Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako opettaja puristaa lasta käsivarresta?

Vierailija
20.05.2016 |

Vai tuleeko siitä seuraamuksia, kuten pahoinpitelysyyte?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä saako tarttua varoittamatta käsivarteen ja vetää tuolilta alas ja siitä käytävään? Kannattaisi pikkuisen miettiä muita keinoja ohjata lapsia. Aika kyvytön eräskin opettajatar; ei muuta osaa kuin suoraa huutoa, repimistä ym.

Kysypä taas siltä lapseltasi, montako kertaa on kehotettu tulemaan alas tuolilta sanallisesti. Ei ole sitten tainnut totella sanallista käskyä...

Lapseni seurasi sivusta. Kuten kirjoitin "varoittamatta" ko. Opettaja saanut paljon valituksia. Oletko itse opettaja?

Vierailija
22/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa puristaa jos on hyvä syy. Lapsen saa esimerkiksi ottaa hallintaansa ja työntää ulos luokasta, jos käyttäytyy vaarallisesti tai esim. tappelee koulutoverinsa kanssa.

Ei muuten saa työntää ulos luokasta. Opettajia on saanut potkuja kun ovat tuollaista tehneet.

Oppilaaseen ei saa koskea eikä sitä saa fyysisesti pakottaa mihinkään. Jos oppilas ei tottele niin sitten pitää soittaa poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa puristaa jos on hyvä syy. Lapsen saa esimerkiksi ottaa hallintaansa ja työntää ulos luokasta, jos käyttäytyy vaarallisesti tai esim. tappelee koulutoverinsa kanssa.

Lapsen työntämisestä saa potkut, tästä on ennakkotapauksia.

Aika hyvät syyt saa olla siihen että on tarttunut kädestä.

Hyväksyttävää, jos oppilaan kädessä on vaikka puukko tai pistoolli.

Vierailija
24/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä saako tarttua varoittamatta käsivarteen ja vetää tuolilta alas ja siitä käytävään? Kannattaisi pikkuisen miettiä muita keinoja ohjata lapsia. Aika kyvytön eräskin opettajatar; ei muuta osaa kuin suoraa huutoa, repimistä ym.

Kysypä taas siltä lapseltasi, montako kertaa on kehotettu tulemaan alas tuolilta sanallisesti. Ei ole sitten tainnut totella sanallista käskyä...

Eikä ko. Lapsi seisonut tuolilla, vaan istui

Vierailija
25/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten saa työntää ulos luokasta. Opettajia on saanut potkuja kun ovat tuollaista tehneet.

Oppilaaseen ei saa koskea eikä sitä saa fyysisesti pakottaa mihinkään. Jos oppilas ei tottele niin sitten pitää soittaa poliisille.

Tapaus kalapuikkoskandaali. Poliisi ilmoitti että toista kertaa ei tule paikalle.

Vierailija
26/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen useita kertoja käyttänyt oppilaisiin vaikka minkälaisia painiotteita ja ottanut kädestä kiinni ja kampannut maahan yms. Siinä kun kaksi ysiluokkalaista mättävät toisiaan pihalla turpaan ei kyllä paljon mietitä, että mitä saa tehdä ja mitä ei, vaan homma on keskeytettävä hinnalla millä hyvänsä. Kertaakaan ei ole sanomista tullut, vaan pelkkää kiitosta siitä, että asioihin on puututtu.

Miesope 61v

joo, kaksi ysiluokkalaista nyrkkitappelussa VS. 10-vuotias poika nauroi väärässä kohdassa. Tästä lähdettiin lattian kautta käytävään

Vierailija
27/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässäkin päde sama kuin isompien ihmisten kaitsemisessa eli voimakeinot on sovitettava tilanteen ja henkilön mukaisesti.

Opettajalla ei ole mitään laillisia oikeuksia kajota oppilaaseen. Heillä ei ole edes vartijan oikeuksia. Opettajan oikeudet ei eroa mitenkään naapurin Pekan oikeuksista puuttua toisten lasten tekemisiin.

Vierailija
28/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen useita kertoja käyttänyt oppilaisiin vaikka minkälaisia painiotteita ja ottanut kädestä kiinni ja kampannut maahan yms. Siinä kun kaksi ysiluokkalaista mättävät toisiaan pihalla turpaan ei kyllä paljon mietitä, että mitä saa tehdä ja mitä ei, vaan homma on keskeytettävä hinnalla millä hyvänsä. Kertaakaan ei ole sanomista tullut, vaan pelkkää kiitosta siitä, että asioihin on puututtu.

Miesope 61v

Kiitos sinulle tuhannesti! Olen kokenut omana kouluaikanani, kun häiriköt saavat ylivallan, eikä kukaan saa tehdä mitään. Hyvä, että edes joku lopettaa häiriköinnin!

Vierailija
29/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa minun puolestani antaa vaikka remmillä kunnolla selkään, jos on niin pökiö, ettei kuria muuten tottele.

Yritä kuitenkin kasvattaa lapsesi niin, ettei opettajan tarvitse ihan tuollaiseen hänen kanssaan ruveta.

Siitä voit olla varma. Eiköhän se ongelma ole ennemminkin heidän lapsillaan, jotka ovat päinvastaista mieltä.

Vierailija
30/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesope 61v

joo, kaksi ysiluokkalaista nyrkkitappelussa VS. 10-vuotias poika nauroi väärässä kohdassa. Tästä lähdettiin lattian kautta käytävään

Oletko aukottomasti keksinyt tuon tarinan? Ja niin, ettei vahingossakaan "tapaukselle" ole silminnäkijöitä?

Vierailija
31/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tätä miinustelijaa :) varmaan ko. opettajatar itse

Vierailija
32/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaus kalapuikkoskandaali. Poliisi ilmoitti että toista kertaa ei tule paikalle.

Poliisihan ei sitä asiaa päätä. Jos poliisi ei tule paikalle niin sitten vaan virallinen ilmoitus korkeimmille tahoille. Sellainen poliisi saa potkut.

Asia nyt vaan kuuluu poliisille. Opettajilla ei ole minkäänlaista oikeutta koskea oppilaaseen eikä estää häntä lähtemästä pois.

Vierailija
33/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesope 61v

Oletko aukottomasti keksinyt tuon tarinan? Ja niin, ettei vahingossakaan "tapaukselle" ole silminnäkijöitä?

on silminnäkijöitä, luokallinen lapsia. Tekisi kyllä mieli kertoa opettajan nimikin joka tällaista tekee :)

Vierailija
34/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesope 61v

on silminnäkijöitä, luokallinen lapsia. Tekisi kyllä mieli kertoa opettajan nimikin joka tällaista tekee :)

opettaja ei enää jatka ainakaan tuossa koulussa enää ensi syksynä. Sitäpaitsi ko. tapaus oli yksi monien joukossa. Lapseton nainen, täysin kyvytön toimimaan lasten kanssa. Jopa "kilteimmät" saivat huutoa ym. jos sattui väärässä kohdassa kysymään esim. tehtävästä

Vierailija
35/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä vaan jos tunnistat itsesi!

Vierailija
36/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesope 61v

Minä haastaisin sinut oikeuteen ja tekisin rikosilmoituksen sinusta.

Vierailija
37/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terveisiä vaan jos tunnistat itsesi!

Jepjep! Taas yksi kahjo vanhempi, jolla on harhoja opettajasta. Tää on niin nähty!

Vierailija
38/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesope 61v

Sinä olet sitä mieltä, että on parempi antaa tällaisten poikien hakata toisensa tajuttomaksi ja katsella toimitusta vierestä? Vai ajattelitko, että tuollaiset turpakäräjät päättyvät niin, että siihen menee viereen huutamaan että "lopettakaa!"?

Miesope 61v

Vierailija
39/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoin näiden palstajuristien "tietoa" opettajalla on oikeus voimakeinojen käyttöön oppilasta poistettaessa.

Jos oppilas riehuu, häntä voidaan rajoittaa ja tarvittaessa poistaa luokasta tms. Ei siihen mitään poliiseja soitella. Hyvää päivää! Ja nää lapsiaan rajattomasti puolustavat puupäävanhemmat on just niitä hauskimpia tapauksia...

Vierailija
40/50 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesope 61v

Vau! Oikea sankari! Annat kiusaajan piestä uhria, mutta annas olla, kun joku opettaja puuttuu asiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme