Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen käytös nettideiteillä?

Vierailija
20.05.2016 |

niin, olen tavannut mielenkiintoisen miehen netissä, olemme kirjoitelleet vähintään päivittäin, n.3vkoa (pitkä aika) alussa saattoi mennä parikin päivää, että toisesta ei kuulunut, sitten mies jo kyseli perään. vaihdettiin kuvat ja miehen kiinnostus silloin vaan lisääntyi. nyt hän pyysi tapaamista, ja sen pyynnön jälkeen on nyt ollut offline (yli vuorokauden!!) minä en tietenkään jätä kirjoittelua vain tämän kortin varaan, vaikka hän onkin mielessä se ykkönen. ja suostuin tapaamiseen, mies ei ole sitä viestiä vielä lukenut saati vastannut. on kyllä aiemmin sanonut, että töissä on nyt kiireinen jakso, että ensi viikolla tilanne muuttuu. mutta jotenkin uskoisin, että kyllä sitä viestin saisi lähetettyä jos on kiinnostunut. onko joku joka päätynyt onnelliseen lopputulokseen? ylireagoinko liikaa? miehelle olen tietysi cool ja sanoin, että hän voi olla yhteyksissä kun työt hellittää... apua?!? mies on siis offline, eikä ole siis tuntitolkulla online jututtamassa miljoonia naisia. hänellä tuntuu olevan aika vaativa ja vastuullinen työ.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Rauhoitupas nyt. Jos sinulla on liikaa aikaa, se ei tarkoita että kaikilla muillakin olisi. Mies vastaa kun kerkeää.

Vierailija
2/2 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! Aplla kyllä on liikaa aikaa, olen kovassa kuumeessa kotona. kipeenä. ehii ajattelemaan vaikka mitä ... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän