Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astioiden liotus

Vierailija
19.05.2016 |

Kun astioita laittaa likoomaan, tulee astiat täyttää kokonaan vedellä eikä jättää osaa liasta kuivumaan veden ulkopuolelle. Mieheni ei millään ymmärrä tätä. Onko mitään keinoa saada mies ymmärtämään, vai onko minulla edessä astioiden jynssäämisen täytteinen avioliitto? Muuten elämämme on täydellistä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...osta tiskikone...

Vierailija
2/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ymmärrä jos kuitenkin itse tiskaat ne tiskit. Pistä ukko tiskaamaan, kyllä se siltä luonnistuu, jos luonnistu sinkkuaikanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattiloita ei voi laittaa tiskikoneeseen. Jos mies laittaa ruoan, on luonnollista että tiskaan ja siivoan keittiön myöhemmin. Olisi sairasta, jos mies sekä laittaisi ruoan että tiskaisi. Jos tiskaisin heti, meillä ei olisi mukavaa yhteistä iltahetkeä keskenämme.

Jos kattiloita ei laita likoamaan, lika jämähtää, ja likaa joutuu jynssäämään. Mies ei laita kattiloita kunnolla likoamaan, vaan vain puoliksi, mikä on sama kuin ei laittaisi ollenkaan likoamaan.

Vierailija
4/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattiloita ei voi laittaa tiskikoneeseen. Jos mies laittaa ruoan, on luonnollista että tiskaan ja siivoan keittiön myöhemmin. Olisi sairasta, jos mies sekä laittaisi ruoan että tiskaisi. Jos tiskaisin heti, meillä ei olisi mukavaa yhteistä iltahetkeä keskenämme.

Jos kattiloita ei laita likoamaan, lika jämähtää, ja likaa joutuu jynssäämään. Mies ei laita kattiloita kunnolla likoamaan, vaan vain puoliksi, mikä on sama kuin ei laittaisi ollenkaan likoamaan.

Jaa, minä en tuota tiedä vaan pesen kattilat aina koneessa ;-)

Vierailija
5/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kattiloita ei voi laittaa tiskikoneeseen? En ole kuullutkaan. Meillä tiskataan kaikki koneessa lukuunottamatta kakkuvuokia ja paistinpannuja. 

Vierailija
6/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tiskaan kattilatkin tiskikoneessa. Siivotaan keitttiö aina heti, niin on paljon hauskempi viettää sitä yhteistä aikaa, kun ei ole tiskit odottamassa.

Vierailija
7/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttävät koko koneen, ei voi pestä. Ostetaan suurempi asunto, suurempi keittiö ja suurempi tiskikone, niin elämästämme tulee täydellistä, kiitos!

Vierailija
8/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi siis nyt ymmärrä tuollaista? Mistä olet miehesi oikein löytänyt?

Vierailija
9/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten alan siivoamaan heti ruoan laiton jälkeen, kiitos!

Vierailija
10/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana, ja olen onnellinen, että olen löytänyt mieheni :)

Vierailija
11/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttävät koko koneen, ei voi pestä. Ostetaan suurempi asunto, suurempi keittiö ja suurempi tiskikone, niin elämästämme tulee täydellistä, kiitos!

Pese kaksi koneellista. Täydellinen elämä saavutettu!

Vierailija
12/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen elämämme voi nyt alkaa!

Vierailija
13/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei laita kattiloita kunnolla likoamaan, vaan vain puoliksi, mikä on sama kuin ei laittaisi ollenkaan likoamaan.

Estääkö hän sinua lisäämästä vettä? Siinä ei kauaa kestä ja saatte yhteisen aikanne.

Vierailija
14/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku, joka ei pyydä neuvoja ja sitten tyrmää kaikkia ehdotuksia.

Vierailija
15/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jatkossa laitankin astiat itse likoamaan. Miten sitä ei itse ole tajunnut tällaista. No, en ole mikään välkyin tapaus muutenkaan.

Vierailija
16/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Mä olen tiskannut kattilat tiskikoneessa maailman sivu ilman mitään ongelmia. Joten kyllä ongelmia saadaan aikaan, kun yritetään oikein!

Vierailija
17/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jättää astian likoamaan päiviksi? Ellei jopa viikoiksi!

Vierailija
18/18 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä liottanut astioita. Ne mitä en laita koneeseen, tiskaan saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme