Vierailija

Nyt haluan näistä läskeistä eroon. Mitä pikimmiten sen parempi. Neuvokaa konkreettisesti, kuinka onnistuisin. Tiän, että syö vähemmän kuin kulutat, mutta miten.

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käy 3-5 kertaa viikossa tunnin lenkillä (kävely, hölkkä)

Puolita nykyiset ruoka-annoksesi eli voit syödä kuten ennenkin mutta puolet vähemmän.

Kun nämä ovat rutiinia, ala muokata ruokavaliota terveellisempään suuntaan eli lisää kasviksia vähennä rasvaisia ja sokerisia ruokia sekä vältä alkoholia, mehuja tai virvoitusjuomia.

Tsemppiä!

Vierailija

Aamupalaksi kaurapuuroa esim marjojen ja sokerittoman mehukeiton kanssa. Lounaaksi kanaa/lihaa/ kalaa n.150g ja runsaasti kasviksia ja salaattia. Päivälliseksi sama setti kun lounaalla ja vaihtelet mitä lihaa syöt ja mausteita mitä käytät. Mausta sen mukaan mistä pidät, käytä sipulia, valkosipulia, tuoreita yrttejä, currya, chilia tms äläkä unohda käyttää kohtuudella suolaa. Salaattiin loraus oliiviöljyä. Iltapalaksi rahkaa ja sekaan esim marjoja, hedelmää, mehukeittoa. Riippuu kulutuksestasi, teetkö ruumiillista työtä tai harrastko liikuntaa että tarvitsetko myös välipaloja tai lounaan ja/tai päivälliseen lisätä esim täysjyväriisiä, pastaa tai perunaa. Tärkeintä olisi että ateriarytmi olisi säännöllinen eikä kamala nälkä ehtisi yllättämään. Tarvittaessa lisää välipalaksi esim kananmuna, ruisleipä kalkkunaleikkeellä, pieni kourallinen pähkinöitä, smoothie maustamattomasta jogurtista ja marjoista tai pieni munakas.

Vierailija

Proteiinia ja hyvää rasvaa sekä kohtuullisesti hiilaria.
http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto tämän avulla voit laskea paljonko kaloreita, rasvaa protskua ja hiilaria ruuassasi on.
Säännöllinen ruokarytmi ja puhdasta ruokaa (=ei eineksiä), juo paljon vettä ja liikuntaa niin keho ja mieli voi paremmin.
Tsemppiä! :)

Vierailija

No kyllähän se itsekuri on aika tärkeä asia. Toisaalta ei saa kieltää itseltään herkkujakaan, koska silloin varmasti repsahtaa ja se on väärä tie. Olen todennut sen monta kertaa eli jos haluan suklaata syön vaikka muutaman palan ja ei siinä mitään kauheaa tapahdu,  tai jos haluan pullaa niin syön sitten illalla kevyemmin. Liikun 4-5 kertaa viikossa noin 2 tuntia.

zd

Täällä toinen apua tarvitseva ja about samankokoinen. Vaaka lähestyy uhkaavasti 100 kiloa... Nyt 98kg ja pituuus 174cm Ahdistus aikamoinen. Karkit ja herkut taitaa olla se suurin ongelma. Niistä on vaan hankala päästä eroon.. Vuoden sisään tullut noin 20kg.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sen tiän, että ongelmani on suklaa, mutta miten saisi hyvän räjähtävän alun laihdutukseen.

Ap

No jätät sen suklaan pois. Tilalle muutama pala tummaa suklaata viikossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se itsekuri on aika tärkeä asia. Toisaalta ei saa kieltää itseltään herkkujakaan, koska silloin varmasti repsahtaa ja se on väärä tie. Olen todennut sen monta kertaa eli jos haluan suklaata syön vaikka muutaman palan ja ei siinä mitään kauheaa tapahdu,  tai jos haluan pullaa niin syön sitten illalla kevyemmin. Liikun 4-5 kertaa viikossa noin 2 tuntia.

Itsekurilla ei laihdu. On syötävä niin, ettei sitä itsekuria tarvitse.

Vierailija

En tajua näitä aloituksia. Jos kerran tietää että ongelma on suklaa tai pulla tai limu, niin mitä ohjeita siihen tarvitsee? Älä syö niitä? Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että uskoo laihtumiseen löytyvän täältä jonkun poppakonstin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se itsekuri on aika tärkeä asia. Toisaalta ei saa kieltää itseltään herkkujakaan, koska silloin varmasti repsahtaa ja se on väärä tie. Olen todennut sen monta kertaa eli jos haluan suklaata syön vaikka muutaman palan ja ei siinä mitään kauheaa tapahdu,  tai jos haluan pullaa niin syön sitten illalla kevyemmin. Liikun 4-5 kertaa viikossa noin 2 tuntia.

Itsekurilla ei laihdu. On syötävä niin, ettei sitä itsekuria tarvitse.

Siihen oikeaan syömiseen sitä itsekuria just tarvitsee. Äläkä viitsi lässyttää että jos syö oikein, ei muka tee koskaan mielikään mitään herkkuja. Siihen tarvitaan itsekuria, että pysyy niissä hyvissä päätöksissä.

Vierailija

Älä koskaan mee nälkäsenä kauppaan. Voi saada sen ylimääräsen jäämään hyllyyn kun on kylläne :D pienennä annoksia. Huijaa aivoja syömällä täysi lautasellinen ruokaa mutta pienemmältä lautaselta.

Tuplaan proteenipatukka almond on oikeesti hyvää. Max yks päivässä välipalana. Voi vähän korvata suklaata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt haluan näistä läskeistä eroon. Mitä pikimmiten sen parempi. Neuvokaa konkreettisesti, kuinka onnistuisin. Tiän, että syö vähemmän kuin kulutat, mutta miten.

Vaihda asennetta, lopulliseen painonhallintaan ei kuulu kiire. Alat syödä oikeaa ruokaa keinotekoisten mukaruokien sijaan. Syöt kun on nälkä, et siksi, ettei tulisi nälkä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se itsekuri on aika tärkeä asia. Toisaalta ei saa kieltää itseltään herkkujakaan, koska silloin varmasti repsahtaa ja se on väärä tie. Olen todennut sen monta kertaa eli jos haluan suklaata syön vaikka muutaman palan ja ei siinä mitään kauheaa tapahdu,  tai jos haluan pullaa niin syön sitten illalla kevyemmin. Liikun 4-5 kertaa viikossa noin 2 tuntia.

Itsekurilla ei laihdu. On syötävä niin, ettei sitä itsekuria tarvitse.

Siihen oikeaan syömiseen sitä itsekuria just tarvitsee. Äläkä viitsi lässyttää että jos syö oikein, ei muka tee koskaan mielikään mitään herkkuja. Siihen tarvitaan itsekuria, että pysyy niissä hyvissä päätöksissä.

Jos on ylimääräisiä mielitekoja, silloin syömisiä pitää säätää. Paskan jauhantaa toi itsekuri, sillä ei koskaan onnistu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla