Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääkö naisen hauskuus naisen viehätystä miehen silmissä?

Vierailija
20.05.2016 |

Jos nainen saa miehen nauramaan nokkelilla ja hulvattomilla jutuillaan onko se hyvä vai huono asia? Olen kuullut että miehet eivät haluaisi olla niitä, jotka nauraa naisen jutuille vaan miehet haluaisivat olla itse naurattajia.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta vain älykkäiden miesten. Olen saanut monta vihamielistä epävarmaa katsetta sellaisilta, jotka ei pysy perässä vitsissä. Pahimmillaan luulleet, että nauran heille. Ja jos on huono itsetunto, niin mikäpä sen pahempaa.

Jos sinä olet heistä vääntänyt vitsiä, niin kyllä sinä silloin naurat heille. Miksi kukaan luulisi, että naurat hänelle, jos kerrot vaikka hyvän jutun paavista?

Vierailija
22/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimii ehkä sellainen tilanteiden kommentointi hauskasti, että ollaan samalla aaltopituudella. Ja yleinen keskustelun ylläpito, vaikkei mitään vitsejä heittäisikään. Eli ei mielellään mikään vitsiniekkanainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta vain älykkäiden miesten. Olen saanut monta vihamielistä epävarmaa katsetta sellaisilta, jotka ei pysy perässä vitsissä. Pahimmillaan luulleet, että nauran heille. Ja jos on huono itsetunto, niin mikäpä sen pahempaa.

Tiedän tyypin, olet se kun baarissa joku tulee sulle juttelemaan ystävällisesti, vastaat "painuvittuunrumaläski".

Vierailija
24/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin, olet se kun baarissa joku tulee sulle juttelemaan ystävällisesti, vastaat "painuvittuunrumaläski".

Ahaa. No en kyllä ole. Ja siis nämä tilanteet, jossa luullaan, että "nauretaan heille" on olleet lähinnä jotain sellaista, että humalan tila on ollut jo miehellä liian korkea, ja sitten kaikki on "vittuilua" ja kiukkuuntuvat, kun eivät pysy kärryillä.

Minua se ei sinänsä ole koskaan haitannut, että jotkut miehet kavahtavat huumorintajuani, koska en voisi elää ihmisen kanssa, joka ei sitä ymmärtäisi ja pysyisi perässä. Oma mieheni toteaa välillä huvittuneena, että olenkohan turhan nokkela hänelle, kun joutuu raksuttelemaan rattaitaan ennen kuin havaitsee joutuneensa tilannekomiikan uhriksi. Ei tässä ole mitään pahantahtoisuutta, älykkään huumorin ystävät tunnistavat toisensa nopeasti ja omanlaisia kavereita, miehiä ja naisia, on helppo löytää. Helpompi kyllä miehiä.

Vierailija
25/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naisia, jotka eivät saa minua nauramaan.

Vierailija
27/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% naisista on tosikkoja tai muuten häiriintyneitä.

Mene vaikka ulos kävelemään. Jo 20 minuutin kävely saa endorfiinit liikkeelle ja sinulle tulee parempi olo. :) 

En oikein voi,latissimukset ja niska ovat tajuttoman kipeät treenaamisesta. Illemmalla yritän kyllä soutaa.

Vierailija
28/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. No en kyllä ole. Ja siis nämä tilanteet, jossa luullaan, että "nauretaan heille" on olleet lähinnä jotain sellaista, että humalan tila on ollut jo miehellä liian korkea, ja sitten kaikki on "vittuilua" ja kiukkuuntuvat, kun eivät pysy kärryillä.

Minua se ei sinänsä ole koskaan haitannut, että jotkut miehet kavahtavat huumorintajuani, koska en voisi elää ihmisen kanssa, joka ei sitä ymmärtäisi ja pysyisi perässä. Oma mieheni toteaa välillä huvittuneena, että olenkohan turhan nokkela hänelle, kun joutuu raksuttelemaan rattaitaan ennen kuin havaitsee joutuneensa tilannekomiikan uhriksi. Ei tässä ole mitään pahantahtoisuutta, älykkään huumorin ystävät tunnistavat toisensa nopeasti ja omanlaisia kavereita, miehiä ja naisia, on helppo löytää. Helpompi kyllä miehiä.

Minä löydän helpommin seurakseni älykkäitä ja nokkelia naisia, jotka ymmärtävät huumoria pienestäkin vihjeestä, nauravat tilannekomiikalle ja pystyvät jatkamaan keskustelua hauskoilla huomautuksillaan. 

Miesten p- & k-huumori ja kaverien julmakin kiusaaminen huumorin merkeissä ei minua kiinnosta tai huvita. 

Vierailija
29/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen miehet ovat hauskempia kyllähän sen jo näkee kun tv:n aukaisee.

Sami Hedberg, Aku Hirviniemi ja Pirkka-Pekka Petelius? Huumori on subjektiivista, kukin tavallaan...

Vierailija
30/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löydän helpommin seurakseni älykkäitä ja nokkelia naisia, jotka ymmärtävät huumoria pienestäkin vihjeestä, nauravat tilannekomiikalle ja pystyvät jatkamaan keskustelua hauskoilla huomautuksillaan. 

Miesten p- & k-huumori ja kaverien julmakin kiusaaminen huumorin merkeissä ei minua kiinnosta tai huvita. 

Joo, just sellainen ilmiselvä tyhmä juttu, jolle kukaan ei jaksa nauraa (pissa/kakka/tms), ja sitten ollaan silleen että hehhhe, hhhehhe, tajusitteko, tajusitteko??? Ei kauheasti kutittele. Vaan se nopeatempoinen verbaliikka, joka antaa mahdollisuuksia vaikka mihin. T: tuon viestin kirjoittaja

Ja niin, jaan myös auliisti kaiken nolon ja tyhmän, mitä olen tehnyt, koska jos niistä tilanteista ei muuta saa irti, niin ainakin itseironiaa ja muiden hauskuutusta.

Vierailija
31/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten viehätystä lisää valkaistu, tyylikäs persereikä.

Vierailija
32/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa on niin että vain toisen jutut ovat hauskoja, niin se joka hauskoja juttuja kertoo, ei pääse koskaan nauramaan muuta kuin omille jutuilleen.

Paras on jos kumpikin saa toisen nauramaan. :)

Vierailija
33/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä jotka osaavat nauraa itselleen. Se on ehkä huumorin korkein muoto. En pidä ihmisistä jotka ovat opetelleet jonkun vitsikirjan ulkoa ja luulevat olevansa huumorintajuisia.

Vierailija
34/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten viehätystä lisää valkaistu, tyylikäs persereikä.

Meillä on koko perheen persereiät valkaistu ja kun tämä uusin tulokas saapuu, hänet aiotaan valkaista heti synnytyssairaalassa. Hyvä perhe sijoittaa lastensa tulevaisuuteen.

Vierailija
35/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naiseksi omituinen huumorintaju. Ja täytyy sanoa, että se on auttanut kumppaninvalintaa. Minua joko ymmärtää, tai ei ymmärrä. Enkä tarkoita, että olisin jotenkin poikkeava noin muuten, ainakaan positiivisesti. Vain tämän piirteen suhteen. Saatan nauraa itselleni yksinäni, sutkauttaa suoraan mutta sydämestä.. Olen masentunut jos olen sarkastinen, ja voin tosi huonosti ellen koe ikään kuin seikkailevani elämässä ( parasta viihdettä ikinä) jonkinasteinen vino hymy suupielessä. En ole vitsinkertoja, mutta pikkusen omituinen, kai, huumorin suhteen.

Vierailija
36/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus selailin tutkielmia kirjastonhyllyllä, osui siellä silmiin "konenäön soveltuvuus lehmien paikantamiseen sisätiloissa". Jos tuossa ei näe mitään hauskaa, ei kyllä munkaan huumoria ymmärrä. Itse en ymmärrä, miten kirjoittaja on saanut työnsä totisesti saatettua loppuun.

Vierailija
37/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta päätellen jotkut miehet haluavat kumppaniksi naisen, jolla on omaakin huumoria, yllättävää. Luulin, etteivät yleensä halua tai korkeintaan, jos nainen on hauska, kertovat naisen juttuja eteenpäin ominaan.

Niin hauskaa naista en ole vielä tavannut, että olisin lainannut juttujaan. 

Miesten ja naisten huumori monasti eroaa sekä kerrontatavaltaan että sisällöltään toisistaan.

Yhtään hauskaa naiskoomikkoa en ole nähnyt. Lähinnä koska jutut liittyvät kuukautisiin/alapäähän. Aina ja kaikki. Ja yleensä hieman ilkeällä tavalla.

Vierailija
38/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta päätellen jotkut miehet haluavat kumppaniksi naisen, jolla on omaakin huumoria, yllättävää. Luulin, etteivät yleensä halua tai korkeintaan, jos nainen on hauska, kertovat naisen juttuja eteenpäin ominaan.

Miesten näkökulmasta todella nokkela ja hauska nainen, joka siis itse pystyy keksimään juttuja, voi olla vähän pelottava. Siinä kun tahtoo perinteiset sukupuoliroolit vähän kääntyä toisinpäin.

Tämä nyt on aivan yhtä roskaa kuin "miehet pelkäävät vahvoja ja itsenäisiä naisia", vaikka kysymyksessä on lähinnä naisen kusipäinen ja itseään korostava luonne eikä mikään muu.

Vierailija
39/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä tuolla tarkoitetaan. En jaksa oikein miestäkään joka "lohkaisee" jotain tosi nasevaa johonkin väliin, niin miksi sitten naistakaan. 

Mutta tilannekomiikka ja itseironia uppoaa kyllä loistavasti. Jos naisen kanssa saa vähän kalistella sanan säilää sopivalla pienellä härnäämisellä höystettynä, niin kyllähän sellainen kiinnostaa. Ja saa tunteet lämpeämään sillä hyvällä tavalla.

Vierailija
40/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä slapstick komediennet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan