Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Älkää päättäkö elämäänne itse. Miettikää, teillä on varmasti joku, joka kärsisi.

Jos tuntuu pahalta, menkää ja juokaa vaikka perskännit ja kuunnelkaa musiikkia. Tämä on vain yksi ehdotus. Menkää ja tehkää mistä tykkäätte. Sillä jos riistätte henkenne pilaatte aina JONKUN elämän.

Muuttakaa ulkomaille. Menkää kouluun. Menkää töihin. Varatkaa vaikka kerran viikossa aikaa viinapullolle ja elämän ihmettelylle puistossa. Älkää tehkö tuota jos ei ole tarve. Jos ei töihin pääse, ei sittenkään ole hätää. Et sinä mikään hiton huono ihminen ole! Olet täällä syystä tai toisesta. Me, jotka voimme haukkua luuseriksi tai emme hauku, koska olemme itse samanlaisia, emme siitä päätä. Olet varmasti hieno ihminen! Haluan luoda uskoa sinuun, tuntematon ihminen!

Joskus kävelin puistossa. Näin nuoria äitejä vaunuineen. He olivat niin onnellisen näköisiä. Kiitin Luojaa, hän antaa heille onnen. Toivon että se säilyy. Näin myös rikkaruohoja nyppivän nuoren miehen. Hän näytti ärtyneeltä. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin, Sitten näin jotain hirveää: vanhan naisen, jonka sielu kertoi, että hänellä on paha olla. Muistan edelleen miten paha hänen oli olla. Toivottavasti Jumala on antanut hänelle jonkin päästön siitä pahasta olosta.

Kerroin vain mitä olen nähnyt ja kokenut. Voin vain sanoa, että älkää tehkö itsemurhaa jos mitään toivoa on! Menkää ja halatkaa äitiänne, itkekää yhdessä, äiti, minulla on paha olla! Ja jos se ei ole äiti, eikä isä, on terveyskeskuksen auttavat sairaanhoitajat, auttavat puhelimet, aina on joku! Ja älkää KOSKAAN uskoko näihin, jotka sanovat, että tee nyt kuule se. Herrajumala mitä paskaa!

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä aloitus oli kirjoitettu itsemurhaa pohtiville. Toivoisin heidän kommenttejaan.