Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Letsdeal.fi kokemuksia?

Maria
21.05.2016 |

Ostin itse äsken subin kun se on tarjouksessa http://letsdeal.fi/r/2862/0
Toimiikohan tää vai meninkö lankaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut lahjakortin suosikki raflaani ja hyvin toimi

Vierailija
2/20 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letsdeal on hyvä, olen ostanut niiden Ruotsin sivuston kautta vaikka mitä kaikkia diilejä Tukholmaan. Aina on kaikki pelannut niin kuin pitääkin.

Grouponhan lopetti Suomessa ja Ruotsissa, varmaan siihen liittyy se, että Letsdeal laajeni myös Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offerillaa suosittelen myös!

Vierailija
4/20 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikoinaan grouponia ja nyt on tullut kokeiltua tätä, toimii ihan samalla tavalla jos ei paremmin :)

Vierailija
5/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi slimming- bodya, joiden olisi pitänyt sopia kaikenkokoisille. Avasin toisen paketin, eikä se olisi mennyt muuta kuin mennikäiselle alle S- kokoiselle. Palautin kummatkin normaali- postissa maksaen kirjemaksut, koska kyseisellä Lets deal- firmalla ei ole sopimusta ilmaispalautuksista sanoivat postissa. Samana päivänä lähetin netissä palautukseen liittyvän lomakkeen, josta ei jäänyt todistetta sen jälkeen kun oli painanut "Lähetä"- painiketta. Firman mukaan bodyja ei ole tullut heille neljässä viikossa, eikä netissä lähettämäni palautuslomake. Kuluttajaviranomainen kertoi, että kyseisellä firmalla on muutenkin paljon "hygieniatuotteiksi" luokiteltuja tuotteita eli vaikka palautuksista olisikin todisteet, niin niitä ei kyseisen firman tarvitse muutenkaan ottaa takaisin. Korvakorut, hoikentavat bodyt, kasvonaamiot jne jne. Lisäksi firma vaatii palautuslomakkeessa, että pakkausta ei saa avata (eikä siis todeta käytännössä tuotteen olevan viallinen). Kyseiset tuotteet ovat firman omaa myyntiä joka ilmeisesti rahoitetaan sillä, että pienyrittäjät yrittävät saada itselleen asiakkaita maksamalla jokaisesta diilistä lähes puolet. Lets deal asiakaspalvelun päällikön sähköposti ei ole käytössä jonka kuluttaja- asiamies minulle etsi netistä. Suomalainen nais- nimi, joka ruotsalaisella meiliosoitteella. Koska firma kiistää saaneensa tuotteet takaisin olen hävinnyt rahat. Ja vaikka asiakas pystyisi todistamaan tuotepalautukset niin firma on keksinyt myydä lähes pelkästään hygieniatuotteiksi luokiteltuja joita ei muutenkaan tarvitse hyvittää millään tapaa jos asiakas on avannut pahvikuoret. Upeaa businesta! Asiakaspalvelu kirjoittaa joka meilissä: "Me haluamme selvittää asiaa!" (Eikä kuuden viestin jälkeen yhtään mikään ole selvinnyt muuta kuin se konkreettisesti että asiakkaan rahat ovat heillä eikä asia muuksi muutu).

Vierailija
6/20 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's Deal ostoksista saa muuten peräti 6% bonusta bonuswayn kautta.

www.bonusway.fi

Vierailija
7/20 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offerilla palvelulla paljon enemmän noita ravintola diilejä, tavaraahan noista ei kannata tilata pelkkää "krääsää"

Vierailija
8/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut hyvin sekä Offerilla, että Letsdeal. En kyllä osta kummastakaan mitään tuotteita, koska eiköhän ne oo pääsin sekundaa. Toki nyt oli iPhone 6 myös myynnissä Letsdealissa ja viel aika edullisesti. En kyl uskalla tilata, koska eihän noista sillon tiedä miten takuut jne. on järjestetty.

Diilejä oon tilannu kyl molemmista eikä niissä oo ongelmia. Kannattaa kuitenkin kattoo aina, että kuka sitä diiliä oikeesti myy, eikä siis ostaa sikaa säkissä. Kuitenkin sekä Letsdealissa että Offerillassa ilmoittelee ainakin hyviä rafloja ja isojakin ketjuja (esim. Hanko Sushi ja Hook siipiravintola). Et kun tommosen diilin ostaa, niin tuskin tulee ongelmia.

