Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luteet tarttua käymällä asunnossa jossa niitä on

Vierailija
21.05.2016 |

Itsellä esim ollut sen jälkeen purema? jälki 3 läiskää peräkkäin..Olenko nyt voinut tuoda kotiini niitä? Olin sielä muutaman tunnin..Mukana oli takkia ja kengät..Onko nyt myöhäistä pestä mitään!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Sinulla on nyt ludeongelma. Ne paskiaiset änkee vaateisiin ja sitä kautta ovat jo kotonasi

Vierailija
2/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne voi tarttua. Ja sellaset tosi pienet niitä ei edes huomaa kun ne kiipee sun vaatteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne juoksee nopeasti lämpöä kohti, esim kenkiin jotka ovat olleet jalassasi. Jos asut vuokra-asunnossa, ilmoita heti epäilystä isännöitsijälle tai vuokranantajalle. Jos olet nopea, niin asia menee taloyhtiön piikkiin. Ludehäädön joutuu maksamaan vain, jos pystytään osoittamaan huolimattomuus. Sellaiseksi lasketaan vain asiasta tietäminen ja ilmoittamatta jättäminen. Yhdellä myrkytyksellä pääsette niistä nyt eroon vielä.

Terv Asian kokenut ja selvää ottanut.

Vierailija
4/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta ei kovin helposti. Huono tuuri ollut jos tarttuu. Yleensä ne ei edes liiku päivänvalossa.

Vierailija
5/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna päälle, jos on, ja sinne kaikki ryysyt ja petivehkeet. Sänky ja patja syyniin. Lattialistat on yksi niiden lymypaikka. Puoliltaöin voit alkaa odotella taskulampun kanssa, silloin saapuvat veriaterialle. Jos ei nyt ole kuin se yksi tai pari, voit vielä pelastaa tilanteen.

Ilmoitat isännöitsijälle tai taloyht. puheenjohtajalle, niin miettivät jatkoa. Mutta ilmoita! Olet vastuussa myös muista asukkaista, jotka joutuvat kenties hävittämään koko irtaimistonsa myös. Omakotitaloasujalla tietenkin toisin.

Vierailija
6/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mutta ei kovin helposti. Huono tuuri ollut jos tarttuu. Yleensä ne ei edes liiku päivänvalossa.

Voiko purema olla vaikka ne ei olisi tulleet mukana? Olen ihmetellyt tota jälkeä jo muutaman päivän..

Vierailija
7/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( tuo on kyllä ihan vihoviimeinen vaiva. Jos tiesit että niitä siellä olisi, mikset ollut varovainen?? Kyllähän ne voi kulkeutua tekstiileissä. Ymmärrätkö yhtään mihin olet nyt ehkä joutunut?

T. Espanjassa asunut ja ludehelvetin läpikäynyt

Vierailija
8/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä talossa on paljon luteita, ja ovat vaikka valloittaneet sohvan, niin kyllä ne puree nälkäisinä päivälläkin.

Vierailija
9/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( tuo on kyllä ihan vihoviimeinen vaiva. Jos tiesit että niitä siellä olisi, mikset ollut varovainen?? Kyllähän ne voi kulkeutua tekstiileissä. Ymmärrätkö yhtään mihin olet nyt ehkä joutunut?

T. Espanjassa asunut ja ludehelvetin läpikäynyt

Vasta jälkeenpäin sain tietää..

Vierailija
10/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko purema olla vaikka ne ei olisi tulleet mukana? Olen ihmetellyt tota jälkeä jo muutaman päivän..

En kyllä usko. Ne puree vain ihmisiä jotka makaa paikoillaan. Ehkä jos olet makoillut siellä.

Vierailija
11/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet eivät elä pitkään ravinnotta, minulla auttoi parin viikon poissa olo kodista.

Vierailija
12/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko. Ne puree vain ihmisiä jotka makaa paikoillaan. Ehkä jos olet makoillut siellä.

Istunut vain.

Vierailija
13/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteet eivät elä pitkään ravinnotta, minulla auttoi parin viikon poissa olo kodista.

Ehkä tehosi sulla, mutta ne lähtivät esim. ilmastointikanavia pitkin naapuriin, josta palaavat kyllä pian takaisin.

Vierailija
14/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että täysikasvuiset elävät vuodenkin ilman ravintoa. Ihan vauvat saattavat kuollakin noin nopeasti, mutta ainahan niitä on enemmän kuin vaan pieniä.

Vierailija
15/15 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodista poistuminen ei yleensä auta, koska ilman hiilidioksidia menevät johonkin horrokseen ja säilyvät ravinnotta n. vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä