Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisääkö naisen hauskuus naisen viehätystä miehen silmissä?

Vierailija
20.05.2016 |

Jos nainen saa miehen nauramaan nokkelilla ja hulvattomilla jutuillaan onko se hyvä vai huono asia? Olen kuullut että miehet eivät haluaisi olla niitä, jotka nauraa naisen jutuille vaan miehet haluaisivat olla itse naurattajia.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Hyvä huumorintaju viestii älykkyydestä ja kyvystä nähdä huonoissakin tapahtumissa jotain nauramisen aihetta. 

Vierailija
2/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet haluavat naisia, jotka nauravat heidän jutuilleen.

Onneksi on myös miehiä, jotka etsivät nokkelia ja hauskoja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan naisen tapaa vain n. kerran 10 vuodessa, joten kyllähän sellaisesta haluaa pitää kiinni.

Vierailija
4/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista on tosikkoja tai muuten häiriintyneitä.

Vierailija
5/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskan naisen tapaa vain n. kerran 10 vuodessa, joten kyllähän sellaisesta haluaa pitää kiinni.

Harmi, että elät kaltaistesi parissa. :(

Vierailija
6/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaikka ulos kävelemään. Jo 20 minuutin kävely saa endorfiinit liikkeelle ja sinulle tulee parempi olo. :) 

Vierailija
7/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta päätellen jotkut miehet haluavat kumppaniksi naisen, jolla on omaakin huumoria, yllättävää. Luulin, etteivät yleensä halua tai korkeintaan, jos nainen on hauska, kertovat naisen juttuja eteenpäin ominaan.

Vierailija
8/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on väärä käsitys hauskasta naisesta. Miehen näkökulmasta hauska ja huumorintajuinen nainen on nainen, joka nauraa miehen jutuille.

M32

Vierailija
9/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa, mutta itselle tulee olo, että nainen haluaisi sitten jonkun hauskemman miehen itselleen. Minä kun olen tappavan tylsä.

M34

Vierailija
10/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Tilannehuumorilla ja muulla osuvalla läpänheitolla olen saanut kyllä treffikutsuja jälkeenpäin. Kyllä varmaan sitten, mutta mieheltä, joka olisi sitä mieltä ettei voi nauraa minun jutuille vaan hänen pitäisi olla se naistennaurattaja, en kyllä edes halua mitään kahvikutsuja.

"Luulin, etteivät yleensä halua tai korkeintaan, jos nainen on hauska, kertovat naisen juttuja eteenpäin ominaan."

Haha. Tämä on muuten hauskaa, kun kuulee miehen kertovan "hauskaa juttua", jonka olet itse kertonut hänelle, ja hän ihmettelee sitten mistä olen kuullut sen :D

Vierailija
11/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Hyvä huumorintaju tekee elämästä kevyempää.

Vierailija
12/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän kuvio on se, että miehet keksivät hauskoja juttuja ja naiset nauravat niille. Erittäin harvoin olen tavannut naisia, jotka osaavat edes kertoa todella hauskoja juttuja itse, vaikka olisivat sinänsä oikein huumorintajuisia tyyppejä. Yleensä tuollaiset harvat naiset, jotka kykenevät itse tuottamaan huumoria, ovat aika älykkäitä ja itsenäisiä tyyppejä, eivät välttämättä maailman helpoimpia persoonia.

Vierailija
13/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori ja hauskuus menee ulkonäön edelle

M31

Vierailija
14/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melko sanavalmis ja saan usein sillä tilannekomiikkaa aikaan. Mies tuntuu pitävän hauskana piirteenä. No, nauran mä tietenkin miehen jutuillekin, pitäähän sen saada olla naisten naurattaja ;)

Vierailija
15/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta jos menee koomikkolinjalle niin se on jo liikaa.

Vierailija
16/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hauska. T. nainen

Vierailija
17/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta päätellen jotkut miehet haluavat kumppaniksi naisen, jolla on omaakin huumoria, yllättävää. Luulin, etteivät yleensä halua tai korkeintaan, jos nainen on hauska, kertovat naisen juttuja eteenpäin ominaan.

Miesten näkökulmasta todella nokkela ja hauska nainen, joka siis itse pystyy keksimään juttuja, voi olla vähän pelottava. Siinä kun tahtoo perinteiset sukupuoliroolit vähän kääntyä toisinpäin.

Vierailija
18/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä huumorintajuisia naisia tosiaan tapaa aika harvoin, kolahtaa ainakin muhun. Yleisesti ottaen miehet ovat hauskempia kyllähän sen jo näkee kun tv:n aukaisee.

Vierailija
19/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vain älykkäiden miesten. Olen saanut monta vihamielistä epävarmaa katsetta sellaisilta, jotka ei pysy perässä vitsissä. Pahimmillaan luulleet, että nauran heille. Ja jos on huono itsetunto, niin mikäpä sen pahempaa.

Vierailija
20/60 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän kuvio on se, että miehet keksivät hauskoja juttuja ja naiset nauravat niille. Erittäin harvoin olen tavannut naisia, jotka osaavat edes kertoa todella hauskoja juttuja itse, vaikka olisivat sinänsä oikein huumorintajuisia tyyppejä. Yleensä tuollaiset harvat naiset, jotka kykenevät itse tuottamaan huumoria, ovat aika älykkäitä ja itsenäisiä tyyppejä, eivät välttämättä maailman helpoimpia persoonia.

Kiitos.

Totta, en voisi asua kovinkaan monen miehen kanssa.