Bonuswayta en voi sanoo kannattavani. En viitti sitoutuu mihinkään tommoseen cashback tyyppiseen hommaan. Jos firma menee nurin, niin siinä sitten odottelen, että saisin bonukset joskus itelleni. No ite etin vaan alennuskoodeja eri sivustoilla, kuten suomi24:ssä ( http://alennuskoodit.suomi24.fi/) ja Picodissa (https://www.picodi.com/fi/). Noissa ei tartte sitoutuu mihinkään, senkun ettii tarjokset.

Noilta sivuilta löytää myös jotain Offerillan ja Letsdealin diilejä, mitä siellä ilmotellaan. Joskus oon myös löytäny jonku alennuskoodin, millä oon saanu viel muutaman prosentin noista diilien hinnoista pois. Yleensä kuitenkin samat tarjoukset löytää varmaan myös suoraan Offerillan ja Letsdealin sivuilta. 

Vierailija
9/20 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mainostetaan tässä ketjussa.

Mutta dealeja olen ostanut, ja olen ollut niihin tyytyväinen. Tosin jätän suosiolla ostamatta tavaroita ja kauneudenhoitopalveluja. Nämä sen takia, että ihan sama kuinka halvalla saa kampaajan, jos tulos ei miellytä ja olen myös kuullut, että kauneuspalveludiilin lisäksi tehdään lisämyyntiä (eli tuputetaan).

Autonpesuja, elämyksiä ja ravintolajuttuja olen ostanut, toiminut hyvin.

Vierailija
10/20 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä letsdealilta tulevan roskapostin saa loppumaan?

Vierailija
11/20 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä letsdealilta tulevan roskapostin saa loppumaan?

Uutiskirjeen lopussa on ohjeet sen perumiseen?

Vierailija
12/20 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lets dealiltä tuli mailia: Saat nyt 5 € lisäalen seuraavasta vähintään 25 € arvoisesta ostoksesta. (Anna kassalla koodi SYYSLAHJA, voimassa 7.10. asti)

Vierailija
13/20 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola diilit noissa voi olla ok, mutta tavarat ovat ylihintaisia.

Vierailija
14/20 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon loppuun saakka saat vielä -15 % lisäalen ostoksistasi. (Anna kassalla koodi LOKAALE15*, voimassa 22.10. asti)

lets deal laittoi tämmöistä viestiä.

Vierailija
15/20 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lets deal:ltä tuli mainos mailia:

Saat meillä tekemisei ostojen arvosta 15 % takaisin 21.11. asti. Saat 15 % palautuksen loppusummasta Let´s Deal -tilillesi, jolla tuo arvo on käytössäsi seuraaviin ostoksiin vuoden loppuun.

Vierailija
16/20 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Offerillan kautta paljon kehutut magneettiripset, joiden piti helpottaa elämää. Siinä meni 10 € hukkaan. Pelkkä kokeilu oli niin hankalaa, että eipä tule käytettyä. En onnistunut saamaan ripsiä nätisti paikoilleen, vaan ne repsottavat ylös ja alas. Näyttävät niin hölmöiltä, etten käyttäisi noita edes ripsivärin lisäksi. Lisäksi ovat liian kapeat, joten eivät peitä kuin 1/3 silmistä. Haluaisin palauttaa, mutta onkohan turha vaiva...?

Vierailija
17/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi219

Koodilla -10% Lets dealistä, voimassa 3.4.2018 asti

Vierailija
18/20 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letsdealiltä tuli mainos mailia:

Hei! Kiva kun olet taas täällä. Suurkiitos että olet tehnyt ostoksia meillä aiemmin. Ehdimme jo kaivata sinua, joten teimme sinulle pienen lahjan. Siitä hyvästä saat alla olevan koodin avulla 10 % lisäalennuksen. Alennuskoodi on voimassa seuraavaan ostokseesi 9.4.2018 asti. Alennuskoodi koskee kaikki diilejä lukuunottamatta matkoja. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Alennuskoodisi:

Helmi220

Vierailija
19/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offerilla nykyään paljon parempi, Letsdiilillä ei enää ravintola yms tarjouksia.

Vierailija
20/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Offerilla nykyään paljon parempi, Letsdiilillä ei enää ravintola yms tarjouksia.

Olen samaa mieltä. Minua ei ne krääsätarjoukset ole koskaan oikein innostaneet, sitä samaa voi tilata niin monesta paikasta ja joskus halvemmallakin, jos malttaa odottaa lähetyksen saapuvan jostain Kiinasta.

Sen sijaan olen käyttänyt elämystarjouksia, pakopelejä, teatteri-iltoja ja ruokatarjouksia.

Niitä ei enää Letsdealilta saa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi