

Ongelma oli vaan etten näe kunnolla säärikarvojani, mutta sekin korjaantui kun siirryin aurinkoon ja vaaleat karvat hohtivat.

Ei ollut turha ostos =)

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat