Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsatautia liikkeellä?

Vierailija
21.05.2016 |

Minkälaista vatsatautia nyt on liikkeellä? Meillä sairastettu 2-3 viikkoa sitten lyhyt oksennustauti. Tänään toinen lapsi aloitti oksentamisen aamulla. Kuumetta 37.8. Ei ripulia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Aina ja kaikkialla on kaikenlaista vatsatautia liikkeellä. Vatsatudin oirekuva vaihtelee yksilötasolla ja jo taudin nimi kertoo kyseessä olevan erilaiset suolisto-oireet.

Vierailija
2/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista tautia on ollut liikkeellä. Työkaverit puhui että heillä oli ollut tosi kovia vatsakramppeja. Kaikki ei olleet edes oksentaneet.

Mun 8v alkoi oksentaa klo 6 aamulla ja yökki vähintään kerran tunnissa klo 15 saakka. Nyt on ollut pidemmän ajan oksentamatta ja pyytää popcornia ja mehua, joten toivottavasti oltaisiin voiton puolella.. Ripulia ei ole vielä ollut, eikä kuumetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Työpaikallani jyllännyt alkuvuodesta asti vatsatautia, joillakin useampikin kierros.

Ja lasteni koulusta tuli Wilmaan rehtorin viesti, että koulussa jyllää vatsatautiepidemia oikein urakalla, niin oppilaiden kuin hlökunnankin kesken.

Vierailija
4/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin suomea?

Vierailija
5/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on ollut vatsatautiepidemia jo useita viikkoja. Itse en ole koskaan sairastunut vatsatautiin, mutta nytkin tunnen vatsassani, että varmasti olen tartunnan saanut. En tietenkään jää kuitenkaan pois töistä, koska olen työkuntoinen, vaikka periaatteessahan olen taudin kantaja ja mukanani se sitten menee kauppoihin, uimahalliin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän