Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Harjaatko vähintään kahdesti päivässä? Jos et niin mikä on syynä.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (15)

Vierailija

Pitäisikö harjata kahdesti päivässä? Ei ole hammaslääkäri kiusannut eikä ihmiset valittaneet, vaikka harjaan vain iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aamulla ensimmäinen asia ja illalla viimeinen asia mitä teen. Ja sit tietysti, jos tuntuu päivän aikana siltä et pitää harjaa niin harjaan :D

Vierailija

Harjaan aamuin, illoin. Omaksuin tavan vasta reilusti aikuisena, koska vanhempani eivät pitäneet siitä huolta kun olin lapsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2-4 kertaa päivässä.

sama.

Ja siitä vielä +/- 1 kumpaankin suuntaan siis. Joskus jos olen mennyt humalassa nukkumaan saattaa iltaharjaus jäädä ja poikkeuksellisesti tulla vaikkapa vain yksi harjaus (jos olen vain kerran harjannut siihen mennessä). Seuraavana päivänä sitä tuleekin harjattua hampaita varmaan viisi kuusi kertaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2-4 kertaa päivässä.
Onko sulla mätänevät hampaat, vai missä ihmeen tilanteessa joudut harjaamaan 4 kertaa päivässä? vai syötkö jatkuvasti jotain haisevaa vai mitä ihmettä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aamulla ensimmäinen asia ja illalla viimeinen asia mitä teen. Ja sit tietysti, jos tuntuu päivän aikana siltä et pitää harjaa niin harjaan :D

Näin mullakin.

Vierailija

Hanmas harjataan, kun hanmas on likainen. Yleisinmin juuri aamulla ja sitten myös ehtoolla. Toisinaan myös siinä välissä, jos hanmas tuntuu saastaiselta.

Vierailija

Mulla ei ole valitettavasti hanpaita, mutta hampaat harjaan aamuin illoin. Sähköhammasharjalla ensin, viimeistely tavallisella ja huuhtelu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5 kertaa päivässä. Olen muslimi.

Miksi hampaat pitää harjata 5 x/pv? Onko sinulla siis hammasharja ja tahna aina mukana?