työhöntulotarkastus
Hei!
Onko kokemusta tarkastetaanko työhöntulotarkastuksessa toisista terveydenhoitoalan yksiköistä entisiä tietoja? Olen kahden vaiheilla laitanko rastin että ei saa kysyä vai leikinkö ettei ole mitään salattavaa.. Olen hakemassa paikkaa missä alustavasti jo valehtelin että ei ole tules-historiaa vaikka onkin. Kysymys on työstä jossa vaaditaan hyvä terveys (silti siisti sisätyö) ja olen kuntoilija ja todella timmissä ja hyvässä fyysisessä kunnossa ja terveys on muutenkin ykkösasia..
Kommentit (4)
ajattelinkin juuri kun tuo TULES asia vaikuttaa tämän työn tekemiseen, en niitä muita asioita miettinytkään..?
No jos olet rastittanut kohdan ei tules-vaivoja, niin silloinhan se on valehtelua. Jos saat paikan ja ilmenee, että olet valehdellut niin kai ymmärrät mitä se tarkoittaa, kun jatkossa tulee ongelmia, sairauslomia jne
Toki tätä juuri ajattelin, kenkäähän silloin tulee.. Uskon pysyväni terveenä, olen pärjännyt ilman saikkuja liikunnan avulla koko ajan muutenkin, jopa sairastumiseni aikoina, uskon että on useinkin elintavoista kiinni myös jos on sairastunut sellaiseen sairauteen johon voi itse ruokavaliolla ja liikunnalla vaikuttaa..Mietin vain sitä että tarkastetaanko tietoja jos ei laita kieltorastia (ei vaikuta epäilyttävältä)...
Ei minulla ainakaan tutkittu. Hoitajan haastattelussa sai kertoa kaiken mitä mieleen tuli, myös sairaalahistoriasta. Jätin kertomatta esim. Että olen käynyt kaavinnassa, koska se ei liity työhöni millään lailla.