Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen laihdutuspäivä melkein ohi.

Vierailija
21.05.2016 |

Ei oo hyvä fiilis. Mutta hienoa, että olen saanut pidettyä suuni kiinni.
Puntariton laihis, puntaria en aio hankkiakaan. Sen tiedän, että sellainen 25 kiloa saisi lähteä ja tavoitteena on mahtua laatikosta löytyviin 3 tuumaa pienempiin farkkuihin. Nykyisetkin kiristää. Ja ahdistaa. Huomisen ruoat sain haettua kaupasta ja pysyin pois paskanaksuhyllyistä.
Pitäisi kehitellä joku hymynaamapalkintohomma jokaisesta päivästä, eihän tätä muuten kestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen olet ja missä ajassa olet ajatellut laihtua? Vuosi on realistinen aikaikkuna 25 kilolle. Laitatko myös ruokasuunnitelmasi ja liikuntatavoitteet. Tsemppiä!

Vierailija
2/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tiukempi päivä takana. Tuskaillut raskauskilojen kanssa tovin ja kaveri totesi että mä olen selkärangaton kuin ameeba mitä tulee herkkujen syöntiin. näin myös kumman unen viimeyönä jossa joku äkäisesti näytti minulle vanhaa kuvaa ja tivasi miksen voisi näyttää samalta kun aiemminkin on onnistunut 😶

Härkäpapugranolaa ja 2%vaniljaSkyr aamulla

Sitten lasillinen kokista sekä iso lautasellinen sushia.

Liikuntaa tälle päivälle tuli 1h hikirääkkiä salilla ja useampi km kävelyä.

Ajattelin käydä nyt nukkumaan ettei nälkä ala vaivaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski olen ja ajattelin laihtua päivän kerrallaan. Suunnitelmaa ei ole muuta kuin nuo vanhat farkut laatikossa. Ja näyttää joskus paremmalta kuin nyt. Olla syömättä paskaamoskaa, ikinä.

Vierailija
4/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex piti tavoite farkkuja kaapissa. Miten voi ihminen lihoa melkein 20 kiloa vuodessa? Metri ja 65 pituinen nainen otti ja lihoi noin 55 kilosta melkein 75 kiloon vuodessa. Sitten vielä kehtasi syyttää minua siitä. Mussutan kyllä iltaisin kaikenlaista telkkaria katsellessa. Minulla kun ei paino nouse niin naisen logiikalla hänen lihominen oli minun syy.

Vierailija
5/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kaappia, niin on sitten laatikossa. Ja se on se paska fiilis kun iskee, niin sitä vaan lihoo. Syö sitä paskaa, kun muutenkin on kaikki paskaa. Niin siten sitä lihoo aivan liian helposti. Saattaa se miehen paskuuskin olla syynä. Tai naisen, miten vaan.

Vierailija
6/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palkita nyt ittes esim. suklaalla tai sidukalla

Vierailija
7/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös! Kaloreita tälle päivälle kertyi 1100. Päätä särkee, huimaa, korvissa soi ja kaikki vain vituttaa.

Vierailija
8/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös! Kaloreita tälle päivälle kertyi 1100. Päätä särkee, huimaa, korvissa soi ja kaikki vain vituttaa.

Kyllä laihduttaminen on kivaa :D:D

Vierailija
9/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä laihduttaminen on kivaa :D:D

Niin on! :D En tiedä tottuuko tähän oloon ikinä, mutta tänään ainakaan en ole jaksanut tehdä mitään, koska koko ajan on niin heikko olo :D Ja joo, kyllä, söin PALJON.

Vierailija
10/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kilppariongelmat jos meinaat kovin kauan mennä tuhannella kalorilla. Itse laihduttanut -24kiloa vuodessa laskematta yhtään mitään. Jätin pois viljat, sokerit, maidon ja muut tärkkelykset. Nyt on ihan parasta aikaa kun voi grillata kunnon pihvit ja kasvikset kylkeen. Senttejä sulanut yhteensä 64cm, käyn salilla 2krt viikossa+ryhmäliikunnat, 5pv viikossa liikuntaa

Vierailija
11/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kilppariongelmat jos meinaat kovin kauan mennä tuhannella kalorilla. Itse laihduttanut -24kiloa vuodessa laskematta yhtään mitään. Jätin pois viljat, sokerit, maidon ja muut tärkkelykset. Nyt on ihan parasta aikaa kun voi grillata kunnon pihvit ja kasvikset kylkeen. Senttejä sulanut yhteensä 64cm, käyn salilla 2krt viikossa+ryhmäliikunnat, 5pv viikossa liikuntaa

No ylläri, en ajatellut loppuelämääni syödä tuhat kaloria/päivä. Kunhan nyt alkuun pääsee.

Vierailija
12/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on vähän väärä lähtökohta. Jos jankutat itsellesi mantraa "olen laihiksella, olen laihiksella enkä saa syödä" tulet vain nälkäiseksi ja vihaiseksi! Etkä tosiaankaan selviä kuin päivän kerrallaan.

Ajattele mielummin: " ihanaa kesä, nyt voi syödä kevyemmin ja silti saa vatsan täyteen ja kevenee", eli otat tuo elämänmuutoksena.

Jos on paljon ylipainoa jopa 1500 kaloria päivässä voi laihduttaa ja siihen mahtuu jo älytön määrä ruokaa. Itse en syö juuri koskaan sellaista määrää (olen  normaalipainoinen). 1200 kaloriinkin mahtuu 2 lämmintä ateriaa ja varmasti ei ole nälkä! Pitää vain oppia missä ruuissa on eniten ravintoaineita suhteessa kaloreihin ja syödä niitä. Voi syödä ihan samaa kuin ennenkin mutta annoskoot vaan pienempinä ja loppu täytetään kasviksilla ja salaatilla.