Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipua munasarjoissa

Vierailija
19.05.2016 |

Mitähän ihmettä tää mahtaa olla, ei oo ennen ollu tällasta. Mulla alkoi kp 15 vihlova ja melko kova kipu vasemmalla munasarjassa. Samana päivänä niukasti tuli punertavaa vuotoa. Nyt on kp 18 ja vieläkin tulee vuotoa ja kipuilee, nyt molemmat puolet. Aamulla tuntui oikeallakin aika kovaa kipua. Kellään ollut samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajattelin et tää olis ovulaatiokipua, mutta kun jatkuu jo kolmatta päivää... Oon myös tehny ovistestit kp 14 ja 15, ja olivat negatiivisia :o ap.

Vierailija
2/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä samanlaista kipuilua. Kp 24/30. 

Ollaan nyt vuoden päivät yritetty raskautua, en sitten tiedä voisiko liittyä jotenkin siihen. Toivottavasti. 

Vierailija
4/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä samanlaista kipuilua. Kp 24/30. 

Ollaan nyt vuoden päivät yritetty raskautua, en sitten tiedä voisiko liittyä jotenkin siihen. Toivottavasti. 

Mäkin pidän peukkuja että ois tärpännyt! :) Itse en ole yrittänyt raskautua, mutta raskaus ois kyllä teoriassa mahdollista... Et sitäkin mietin voisko johtua siitä... Ap.

Vierailija
5/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCO, endo..

Vierailija
6/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile painaa kädellä munasarjojen kohdalta, että tuntuuko kipua. Sitä kohtaa painellessa ei pitäisi tuntua kipua - jos tuntuu, niin siellä on todennäköisesti kysta tai jotain muuta = gynelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän