Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

. . . . . HAIRSTORE KAMPAAMO . . . Mitä mieltä olet ? . . . . .

Vierailija
20.05.2016 |

Oletko käynyt?
Mitä tykkäsit?
Oliko edullinen?
Saitko sen mitä halusitkin?
Anna arvosana asteikolla 1-10.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ideaparkissa Hairstoressa muutama kuukausi sitten värjäyttämässä hiukseni. Väristä tuli oikein hyvä, juuri sellainen kuin halusinkin. Palvelu oli ihan ok, oli tosi ystävällinen kampaaja. MUTTA ne muut työntekijät, olivat tosi nuoren näköisiä, kattoivat mua kuin halpaa makkaraa. Siis aivan selvästi tuomitsivat mut ulkonäköni perusteella. Olen käynyt pari kertaa ennenkin ja aina siellä on joku joka kattoo kun kasaa paskaa. Ei arvosta asiakkaita juuri yhtään, varmaan haukkuu asiakkaita ja naureskelee sitten keskenään. Työn jälki on ollut oikein hyvä aina kun olen käynyt, mutta muuten jää aina inhottava olo. Ja aika vitun kallista "lystiä."

Vierailija
22/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vielä, tuo Nenosen ukko ei siis tässä nykyHairStoressa ole kaikeksi onneksi mukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni aina laadukas kädentaito työ maksaa - siis ihan aina. Työllistäminen on suomessa luvattoman kallista. Kampaamotyössä yksi kampaaja on sidottuna asiakaaseen helpostikin 2 tuntia. Tuntilaskutusta pitäisi olla n. 60 euroa jotta saa edes kulut katettua. Joten kulurakennetta miettien kalliita hairstoren palvelut eivät kyllä ole. Jos on PA ei kannata mennä ollenkaan kampaajalle, vaan kannattaa ehkä leikata hiukset itse.

Vierailija
24/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisia työntekijöitä, eivät puhu kunnolla suomea. Ihan, kuin yrittäisivät tahalleen pilata toisten ulkonäön.

Itse olen ollut tyytyväinen H-storessa saamaani palveluun ja laatuun.Muutaman kerran olen käynyt samalla pitkähiuksisella mukavalla kampaajalla. Toiveenikin on osattu toteuttaa ja vinkkejäkin olen saanut...

Väärinymmärryksiä toki voi tulla missä tahansa paikassa ja etenkin silloin, jos kommunikointi ei toimi ulkomaalaisuuden takia kunnolla.

Vierailija
25/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikka!! Olen aina tykännyt kovasti :)

Vierailija
26/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt sen jälkeen kun tuli ilmi miten huonosti siellä kohdellaan työntekijöitä.

Vierailija
27/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko oli saanut lahjakortin tuonne. Halusi vaaleita ohuita raitoja ja leikkauksen. Soitti käynnin jälkeen minulle itkien, että voinko korjata. Raidat olivat leveitä ja keltaisia, ja välissä kauheita länttejä, myös leikkaus ihan vino. Parturina työskennellessäni kuulin useilta asiakkailta huonoa palautetta paikasta, ja kyllä sen hiuksista näki missä on edellinen leikkaus tehty.

Lisäksi tuo työntekijöiden huono kohtelu on jo vuosia ollut ihan yleisessä tiedossa, en tosin tiedä onko tilanne parantunut konkan jälkeen. Varmasti joukossa on taitaviakin kampaajia, mutta ei se huono kohtelu ainakaan paranna työmotivaatiota.

Vierailija
28/29 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä kaukaa! Mulla osui miesparturi, joka teki todella kummallisen muka kerrostetun leikkauksen. Sitä joutui sitten muualla paikkailemaan, käytännössä leikkaamalla hiukset paljon lyhemmiksi kuin olisin halunnut. Sinne osuu kai ne parturit jotka ei muualle pääse.

Vierailija
29/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyvän ketjun. Kannattaako mennä tänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä