Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö TÄYSIN ERILAISIA (ulkoisesti ja sisäisesti) sisaruksia?

19.05.2016 |

Tuli vaan mieleen kun luin Demissä tuollaisia keskusteluja😂😂😅

Ja siis itse olen ylä-asteella (seiskaluokalla), ja minun koulussa on eräät sisarukset, ysiluokkalainen sisko ja seiskaluokkalainen (minun luokalla) veli. Siskolla on kähärät hiukset siinä missä veljellä ihan suorat. Veljen ihonväri on aika vaalea, ja iho on tosi "hyvä" ja puhdas, ja hänellä on vihreät silmät, siskon iho taas on keskivertoa tummempi ja hänellä on todella tummanruskeat silmät. Veli (joka on nuorempi) on tosi pitkä, melkein 180 cm ja urheilullinen vartalo ja sisko taas varmaan alle 160 cm (eli minua yli 10 cm lyhyempi vaikka olen nuorempi...) ja muodokkaampi (ei kuitenkaan läski). Naamasta sen verran, että pojalla on kapeat kasvot, suora, juuri sopivan kokoinen nenä yms... Ja sitten tytöllä on nenässä kyömy ja sellaiset sydämenmuotoiset kasvot.

Ja luonteesta niin tuo poika on sellainen urheilullinen, hauska ja mukava mutta hiukan ujo ja sisko taas tosi sosiaalinen ja itseään aika paljon esilletuova (eli hiukan siis pissis/ärsyttävä)...

Mites muilla?😛

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja siskoni. Siskoni on alle 160 cm ja aika iso kokoinen/pullea, itse olen 167 ja hoikka/lihaksikas. Siskolla on aivan tummat lyhyet hiukset, minulla vaaleanruskeat piikkisuorat takapuoleen asti ulottuvat hiukset. Siskolla on jäänsiniset upeat silmät, minulla vihreänruskeansinisenharmaat sekasikiöt. Minulla on pieni ja suora nenä, kun taas siskollani on pieni persoonallinen kyömy nenässä.

Luonteeltamme olemme kuin yö ja päivä, sisko on avoin, lempeä, aito, tunteikas. Itse olen viileä, sulkeutunut, vähän erakko ja en anna itsestäni paljon muille.

Sisko on kouluttautunut hoito-alalle, itse opiskelen oikeustieteitä.

Siskoni on upein ihminen kenet tunnen. Ei ole toista, hän on myös paras ystäväni. Ihan biologisia täyssisaruksia ollaan.

Vierailija
22/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja siskoni. No, ulkoisesti oltaisiin varmaan samannäköisiä jos tyylit olisivat lähellä toisiaan... Siskoni pitää "poikamaisista" vaatteista, ei käytä koskaan hameita tai toppeja, aina farkut ja t-paita. Hiukset lyhyet, ilman meikkiä, kasvoissa lävistys. Aina tennarit jalassa ja muutenkin periaatteena "käytännöllisyys ennen tyyliä". Ei missään nimessä rumia vaatteita kuitenkaan. Minä käytän lähes aina mekkoa tai hametta, pitkät hiukset, korkokengät, meikkiä. 

Sisäisesti taas kuin yö ja päivä.. huumorintaju lienee ainoa, mikä menee edes vähän yksiin. Sisko on tosi introvertti, rakastaa puuhastella yksinään tai lemmikkiensä kanssa, ei jaksa mitään väkinäistä suhteiden ylläpitoa ja muutenkin sosiaalinen sietokyky huono. Ei tykkää juhlista eikä isoista tapahtumista. On tosi tunnollinen, huolehtivainen ja tarkka, mitä ihailen. Tietää mitä haluaa ja pyrkii siihen.

Minä taas olen ääridiplomaatti, yritän aina pitää kaikilla hyvää mieltä yllä, mitä pidän omana vahvuutenani. Olen (ainakin ollut) bilehile ja matkustelen mielelläni. Elämänhallinnan suhteen taas olen ihan huithapeli, käyn kyllä töissä mutta vaikkapa laskujen maksaminen tai säännöllinen siivoaminen on myrkkyä. 

Minä siis nuorempi, sisko pari vuotta vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monella sisaruksista jotka ovat hyvin erillaisia on oikeasti sama isä?

Lehdessä oli vasta juttua kaksosista joilla oli eri isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi