Vierailija

Ei mulla muuta. Hyi vittu mitä paskaväkeä.

• ylös 29
  • alas 10

Kommentit (12)

Vierailija

No tota. jos mä polttelisin tässä sikaria, niin imisit sä mun kalua kunnes voimakkaan makuiset sikarispermat ryöpsähtää paineella suuhusi. Lämmintä havannalle tuoksuvaa spermaa. Aah!

• ylös 9
  • alas 16
Vierailija

Todellakin!

Sit haukotaan henkeä kuin kala kuivalla maalla ja tehdään kuolemaa. Kuka maksaa hoidon, me veronmaksajat.

Täytyy aika hiton dorka olla jos vielä vuonna 2016 vetää röökiä kun kaikki haitat ovat tiedossa. Wt touhua .

• ylös 29
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No voi itku, sulla vasta maailmanluokan suurimmat huolet :(
Suosittelen sun pyytämään äitiltäs jälkiaborttii tai vähintäänkin kysymään sen prosentuaalista mahdollisuutta.

• ylös 7
  • alas 16
Vierailija

Yhdyn tähän! Kamalia saastoja, ei pitäisi tollasia päästää kauppoihin tai busseihin ihmisten joukkoon, tai asiakaspalveluhommiin kalmanhajuisten hengitystensä kanssa. On se sairasta ku ei pysty elää ilman et pitää joka päivä, MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ, vetää palokaasuja henkiteihin. Henki ei kulje ku keuhkoputket jatkuvassa tulehdustilassa ja keuhkoist nousee märäntyneen paskan käry vaik kui ois koittanu minttupastilleil raikastaa hengityst, säälittävää. Ei vaan voi ymmärtää.

• ylös 13
  • alas 6
Vierailija

Aina niillä on heittää joku esimerkki "naapurin penakin täysin terve 80v äijä vaikka röökii vetäny ikänsä". Mutta ehkäpä sä et ookkaa vanhana se naapurin pena, vaan se, joka kuoli 50v röökin takia.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

No joo, yksi tuhoaa terveytensä tupakilla, toinen alkoholilla, kolmas paskalla ravinnolla.

Vierailija

jaa,jaa taas yhden entisen ketjupolttajan tyypillinen viesti jota vituttaa kun me muut vielä polttelemme,ja nautimme elämästä.Pistä kuule tupakki palamaan ja vedä rauhassa siitä henkoset niin ei ole pinna sitten enää nuin kireellä.Voi,voi joillekkin se tupakkilakko vaan ei sovi,ei kertakaikkiaan.

Vierailija

Lopetin 8 vuotta sitten polttamisen. Yllättävän helposti se kävi, ensimmäiset pari kuukautta oli vaikeaa. Tyhmä olin kun aloitin. Lopettakaa vaan kaikki te muutkin yhtä tyhmät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No joo, yksi tuhoaa terveytensä tupakilla, toinen alkoholilla, kolmas paskalla ravinnolla.

Ja neljäs huolehtii terveydestään eikä ota typeriä riskejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.