Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
?

Ystävä jäi kiinni selkäänpuukotuksesta, oli toiselle ihmiselle naureskellut kuinka tyhmä ja idiootti olen, kuinka teen kaiken väärin. Mm. Naureskelee mun silitys innolle, jos nyt lakanat ja vauvan vaatteet silittää (joskus omia vaatteita myöskin silitän) Niin mun mielestä siinä ei ole mitään väärää. Kovasti haukkuu mun siivoustakin, elän kuulemma kuin jossain sairaalassa enkä tajua hygieniasta mitään...... Yhdessä viestissä oli toivonut mm. Mun kuolemaa, kaikki olisi paremmin ilman minua....

Vähän yllätti kaverini kopioidut viestit mitkä minulle lähetti viestillä... Tuli kyllä hieman pettynyt olo tästä, en jaksa enää välittää tästä henkilöstä mutta vaikealta tuntuu ajatella, että miten olen pystynyt luottamaan kyseiseen henkilöön...... Mun pitäisi olla hiljaa toisen kaverini pyynnöstä (joka lähetti ne kopiot keskusteluista) ettei sille kävisi mitään, mutta en pysty olemaan tai elää silleen, että tiedän "Ystäväni" viesteistä ja esittämään normaalisti kaveria sille. Mitä mä teen tai mitä te tekisitte tilanteessani?

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikähän on tuon kaverin motiivi, joka sulle viestit näytti. Luultavasti itse ollut osallinen myös.

Vierailija

Toinen kaverisi on osasyyllinen, koska hän ei puolustanut sinua ja ilmeisesti haluaa pysyä väleissä moisen psykopaatin kanssa. Hankkiutuisin eroon kummastakin "ystävästä". Jos itsevarmuutesi ei kestä, ei kannata kertoa heille syytä, jotta he eivät ala manipuloimaan sinua antamaan anteeksi. Lopeta yhteydenpito kertomatta heille syytä, äläkä edes avaa heidän tekstiviestejään.

Vierailija

No en ainakaan lähtis puukottamaan tätä toista ystävääni selkään ja kertoisi, että hän laittoi viestit.

Ottaisin etäisyyttä ja jos "kaveri" pyytäisi kahville tms, niin keksisin jonkun syyn miksi en mene, pikkuhiljaa välit etääntyy kun ei ikinä ehdi nähdä mukamas. Mutta kaveriani en paljastaisi. Voithan sä myöhemmin todeta, ettet luota häneen, sen enempää mitään syitä tarvitse kertoa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unohtaisin ystävyyden.

Joo en emmä kyllä tuollaista "ystävää" kaipaa, en saisi laittaa niitä viestejä sille "ystävälle" koska sitten kaverini saa kuulemma vasikan maineen ja pelkää samaa kohtaloaan itselleen. Kyllähän tuon jotenkin ymmärtää mutta emmä väkisin ala "Ystäväni" kanssa hengaamaan... Kaverinikin ihmetteli kyseisen ämmän toimintaa, siksi laittoikin ne viestit minulle et kato mitä toi ämmä sekoilee.....

Enpä ois ikinä uskonut tästä henkilöstä. No minkäs teet enää, pakko hyväksyä ettei kyseiseen kaveriin ole luottamista!