Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari lasia kuohuvaa auttaa ihmeellisesti rentoutumaan

Vierailija
19.05.2016 |

Miksi olotila ilman kuohuvaa ei voisi olla yhtä rento, sellainen ettei pienet jutut vaivaa ja hävetä? Olen sosiaalisempi ja nukunkin paremmin sen puolikkaan kuohuviinipullon jälkeen. Olen estoinen ihminen ja mikä kateus tuleekaan ihmisiä kohtaan jotka eivät näin estoisia ole. Onko ihmekään jos tästä tulisi jokailtainen tapa minulle :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun tuosta se määrä illalla nousee kehnostuu unet. Ja ne määrät mitä tarvitset olotilaan kasvaa. Eikä se kuohari sitä sinun perusahdistusta poista. Etsipä paremmat keinot relata, elämä on paljon mukavampaa kun aidosti voi olla rennompi eikä ota paineita turhasta.

Vierailija
2/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä ne keinot relaamiseen löytää? Kuntoilua, ulkoilua jne kyllä kokeiltu. Alkoholi oikeastaan ainoa joka antaa täyden rentoutumisen, kaikissa muissa on sivuvaikutuksena ihmiset, ulkonäköpaineet tai se etten vain pysty yhteen asiaan keskittymään (lukeminen). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rauhoitun joogaamalla.

Vierailija
4/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä ne keinot relaamiseen löytää? Kuntoilua, ulkoilua jne kyllä kokeiltu. Alkoholi oikeastaan ainoa joka antaa täyden rentoutumisen, kaikissa muissa on sivuvaikutuksena ihmiset, ulkonäköpaineet tai se etten vain pysty yhteen asiaan keskittymään (lukeminen). Ap

Kokeile terapiaa jos oikeasti et kykene ilman alkoholia rentoutumaan.

Vierailija
5/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee joogatessa sellainen raivon tunne sisälle. Ap

Vierailija
6/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan... Itellä oli sama juttu vaikkakkin ruoan kanssa ja lihoin kymmenia kiloja..

Vierailija
7/7 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mikään koskaan saanut samanlaista oloa aikaan mitä alkoholi. Ap kuvaili aloituksessa millaisen fiiliksen antaa jo suhteellisen pieni annos ja sama efekti täällä. Se olo on vain niin itsevarma ja huojentunut verrattuna normaaliin. Kunpa olisi sellainen aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan