mistä vähän rosoisempi juhlatila
Olen järjestämässä mieheni synttärijuhlia salakapakka-teemalla, ja etsin juhlatilaa pk-seudulta. Emme tarvitse mitään hienoa tilaa ja salia, vaan meille kävisi hyvin joku tyyliin teollisuuskiinteistö tms. jossa riittäisi että olisi vaan joku halli ja pari vessaa. Tila sisustetaan kuitenkin uusiksi. Mistä tällaisia voisi etsiä vuokralle? Monesta lehtijutusta yms. olen lukenut että "juhlat pidettiin vanhassa teollisuushallissa" tms. mutta mistään en ole näitä vuokralle löytänyt.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Merimelojien maja Helsingissä on aika perus. Ei ole teollisuuskiinteistö mutta rakennus on sopivalta vuosikymmeneltä tuota teemaa ajatellen. Katto on korkeammalla kuin tuosta nimestä voisi päätellä. Vessoja on juurikin ne 2, miehille ja naisille.
Ja vuokra 1200€ :-o :D Hohhoijaa...
Krunikassa eli Kruununhaassa on se oikeesti vanha salakapakka paikka. Vuokra tais olla jotain 400 egee. Siellä siis ollut aikoinaan salakapakka
Kysy Renor Oy:lta. Omistaa monia vanhoja tehdaskiinteistöjä ympäri Suomen ja kunnostaa niitä käyttöön. Helsingin seudusta en tiedä tarkempaa.
Helsingissähän on myös se salakapakka Trillby & Chadwick, jos ei jaksaisi tai ehtisikään itse ruveta sisustamaan tms.
Merimelojien maja Helsingissä on aika perus. Ei ole teollisuuskiinteistö mutta rakennus on sopivalta vuosikymmeneltä tuota teemaa ajatellen. Katto on korkeammalla kuin tuosta nimestä voisi päätellä. Vessoja on juurikin ne 2, miehille ja naisille.