Autoilusta. Onko jokin muoti-ilmiö ajaa 90 km/h?
Siis tarkoitin nopeusrajoitusalueesta riippumatta? Tälläisiä on sattunut nyt usein. Ihan sama mikä rajoitus on tiellä, vauhti on ja pysyy siinä 90:ssä. Mikä logiikka tuossa on??
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että otantasi ei ole riittävä.
Ei, todella moni sanoo samaa. 80 alueella jos ajat todellista nopeutta 80 km/h niin jonoa keräät. Samat autot taas tulevat perä edellä vastaan kun satasen rajoituksella todellinen nopeus on 100 km/h.
Mun mies ainakin tekee noin. Ei kuulemma viitsi ajaa kahdeksaakymppiä, mutta ei kyllä sitten millään satastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ainakin tekee noin. Ei kuulemma viitsi ajaa kahdeksaakymppiä, mutta ei kyllä sitten millään satastakaan.
Apua :D Ei viitsi?! Sekö se logiikka on..
No olisko että jono on kertynyt rekan perään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Asutaan täällä maalla. Teillä muuttuu nopeudet tiuhaan, on 60,70,80 ja 100 rajoituksia. Kaikkien läpi paahdetaan yhdeksääkymppiä. Eikä edessä edes aja ketään.
Just tuskailin kaverille kun näitö nyt työmatkalle on sattunut viime kesästä alkaen mitä enimmissä määrin ja kaveri sanoi huomanneensa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Asutaan täällä maalla. Teillä muuttuu nopeudet tiuhaan, on 60,70,80 ja 100 rajoituksia. Kaikkien läpi paahdetaan yhdeksääkymppiä. Eikä edessä edes aja ketään.
Just tuskailin kaverille kun näitö nyt työmatkalle on sattunut viime kesästä alkaen mitä enimmissä määrin ja kaveri sanoi huomanneensa saman asian.
Ja sitten kun on asuinaluella 40 rajoitus niin vauhtia noilla piisaa -sakkoja ei siis ainakaan pelätä.
Maantiellä taloudellisin ajonopeus.
Vierailija kirjoitti:
Maantiellä taloudellisin ajonopeus.
Ainakin minun vanha automaattivaihteinen Volvoni menee juuri tuota nopeutta kaikkein hiljaisimmin ja pienillä kierroksilla, olen ollut huomaavinani, että bensaakin kuluisi silloin vähemmän. Tosin minulle riittäisi kyllä vieläkin vähempi bensankulutus.
Uskon, että otantasi ei ole riittävä.