Mustelmat ja mustasukkainen poikaystävä
Saan helposti mustelmia, ja välillä esim. pohkeet ja sääret ovat mustelmilla, enkä välttämättä edes muista milloin ja miten olen itseäni kolhinut.
Joskus kun poikaystävä huomaa mulla mustelmia, hän saattaa epäillä, että joku toinen mies on tehnyt mulle fritsuja joka paikkaan. Kyllä yleensä järjellä ymmärtää, että siitä ei ole kyse, mutta välillä on ihan suoraan syyttänyt pettämisestä tai menee oudoksi ja hiljaiseksi.
Olen kertonut hänelle monesti, että saan helposti mustelmia. Osaisiko kukaan neuvoa mitä tehdä, kun mun sana ei näytä riittävän? Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?
Kommentit (9)
Jos ei rehellinen selitys auta eikä kolhuja erota fritsuista, silloin on suhteessa vika. Voi hyvin olla, ettei jää tuohon mustelmien ihmettelyyn. Lukaisepa läpi palstalla käyty keskustelu mustasukkaisten kumppanien tempauksista ja harkitse vakavasti, kannattaako olla kyseisen pojan kanssa.
Luepa se täällä palstalla oleva pitkä ketju mustasukkaisista miehistä.
Ja tosiaan, lähde!
Onko näitä mustelmia ollut rintavaossa/rinnoissa tai kaulassa?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…
Löytyihän se kun vähän kaiveli. T:2
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Yleensä pohkeissa, myös säärissä ja reisissä.
Ja joo, olen lukenut tuota ketjua :(
-ap
Hanki sellainen poikaystävä joka haluaa parastani ja tukee sua ja luottaa sinuun. Nyt ei kaikkialle oikein. Et ole ansainnut tuollaista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Yleensä pohkeissa, myös säärissä ja reisissä.
Ja joo, olen lukenut tuota ketjua :(
-ap
Ja silti poikaystäväsi epäilee niitä fritsuiksi? Oikeasti, pidä huolta itsestäsi, jätä se.
Ai epäilee, että on fritsuja? Mulla oli sairaan mustasukkainen miesystävä ja saan oikeasti tosi helposti myös mustelmia, kuten äitinikin. On jotenkin suvussa. No mun miesystäväni epäili, että mua on nussittu aina, jos oli mustelmia reisissä tai säärissä ja niitä tulee ihan itsestään melkein, jos esim, kannan jotain painavaa tai pienestikin kolautan itseäni esim. sängyn reunaan. Suurinta osaa mustelmille en edes keksi tai osaa sano syy-yhteyttä.
No tää mies oli muutenkin just kuin tuossa ketjussa, mikä mainittiin ja sinne kirjoitinkin. Jos sun poikaystäväsi on tosissaan, niin sulla on syytä kyllä lopettaa suhde, sillä tuo on merkki siitä, että hän on sairaan mustasukkainen ja sun elämästäs ei tule helppoa hänen kanssaan, jos hän käyttää kaiken aikansa ja energiansa etsiäkseen syitä siihen, että muka petät.
Osataan neuvoa: juokse ja kovaa.