Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:-( Ikävää huomata olevansa " ei mitään"

Vierailija
23.02.2006 |

Mun työpaikalla on n. 10 naisen tiivis porukka, johon minäkin olen luullut kuuluvani.

Muutaman kerran olen kuitenkin joutunut tilanteeseen, jossa esim kaksi naista on supissut ja lopettaneet keskustelun heti, kun saavun paikalle. Tänään sitten kuulin taas, tosin nyt ihan " avoimena" keskusteluna, että kaikki muut, paitsi minä käyvät salilla, jumpassa ja kaikenmaailman tupperi-illoissa ihan sovitusti. Minua ei koskaan ole kutsuttu.

Minua ei siis ole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama tilanne meidän työpaikalla, tosin me olemme jakaantuneet kahdeksi " ryhmäksi" , yli 50v juoruilijat (siis todellakin, ilkeitä juoruakkoja kaikki) ja me alle 50v " kakarat" , kuten he meitä kutsuu, selän takana tietenkin.

noloja ämmiä ne ovat, en jaksa enää välittää. tosin olen äitiyslomalla..:) onneksi!

Vierailija
2/2 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä monia mahdollisuuksia, lisääkin voit itse keksiä:

- he tuntevat toisensa pidemmältä ajalta

- he ovat samanikäisiä, sinä eri-ikäinen

- heillä on samanikäisiä lapsia

- olet sattunut olemaan lomalla/vauvalomalla tms. silloin, kun he ovat aloittaneet yhteisen harrastuksensa, eivätkä ole tulleet pyytäneeksi sinua jälkijunassa mukaan.

- he asuvat lähellä toisiaan, sinä kauempana

- tms. heitä yhdistävä tekijä, jonka ulkopuolelle sinä kuulut.

Sinänsä tuo, että he juttelevat jotakin keskenään, ja lopettavat sinun tullessasi paikalle ei toki välttämättä tarkoita, että he olisivat puhuneet sinusta pahaa. Kunhan vain juttelivat jotakin, joka ei kuulu kolmannen korville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä