Vierailija

Tai haluaisitteko ylipäätänsä tietävän kun ja kehen kumppaninne tuntee seksuaalista jännitettä? Tarkoitan tässä harmitonta ihastumista ja viehättymistä parisuhteenne ulkopuolisiin ihmisiin, kuten tuttuihin, yms. Parisuhteessahan olo ei tarkoita, etteikö ihmismieli vaeltelisi muidenkin ihmisten kohdalla romanttisessa mielessä.

Ja se kuka väittää, ettei hyvässä parisuhteessa koe vetoa muihin kuin siihen omaan partneriin, valehtelee. Joku pieni ihastushan nyt kulkee täysin eri mittakaavassa tunneskaalassa kun vilpitön rakkaus omaan kumppaniin.

Kommentit (13)

Vierailija

Kyllä jutellaan, mulla on ollut suhteen aikana yksi vakavakin rakastuminen suhteen ulkopuoliseen :/ Sitten olin ihastunut yhteen itseäni 21 vuotta nuorempaan työkaveriin, vaikka itsekään en olisi välittänyt olla ;D Mies on ihastunut paikallisen S-marketin erääseen kassatyttöön jne..!
Oon kai aika huonoa parisuhdematskua, kun noin rakastuin ulkopuoliseen, mutta en ole enää rakastunut, vaikka se mies minuun ikuisen jäljen onkin jättänyt <3

Vierailija

Miksi ihmeessä me sellaisia puhuisimme? Tottakai me molemmat olemme näiden kahdenkymmenen vuoden aikana olleet ihastuneita muihin, mutta en keksi syytä miksi alkaisin harmittomista asioista höpöttelemään. En muutenkaan raportoi kaikkea miehelleni, onhan meillä nyt muutakin elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä jutellaan, mulla on ollut suhteen aikana yksi vakavakin rakastuminen suhteen ulkopuoliseen :/ Sitten olin ihastunut yhteen itseäni 21 vuotta nuorempaan työkaveriin, vaikka itsekään en olisi välittänyt olla ;D Mies on ihastunut paikallisen S-marketin erääseen kassatyttöön jne..!
Oon kai aika huonoa parisuhdematskua, kun noin rakastuin ulkopuoliseen, mutta en ole enää rakastunut, vaikka se mies minuun ikuisen jäljen onkin jättänyt <3

Vai että rakastut. Et taida edes tietää mitä on rakkaus.

Vierailija

Ei jutella. Itse olen kerran ihastunut meidän todella pitkän parisuhteen aikana, en kertonut ja se meni ohi. Luulen, että mieheni olisi kyllä loukkaantunut ihan hirveästi. En huomannut miehestäni, että hän olisi ollut ihastunut keneenkään, on käyttäytynyt aina samalla tavalla, mutta enhän silti voi tietää. Itse olin lähinnä masentunut ihastuksen aikaan, kun tiesin, että jutusta ei tule mitään, enkä olisi halunnutkaan. Ihastus oli molemminpuolista, mutta olimme molemmat perheellisiä.

Vierailija

Kertoisin muuten, mutta kun kyse on miehen oarhaasta kaverista, niin ei ihan hirveesti viiti huudella.
No olis kyse kenestä hyvänsä niin loukkaantuisi kyllä. Ei ainakaan ole kertonut itse ihastuneensa, enkä usko että olis niin iso juttu mulle. Itsellä monia pikkuihastumisia vuosien varrella. Mennyt ohi ihan itsestään. Nyt on päällä joku vähän voimakkaampi ja poden vähän huonoa omatuntoa asiasta. Siksi kertoisin, jos kyseessä tosiaan olisi joku muu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vai että rakastut. Et taida edes tietää mitä on rakkaus.

Miten niin en tiedä? Kyllä rakastuin todellakin häneen. Jos se on sitä, että toisen viat ovat jotain mitä haluaa hoivata eikä kavahda ja arvostele niitä havaitessaan ja jos haluaa tehdä hyvää toiselle ja saa siitä itselleen paremman mielen kuin ajattelemalla omaa parastaan niin kyllä mä rakastuin häneen. Plus muu hyvä olo kun hänen kanssaan on ja iloisuus jota ei muussa koe ja halu seksiinkin aidolla vuorovaikutuksella yms.

Vierailija

Me ollaan sit tosi outoja mun miehen kanssa kun kerrotaan aina kaikki. Kuinka joku hyvännäkönen mies tuli mua kaupungilla vastaan tai kuinka se Supermarketin kassatyttö on niiiiiiin kuuma. Kerran erehdyin tästä kertomaan eräälle kaverilleni et mun mies kuolaa tuota kolmoskassan tyttöä niin se katto mua silmät pyöreinä et mistä mä sen tiiän ja miten mä hyväksyn sellasen käytöksen? :D

Kiva vaan kun on fantasiankohteita, kuhan pysyy fantasioina? :)

Vierailija

Tuli kerrottua miehelle, kun tunteet siihen toiseen olivat sen verran vakavat. Ensin ajattelinkin, että pöh, en kerro mitään, käymme pari kertaa kahvilla ja se siitä... No joo, ei se sitten ihan niin mennytkään. Mutta mieheni ei ihme kyllä loukkaantunut. Suhteemme vain parani siitä kunhan alun höyryt sain itsestäni ulos siihen toiseen liittyen.
En muista numeroani

Vierailija

Puhutaan. Tuntuisi oudolta olla puhumatta kun muutenkin puhutaan kaikesta. Kummallekin se on kuitenkin itsestäänselvää, että noita tulee ja menee ja ovat muutenkin aika olankohautuksella kuitattavia asioita. Joskus voidaan pohtia pitäisikö omalle suhteelle tehdä jotain jos joku ihminen kiinnostaa vaikka vaikeassa elämäntilanteessa.  Emme ole ollenkaan mustasukkaisia ja ei nuo meidän keskinäiseen suhteeseen vaikuta tai ole toiselta pois.

Vierailija

Ei puhuta, vaikea sanoa miten avointa tai sulkeutunutta keskustelu olisi jos puhuttaisiin.

En koe että erityisesti haluaisin asiasta keskustella en toki ajattele etten voisi keskustella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhutaan. Tuntuisi oudolta olla puhumatta kun muutenkin puhutaan kaikesta. Kummallekin se on kuitenkin itsestäänselvää, että noita tulee ja menee ja ovat muutenkin aika olankohautuksella kuitattavia asioita. Joskus voidaan pohtia pitäisikö omalle suhteelle tehdä jotain jos joku ihminen kiinnostaa vaikka vaikeassa elämäntilanteessa.  Emme ole ollenkaan mustasukkaisia ja ei nuo meidän keskinäiseen suhteeseen vaikuta tai ole toiselta pois.

Hienoa että jollakin on tuollainen suhde jossa kaikki asiat voidaan puida ja puhua. Luultavasti kestää vaikka välillä olisi ongelmia.

Vierailija

No ei takuulla puhuta. Olen itse ollut ihastunut muutaman kerran toiseen mieheen, mutta en kokenut tarpeelliseksi kertoa niistä miehelleni. Enkä halua tietää mieheni ihastuksista. Tietysti eri asia, jos ihastukset muuttuvat vakavammiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat