Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kysyä entiseltä lutkalta?

Vierailija
21.05.2016 |

Vastaan raatorehellisesti kysymyksiin. :)

En siis enää käyttäydy huonosti, olen aikuistunut.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten huomiohuoraat vielä vanhoilla seksiseikkailuilla?

Vierailija
2/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Miksi sitten huomiohuoraat vielä vanhoilla seksiseikkailuilla?

Sen takia koska mä haluan avartaa ihmisten ajatusmaailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olit ns. ''villeimpinä aikoinasi''? 

Vierailija
4/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko itsesi likaiseksi ja käytetyksi?

Oletko löystynyt?

Montako sp-tautia sairastit?

Vierailija
5/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olit ns. ''villeimpinä aikoinasi''? 

12-16vuotias.

Vierailija
6/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko itsesi likaiseksi ja käytetyksi?

Oletko löystynyt?

Montako sp-tautia sairastit?

En ainakaan enää tunne itseäni likaiseksi ja käytetyksi. Olen saanut käsiteltyä menneisyyteni itseni kanssa ja terapiassa. Ymmärrän itse siis sen että olin epäkypsä nuori kun tein virheeni ja siksi on ollut helpompaa olla itseä kohtaan anteeksiantavainen. Likaiseksi ja käytetyksi oikeastaan koin itseni vaan muiden tekemän aivopesun takia, kun ikätoverit hokivat mulle koko ajan kuinka olen sellainen ja miten lutka olen, se sai mut ainoastaan tuntemaan pahaa oloa.

En ole löystynyt tai emmä tietenkään ole enää niin kireä mitä ennen raskautta ja synnytystä.

En ole sairastanut yhtäkään sukupuolitautia.

Vierailija
7/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksiä kiitos. :)

Vierailija
8/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "lutkalla"? Miksi koet, että olit lutka?

Vierailija
9/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa lutka? Onko se sama asia kuin lutikka? Oletko seinälude?

Vierailija
10/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko entinen lutka samanlainen käsite kuin "entinen" alkoholisti?

Vierailija
11/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "lutkalla"? Miksi koet, että olit lutka?

Koin olevani sellainen koska muut haukkuivat mua sellaseksi.

Vierailija
12/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa lutka? Onko se sama asia kuin lutikka? Oletko seinälude?

Ei ole sama asia kuin se eläin. :D lutka on inhottava sana seksuaalisesti vapaamielisemmille tytöille ja naisille. Täysin turha sana jota ei pitäisi olla edes olemassa!!

Vierailija
13/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä oon ihmisenä laadultani positiivinen, en negatiivinen, joten sen takia tuon alkoholisti asiankin näen niin että jos sä olet päässyt alkoholista eroon ja ollut vuosia kuivilla, niin sä oot sillon parantunu siitä alkoholismista, vaikka sulla aina säilyy alttius sairastua siihen uudelleen.

Voit verrata tätä myös siihen, että jos olet jostakin ihmisestä puhunut paljon paskaa, mutta jälkeen päin tajuat tehneesi pahan virheen ja kadut oikeasti, niin et sinä halua enää sellasta virhettä tehdä jatkossa! Sama pätee tähän mun lutkuuteen.

Vierailija
14/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä oon ihmisenä laadultani positiivinen, en negatiivinen, joten sen takia tuon alkoholisti asiankin näen niin että jos sä olet päässyt alkoholista eroon ja ollut vuosia kuivilla, niin sä oot sillon parantunu siitä alkoholismista, vaikka sulla aina säilyy alttius sairastua siihen uudelleen.

Voit verrata tätä myös siihen, että jos olet jostakin ihmisestä puhunut paljon paskaa, mutta jälkeen päin tajuat tehneesi pahan virheen ja kadut oikeasti, niin et sinä halua enää sellasta virhettä tehdä jatkossa! Sama pätee tähän mun lutkuuteen.

Mutta säilyykö entisellä lutkalla mielestäsi alttius palata niihin vanhoihin lutkailukuvioihin? Ainakin tilastot seksikumppaneiden lukumääristä osoittavat, että mitä enemmän naisella niitä on ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin hän pettää miestään.

Vierailija
15/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta säilyykö entisellä lutkalla mielestäsi alttius palata niihin vanhoihin lutkailukuvioihin? Ainakin tilastot seksikumppaneiden lukumääristä osoittavat, että mitä enemmän naisella niitä on ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin hän pettää miestään.

Justhan mä sanoin. :D mitä et aiemmassa kommentissani ymmärtänyt? Niin varmasti säilyy ainakin joillakin ihmisillä alttius palata vanhoihin lutkailukuvioihin, mutta nämä ihmiset ovat todennäkösesti sitten seksiaddikteja ja kaipaavat elämäänsä lisää jännitystä, kun eivät pysty yhden ihmisen kanssa olemaan ja ovat salarakkaina. Mulla ei henkilökohtasesti ole kuitenkaan mitään tarvetta enää rikkoa itseäni, oon todella onnellinen mieheni ja lapseni kanssa, en vaihtais päivääkään. :)

Vierailija
16/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko persettä mulle?

Vierailija
17/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan mä sanoin. :D mitä et aiemmassa kommentissani ymmärtänyt? Niin varmasti säilyy ainakin joillakin ihmisillä alttius palata vanhoihin lutkailukuvioihin, mutta nämä ihmiset ovat todennäkösesti sitten seksiaddikteja ja kaipaavat elämäänsä lisää jännitystä, kun eivät pysty yhden ihmisen kanssa olemaan ja ovat salarakkaina. Mulla ei henkilökohtasesti ole kuitenkaan mitään tarvetta enää rikkoa itseäni, oon todella onnellinen mieheni ja lapseni kanssa, en vaihtais päivääkään. :)

Miten voisin oppia valehtelemaan itselleni yhtä taitavasti kuin sinä?

Vierailija
18/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tyhmempi ?

1) mies, joka perustaa perheen entisen lutkan kanssa

2) nainen, joka perustaa perheen entisen vaimonhakkaajan kanssa

Vierailija
19/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko persettä mulle?

En anna, en oo antanu sitä ikinä kellekään, enkä tuu myöskään antamaan. Ei oo mun juttu.

Vierailija
20/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minänkin olin nuorena lutka, sellainen kevytkenkäinen horo jolle uskollisuus oli vaikeaa. Jouduin taistelemaan vuosia, että pääsin siitä vitsauksesta eroon. Olin yli kolme vuotta selibaatissa ja sitä kautta koin ikään kuin puhdistuneeni. Tehtyä ei tietenkään saa tekemättömäksi, mutta jollain tavalla sain silti korvieni väliin takaisin sellaisen viattoman ja puhtaan olon. Ja tuli myös vähän sellaista kainoutta, sellaisella hyvällä tavalla. 

Nykyisin olen onnellisesti naimisissa eikä minun tee enää mieli kurkkia aidan toiselle puolelle. Kyllä elämä on paljon helpompaa näin, kun ei tarvitse koko ajan taistella houkutuksia vastaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän