Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näännyttävä mustasukkaisuus

Vierailija
21.05.2016 |

Mies petti, katui, tunnusti, en voinut luottaa, erottiin, halusi jatkaa kanssani, teki kovasti töitä luottamuksen eteen, palattiin yhteen, ei ole pettänyt, kertoo kaikki menemisensä, en vaan pysty luottamaan, mies on väsynyt epäilyihin (ymmärrän täysin), ollaan umpikujassa. Miten voin oppia luottamaan uudelleen? En halua olla sairaan mustasukkainen työkavereista, ystävistä jne. Ennen en edes osannut mustasukkainen, kaikki muuttui pettämisen myötä. Mitä tälle sairaalle mielelle voi tehdä? Miksi järki ei voita tunnetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun mieli ole sairas. Mies oli kuin petti. Fakta on , että luottamus on iäksi mennyt ja ilman luottamusta ei oo suhdettakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on syy miksi pettämisen jälkeen suhde ei enää toimi. Luottamus on pilattu ja sitä ei vaan saa takaisin kun sen kerran menettää.

Vierailija
4/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa pettäjistä pettää uudestaan, eli en nyt tiedä miksi ap maalaa itsestään aivan sairasta kuvaa.

Toki mustasukkaisuus selvästi häiritsee elämääsi ja kohdistuu ilmeisesti vähän kehen tahansa, eli ei se aivan tervettäkään ole. Ammattiauttaja tai ero, sanon minä, ei tuollasta tilannetta pitkän päälle jaksa.

Vierailija
5/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilasi suhteenne!

Vierailija
6/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta mies pettää uudestaan ja syytää sua kun epäilit.

Mies tämän suhteen pilas pettämällä.

Tuhoon tuomittu suhde...sad but true.

Vierailija
7/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ap vähän samassa tilanteessa kun sä. Paitsi että mulla mies ei suutu epäilyistä. Ja sit ku oon sanonu että pitäiskö erota kun en ikinä enää voi täysin luottaa, sanoo mies ettei halua ikinä erota musta enää ja mikään ei enää toistu ja saan epäillä häntä jos musta tuntuu siltä.

Eli on ainakin tällä hetkellä valmis ottamaan mun ajoittaiset paskat niskaansa. Toki myös ansaitsee ne. Puoltoistavuotta oltu yhdessä pettämisen jälkeen. Sitä en osaa sanoo onko tää ikuista. Voihan olla että "tulen järkiini" ja eroamme vielä joskus. Kosto pettäjäks musta ei ole. Enkä usko että se auttaisi minua.

Vierailija
8/8 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene pariterapiaan puimaan asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi