Astioiden liotus
Kun astioita laittaa likoomaan, tulee astiat täyttää kokonaan vedellä eikä jättää osaa liasta kuivumaan veden ulkopuolelle. Mieheni ei millään ymmärrä tätä. Onko mitään keinoa saada mies ymmärtämään, vai onko minulla edessä astioiden jynssäämisen täytteinen avioliitto? Muuten elämämme on täydellistä.
Kommentit (18)
No ei kai ymmärrä jos kuitenkin itse tiskaat ne tiskit. Pistä ukko tiskaamaan, kyllä se siltä luonnistuu, jos luonnistu sinkkuaikanakin.
Kattiloita ei voi laittaa tiskikoneeseen. Jos mies laittaa ruoan, on luonnollista että tiskaan ja siivoan keittiön myöhemmin. Olisi sairasta, jos mies sekä laittaisi ruoan että tiskaisi. Jos tiskaisin heti, meillä ei olisi mukavaa yhteistä iltahetkeä keskenämme.
Jos kattiloita ei laita likoamaan, lika jämähtää, ja likaa joutuu jynssäämään. Mies ei laita kattiloita kunnolla likoamaan, vaan vain puoliksi, mikä on sama kuin ei laittaisi ollenkaan likoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kattiloita ei voi laittaa tiskikoneeseen. Jos mies laittaa ruoan, on luonnollista että tiskaan ja siivoan keittiön myöhemmin. Olisi sairasta, jos mies sekä laittaisi ruoan että tiskaisi. Jos tiskaisin heti, meillä ei olisi mukavaa yhteistä iltahetkeä keskenämme.
Jos kattiloita ei laita likoamaan, lika jämähtää, ja likaa joutuu jynssäämään. Mies ei laita kattiloita kunnolla likoamaan, vaan vain puoliksi, mikä on sama kuin ei laittaisi ollenkaan likoamaan.
Jaa, minä en tuota tiedä vaan pesen kattilat aina koneessa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kattiloita ei voi laittaa tiskikoneeseen? En ole kuullutkaan. Meillä tiskataan kaikki koneessa lukuunottamatta kakkuvuokia ja paistinpannuja.
Minä kyllä tiskaan kattilatkin tiskikoneessa. Siivotaan keitttiö aina heti, niin on paljon hauskempi viettää sitä yhteistä aikaa, kun ei ole tiskit odottamassa.
Täyttävät koko koneen, ei voi pestä. Ostetaan suurempi asunto, suurempi keittiö ja suurempi tiskikone, niin elämästämme tulee täydellistä, kiitos!
Eikö miehesi siis nyt ymmärrä tuollaista? Mistä olet miehesi oikein löytänyt?
Tai sitten alan siivoamaan heti ruoan laiton jälkeen, kiitos!
Mieheni on ihana, ja olen onnellinen, että olen löytänyt mieheni :)
Vierailija kirjoitti:
Täyttävät koko koneen, ei voi pestä. Ostetaan suurempi asunto, suurempi keittiö ja suurempi tiskikone, niin elämästämme tulee täydellistä, kiitos!
Pese kaksi koneellista. Täydellinen elämä saavutettu!
Täydellinen elämämme voi nyt alkaa!
Vierailija kirjoitti:
Mies ei laita kattiloita kunnolla likoamaan, vaan vain puoliksi, mikä on sama kuin ei laittaisi ollenkaan likoamaan.
Estääkö hän sinua lisäämästä vettä? Siinä ei kauaa kestä ja saatte yhteisen aikanne.
Kerrankin joku, joka ei pyydä neuvoja ja sitten tyrmää kaikkia ehdotuksia.
Tai jatkossa laitankin astiat itse likoamaan. Miten sitä ei itse ole tajunnut tällaista. No, en ole mikään välkyin tapaus muutenkaan.
Kummallista. Mä olen tiskannut kattilat tiskikoneessa maailman sivu ilman mitään ongelmia. Joten kyllä ongelmia saadaan aikaan, kun yritetään oikein!
Mitä jos jättää astian likoamaan päiviksi? Ellei jopa viikoiksi!
En oo ikinä liottanut astioita. Ne mitä en laita koneeseen, tiskaan saman tien.
...osta tiskikone...