Vierailija

Olohuoneessani surraa saatanallinen keltamustalainen, vihaisena sinkoilee sinne tänne, ei mihinkään asetu aloilleen edes. 😣 apua perkele.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Saalistan sanomalehden kans väijyen :D jos pörrää ku hullu, viuhdon vauhissa :D kyllä se joskus osuu
Sähkökärpäslätkä on hyvä, mutta patterit loppu, sillä helppo käryyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Odotsn, että se asettuu ikkunaan, panen jonkun kipon sen päälleja työnnän paperin kipon ja ikkunan väliin niin että ötökkä jää kippoon vangiksi. Sitten vien kipon ötököineen ulos.

Vierailija

En pyydystä, avaan parvekkeen oven tai ikkunan ja odotan hysteerisenä että se tajuaisi mennä ulos. Menee yleensä aika kauan...  sisälle pääsee kyllä pienestä ikkunan raosta mutta ulos ei sitten millään.

Vierailija

Juomalasi ampiaisen päälle, kun se on jollain tasolla (ennemmin tai myöhemmin yleensä ikkunassa). Sitten ujutan postikortin tms. lasin ja ikkunan väliin, ja tadaa, ampiaisen voi viedä elävänä ulos.

Vierailija

En huiski ennen kuin on ikkunassa ja sit lataan kunnolla. Jos ei muu auta niin imuroin tai tainnutan raidilla. Saan ne hengiltä aina. Mutta ole tarkka, ettei tuu harhahuteja... Siitä ne suuttuu.

Vierailija

No en mä vaan saa sitä! Yritin äsken mennä sinne vaan tekee ihme ilmahyökkäyksen suoraan minua kohti, ihme raivopää. Suoraan siis lähtee tulla suristamaan minuun kun avaan oven. Olin menossa sanomalehden kanssa sinne mutta heitin sen vain sitä kohti ja lämäsin oven takaisin kiinni. Helvetti sentään. Kaikesta sitä saakin ongelman.

Miksi se hyökkää noin? Vesikauhunen amppari, nice. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyhjä tulitikkurasia, jos on isompi malli niin vielä parempi.

Että vesikauhuinen ampiainen pitäisi pyydystää tulitikkurasiaan? Varmaan hyödyllinen neuvo ap:lle.

Vierailija

Pyydystän lasiin kuten yllä on jo useampi kuvannut. Ei se välttämättä ole vihainen vaikka ympäriinsä sinkoilee... enemmänkin vaan hämmentynyt. Meillä oli puutarhassa yksi kesä ampiaspesä ihan terassin oven vieressä, lensivät sitten yhtenään sisään. Mies juoksi hysteerisesti karkuun, minä sain olla pelastamassa:). Kertaakaan eivät ole pistäneet, ja aika monta on kotoa pois kuljetettu. Otat vaan rauhallisesti etkä ala sekopäisesti huitomaan sitä pörriäistä niin kyllä se siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä tulitikkurasia, jos on isompi malli niin vielä parempi.

Että vesikauhuinen ampiainen pitäisi pyydystää tulitikkurasiaan? Varmaan hyödyllinen neuvo ap:lle.

Näin mä olen pyydystänyt varmaan kymmeniä ja päästän tietenkin vapauteen mammat pesää rakentamaan.

Vierailija

Tulitikkuaskista ei puhettakaan, en uskalla. Yhyhyy melkein itkettää jo. Peli alkaa 20.45 ja se saatana on vieläkin siellä. Jos laitan jonkun lierihatun päähän ja toppatakin päälle, eihän pääse pistämään niistä läpi? Imuriin jos kokeilen sen imaista.

Jos musta ei kuulu, oon delannu. Nih. Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat