Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö TÄYSIN ERILAISIA (ulkoisesti ja sisäisesti) sisaruksia?

19.05.2016 |

Tuli vaan mieleen kun luin Demissä tuollaisia keskusteluja😂😂😅

Ja siis itse olen ylä-asteella (seiskaluokalla), ja minun koulussa on eräät sisarukset, ysiluokkalainen sisko ja seiskaluokkalainen (minun luokalla) veli. Siskolla on kähärät hiukset siinä missä veljellä ihan suorat. Veljen ihonväri on aika vaalea, ja iho on tosi "hyvä" ja puhdas, ja hänellä on vihreät silmät, siskon iho taas on keskivertoa tummempi ja hänellä on todella tummanruskeat silmät. Veli (joka on nuorempi) on tosi pitkä, melkein 180 cm ja urheilullinen vartalo ja sisko taas varmaan alle 160 cm (eli minua yli 10 cm lyhyempi vaikka olen nuorempi...) ja muodokkaampi (ei kuitenkaan läski). Naamasta sen verran, että pojalla on kapeat kasvot, suora, juuri sopivan kokoinen nenä yms... Ja sitten tytöllä on nenässä kyömy ja sellaiset sydämenmuotoiset kasvot.

Ja luonteesta niin tuo poika on sellainen urheilullinen, hauska ja mukava mutta hiukan ujo ja sisko taas tosi sosiaalinen ja itseään aika paljon esilletuova (eli hiukan siis pissis/ärsyttävä)...

Mites muilla?😛

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo kuulostaa hieman minun korviini siltä, että kehut tuota poikaa (hyvä ja puhdas iho, juuri sopiva suora nenä, tosi hauska ja mukava yms.) ja dissaat tyttöä (päivittelet lyhyyttä, sanot että on ärsyttävä vaikka tekstisi perusteella et oikein tunne häntä)?Saatan olla väärässäkin, mutta sain hieman tuollaisen vaikutelman.

Vierailija
2/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että eivät välttämättä ole biologisia sisaruksia? Tai no en tiedä kuinka hyvin heidät tunnet, mutta... Ainakin hyvin tunnistettavasti kirjoitit tänne. *ihmettelee*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytologia kirjoitti:

Miksi tuo kuulostaa hieman minun korviini siltä, että kehut tuota poikaa (hyvä ja puhdas iho, juuri sopiva suora nenä, tosi hauska ja mukava yms.) ja dissaat tyttöä (päivittelet lyhyyttä, sanot että on ärsyttävä vaikka tekstisi perusteella et oikein tunne häntä)?Saatan olla väärässäkin, mutta sain hieman tuollaisen vaikutelman.

Olet oikeassa että en tunne tyttöä kauhean hyvin, mutta ymmärrettävästi ajattelen noin koska tyttö antaa itsestään tuollaista kuvaa.😁😁

Enkä minun mielestäni päivitellyt lyhyttä mitenkään, mainitsin vain. Ja hyvä puhdas iho liittyy oleellisesti ulkonäköön? 💁😂

Vierailija
4/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Tuliko mieleen, että eivät välttämättä ole biologisia sisaruksia? Tai no en tiedä kuinka hyvin heidät tunnet, mutta... Ainakin hyvin tunnistettavasti kirjoitit tänne. *ihmettelee*

Ollaan jonkin sortin kavereita/hyvän päivän tuttuja pojan kanssa ja joskus kysyin sattumalta asiaa eikä kumpikaan ole adoptoitu.😜

Niin ja siis jos joku ihmettelee siskon ulkonäköä (tosi tummat silmät, tummahko ihonväri ja kähärät hiukset) niin nää sisarukset on puoliksi ulkomaalaisia.

Vierailija
5/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

randomkäyttäjä kirjoitti:

Mytologia kirjoitti:

Olet oikeassa että en tunne tyttöä kauhean hyvin, mutta ymmärrettävästi ajattelen noin koska tyttö antaa itsestään tuollaista kuvaa.😁😁

Enkä minun mielestäni päivitellyt lyhyttä mitenkään, mainitsin vain. Ja hyvä puhdas iho liittyy oleellisesti ulkonäköön? 💁😂

Sosiaalisuus siis tekee automaattisesti pissikseksi? Itse olen ujohko, joten tässä ei nyt ole oma lehmä ojassa, mutta en menisi leimaamaan vain sosiaalisuuden perusteella tuntematonta ihmistä "pissikseksi".

Viimeisessa vastauksessasi mainitsit heidän olevan puoliksi ulkomaalaisia. Saanko udella mistäpäin äiti/isä on kotoisin, sillä aika kiehtovaa, että toinen on vaalea, suoratukkainen ja vihersilmäinen ja toinen taas tumma ja kiharatukkainen?

Vierailija
6/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Ollaan jonkin sortin kavereita/hyvän päivän tuttuja pojan kanssa ja joskus kysyin sattumalta asiaa eikä kumpikaan ole adoptoitu.😜

Niin ja siis jos joku ihmettelee siskon ulkonäköä (tosi tummat silmät, tummahko ihonväri ja kähärät hiukset) niin nää sisarukset on puoliksi ulkomaalaisia.

Adoptio liittyy mihin?

Vierailija
7/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytologia kirjoitti:

Mytologia kirjoitti:

Sosiaalisuus siis tekee automaattisesti pissikseksi? Itse olen ujohko, joten tässä ei nyt ole oma lehmä ojassa, mutta en menisi leimaamaan vain sosiaalisuuden perusteella tuntematonta ihmistä "pissikseksi".

Viimeisessa vastauksessasi mainitsit heidän olevan puoliksi ulkomaalaisia. Saanko udella mistäpäin äiti/isä on kotoisin, sillä aika kiehtovaa, että toinen on vaalea, suoratukkainen ja vihersilmäinen ja toinen taas tumma ja kiharatukkainen?

En jaksa jankata asiasta sun kanssa😇😇😇

Mutta en ole ihan varma minkä maalaisia ne on puoliksi, kai turkkilaisia tai arabialaisia tms.😁😁

Vierailija
8/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Adoptio liittyy mihin?

Että ovat biologisia sisaruksia?💁

Vierailija
9/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Adoptio liittyy mihin?

Että ovat biologisia sisaruksia?💁

Käytähän aivojasi💁💁💁💁💁💁

Vierailija
10/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän. Nimittäin minä ja siskoni. Siskollani on paksut, pitkät ja kauniit kullanvaaleat hiukset, turkoosinväriset silmät ja tasainen iho, joka ei edes kaipaa meikkiä. Hänellä on hyvin symmetriset, kauniit kasvot. Sisko on arviolta 167-senttinen ja hoikka.

Omat hiukseni taas ovat maantienharmaa hamppukasa (ei kasva edes ristiselkään saakka!), ja silmäni ovat epämaaraiset vihreät (mutta eivät siis täysin vihreät vaan sellaiset litkunväriset). Ihoni on kauhean kalpea, enkä rusketu ollenkaan. Naamasta sen verran, että järkyttävä pottunokka ja tihrusilmät. Olen todella pitkä naiseksi (180 cm) ja painan yli sata kiloa.

Vierailija
11/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Sisaruksilla on ikäeroa 2 v, ovat nelissäkymmenissä. Isoveli on roteva, tukeva, vaaleaihoinen, pisamainen, palaa helposti, nykerönenä, siniset silmät ja suora punertavanvaalea tukka. Pikkusisko on todella tumma, kiharat hiukset, kotkannenä ja korkeat poskipäät, ruskeat silmät, tumma helposti ruskettuva oliivi-iho. Ja luonteetkin kuin yö ja päivä. Toinen muistuttaa äitiään, toinen isäänsä.

Vierailija
12/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin. Lähimpänä oma äitini sisaruksineen. Kaksi heistä on lyhyitä, vaaleita ja maanläheisiä realisteja. Kaksi heistä pitkiä, tummia ja seikkailunjanoisia taiteilijasieluja. Tummat ovat toistensa näköisiä. Samoin vaaleat toistensa. Ainoa yhdistävä tekijä on vihertävät silmät, vaaleilla sinivihreät, tummalla ruskeanvihreät. Kaikki ovat täysiä sisaruksia keskenään. Mummu oli lyhyt, tumma, ruskeanvihreä silmäinen ja maanläheinen. Pappa pitkä, vaalea, sinivihersilmäinen seikkailija. Hauskasti geenit sekoittuneet. Perinnöllisyys on jännää.

Vierailija
13/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhdet siskokset, ikäeroa 2v, toinen on rotevarakenteinen punapää, jolla siniset silmät. Siskonsa on todella sirorakenteinen, ruskeasilmäinen ja tummapiirteinen. Ovat vielä luonteeltaankin hyvin erilaisia, toinen ääripään introvertti ja toinen vastaavasti todella ulospäin suuntautunut. Ja ovat ihan biologiset täyssisarukset.

Vierailija
14/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja veljeni. Veljelläni on tumma, lähes musta tukka, ruskeat silmät, hieman pinkkiin vivahtava kalpea iho. Lapsena häntä ylistettiin kovasti miten nätti lapsi on, kuin posliininukke, ja on hän nyt aikuisenakin varsin komea ilmestys, pitkä ja tumma. 

Minä sitten valitettavasti tulin isääni, ja olen kellertävätukkainen, punanaamainen pottunokka. Lyhyt ja roteva, siis laihanakin isoluinen ja leveä. 

Valitettavasti myös henkisessä mielessä veljeni on saanut ne paremmat kortit, sillä hän on erittäin älykäs ja ihmiset tykkäävät hänestä. Minä olen älyltäni keskinkertainen ja joutunut aina joka paikassa kiusatuksi tai hyljeksityksi.

Vierailija
15/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin erilaisia? Siis yksi on tyttö, toinen poika. Yksi on tumma, toinen vaalea. Yhdellä on paksut kiharat, toisella kalju. Yksi on lyhyt, toinen pitkä. Yksi on lihava, toinen laiha. Yksi on nuori, toinen vanha.

Yksi on tyhmä, toinen älykäs. Yksi on sosiaalinen, toinen ei. Yksi on koulutettu, toinen ei. Yksi on vasemmistolainen, toinen oikeistolainen. Yksi on avustustyötä kehitysmaassa tekevä pappi, toinen on lapsia raiskaava sarjamurhaaja.

Yksi viilaa pilkkua, toinen ei. ;)

Joo, en tunne.

Vierailija
16/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aikuiset siskokset, joissa toinen lähes langanlaiha ja toinen sairaalloisen ylilihava.  Arvelen, että ylipainoisella on jokin sairaus, mikä aiheuttaa painon kertymisen (mukana ehkä myös turvotusta).  

Vierailija
17/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella oli luokallani kaksoset, tyttö ja poika. Tyttö tummatukkainen, ruskeasilmäinen, vanttera, pyöreät kasvot. Poika punatukkainen, vihreäsilmäinen, pisamanaamainen, hoikka, kaitakasvoinen. Olivat niin erinäköiset, että yksikin opettaja tajusi heidät sisaruksiksi vasta kun sattuivat eräänä aamuna myöhästymään.

- Onks teillä sama herätyskello vai?

- Joo.

- Ootteks te kaksoset???!!

- Joo, ollaan.

- Jaa. Mä oon luullut, että te muuten vaan herrastelette samalla sukunimellä.

Vierailija
18/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse neljä sisarusta, nyt jo aikuisia. Vanhin poika on todella pitkä, lihaksikas ja hänellä on vaaleanruskeat hiukset sekä jäänsiniset silmät. Nuorempi poika taas on hoikka ja siro, alle keskipituuden, ja hänellä on aavistuksen tavallista tummempi iho. Hänen hiuksensa ovat tummanruskeat (jossain valossa voisi luulla mustaksi) ja silmät meripihkanväriset.

Vanhempi tyttö taas on vihersilmäinen, suorahiuksinen platinablondi. Hän on suunnilleen keskipituinen (ehkä hieman pidempi) ja hänellä on hoikka, urheilullinen vartalo. Nuorimmalla tytöllä taas on mustat, kiharat hiukset, tummanruskeat silmät ja maitokahvinvärinen iho, ja hän on todella lyhyt ja rakenteeltaan hento ja siro.

Luonteeltaan tuo vanhin poika on ystävällinen ja mukava mutta introvertti eikä oikein tutustu tai luota uusiin ihmisiin, nuorempi poika taas ylivilkas ja ultrasosiaalinen, ehkä hieman ADHD-tapaus. Kummankin pojan (tai no, miehen) kanssa olen jutellut, ja sitten on paljastunut heidän molempien olevan todella älykkäitä.

Vanhempi tyttö on myös sosiaalisempi tapaus, "elää täysillä" (matkustelee paljon, viettää aikaa kavereiden kanssa, bilettää yms.), ehkä vähän sinisilmäinen. Nuorempi taas on sellainen kunnon luonnonlapsi.

Vanhemmista sen verran, että isä on hiljainen, järkevä ja maanläheinen, äiti taas sellainen yli-iloinen pää pilvissä, eletään täysillä -tyyppi. Isä on vaalea eurooppalainen, äiti taas (kirjaimellisesti) tuontivaimo Aasiasta.

Vierailija
19/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun luin Demissä tuollaisia keskusteluja😂😂😅

Ja siis itse olen ylä-asteella (seiskaluokalla), ja minun koulussa on eräät sisarukset, ysiluokkalainen sisko ja seiskaluokkalainen (minun luokalla) veli. Siskolla on kähärät hiukset siinä missä veljellä ihan suorat. Veljen ihonväri on aika vaalea, ja iho on tosi "hyvä" ja puhdas, ja hänellä on vihreät silmät, siskon iho taas on keskivertoa tummempi ja hänellä on todella tummanruskeat silmät. Veli (joka on nuorempi) on tosi pitkä, melkein 180 cm ja urheilullinen vartalo ja sisko taas varmaan alle 160 cm (eli minua yli 10 cm lyhyempi vaikka olen nuorempi...) ja muodokkaampi (ei kuitenkaan läski). Naamasta sen verran, että pojalla on kapeat kasvot, suora, juuri sopivan kokoinen nenä yms... Ja sitten tytöllä on nenässä kyömy ja sellaiset sydämenmuotoiset kasvot.

Ja luonteesta niin tuo poika on sellainen urheilullinen, hauska ja mukava mutta hiukan ujo ja sisko taas tosi sosiaalinen ja itseään aika paljon esilletuova (eli hiukan siis pissis/ärsyttävä)...

Mites muilla?😛

Tunnen kaksossisarukset joita ei voisi mitenkään ulkonäön perusteella uskoa edes sukulaisiksi.

Toinen tumma, huono ihoinen, perunanenäinen, hieman pönäkkä omena vartaloinen ollut aina lapsesta saakka, isot tissinlöllykät,sosiaalinen, hyvin mukava.

Palstan mielestä perus wt.

Toinen hoikka, siro, kaunis vartaloinen, blondi, kiinteät pienet tissit,terävä piirteinen, terävä nenä, muotitietoinen, ihmeellinen joka asiasta kiukutteleva kitisijä.

Vierailija
20/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruma ja tyhmä, sisko ja veli korkeasti koulutettuja ja kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi