Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla oli eilen syntymäpäivä, täytin pyöreitä. Tiesin, että mies ostaisi minulle jonkin lahjan ja olin salaa toivonut jotain kivaa korua. Pesin aamulla pyykkejä ja laitoin myös miehen farkut pesuun. Tyhjensin taskut normaalisti, kuten aina ennen pesua. Siellä oli reilun sadan euron arvoinen kuitti Timanttisilta ja hihkuin salaa mielessäni, että hän on todellakin ostanut minulle korun. Illalla kahvittelimme ystäviemme kanssa ja kun he olivat lähteneet, mies kertoi hakevansa lahjani piilosta. Hän tuli melko suuren paketin kanssa, josta paljastui lopulta KIPUKOUKKU ja jotain kuorintavoiteita. Olin aivan puulla päähän lyöty, enkä saanut oikein sanaa suustani. Olin aivan varma, että saan korun. Pahinta ei kuitenkaan ole se, että sain kipukoukun, vaan epätietoisuus siitä, kenelle hän on ostanut Timanttisilta jotain yli sadalla eurolla! Olen ehtinyt pohtimaan läpi kaikki mahdolliset vaihtoehdot aina salarakkaaseen asti, mutta se tuntuu kaukaiselta vaihtoehdolta. Pitäisikö minun kysyä asiaa mieheltä, kun hän tulee parin tunnin päästä kotiin? Paska fiilis.

Kommentit (14)

Vierailija

Ehkä hän suunnitteli koko jutun ja aikoo antaa korun jälkikäteen. Odota vielä hetki ja jos mitään ei tapahdu, ota kuitti esille ja kysy asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikö tällainen avaus ole ollut jo täällä kerran?
Ja se oli vielä sellainen juttu, että nainen löysi sen lahjan, jota ei sit saanutkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö tällainen avaus ole ollut jo täällä kerran?
Ja se oli vielä sellainen juttu, että nainen löysi sen lahjan, jota ei sit saanutkaan.
Tämä ja aloittajan tarina ovat niin Rakkautta vain -elokuvasta (Love actually).

Vierailija

Mies tuli illalla kotiin ja meinasin jo kysyä asiaa häneltä, kunnes hän asteli luokseni korurasia kädessä. Sain mielettömän kauniin kaulakorun! Mies kertoi, että oli halunnut hiukan huiputtaa minua, koska tiesi, että haluaisin oikeasti jonkun nätin korun. ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat