Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihhei, seksielämä vilkastui miehen kanssa

Vierailija
18.05.2016 |

Nyt on jo pakko vähän hehkuttaa! Olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta, koko suhteen ajan hän on ollut vähän estynyt seksuaalisesti. Olen joskus myös kirjoittanut tänne turhautuneena seksielämästämme, sain vain kommentteja, että jätä mies, ei tule parantumaan.

Hänen on ollut vaikea laueta yhdynnässä koko ikänsä, meillä yhdynnässä hän tuli 1/10 kerrasta. Seksiä ei ollut tammikuu-huhtikuu välillä kertaakaan, itsellänikin oli kausi ettei huvittanut yhtään ettei seksittömyys haitannut. Sitten oltiin kolme viikkoa sitten pienellä lomamatkalla ja mies yllättäen halusi seksiä ja tuli vapaaehtoisesti itse päälle (tosi harvinaista), ja laukesi hetken jälkeen. Aivan kuin joku lukko olisi murtunut miehen päästä. Ei mennyt montaa päivää, kun uudestaan halusi seksiä, ja taas ja taas ja taas.

Tänään seksin jälkeen ei meinannut hymy hyytyä, kun tuntui niin hyvältä että mies haluaa minua ja saa myös orgasmin. Olen koko suhteen ajan ollut ylipainoinen, en ole laihtunut, ainoa mikä on muuttunut, että ollaan alettu puhua häistä ihan tosissaan. En tiedä mikä muuttui mutta me like!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! :)

Vierailija
2/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, nauttikaahan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Nauti :D

Vierailija
4/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas outoo.. mutta onnee!

Vierailija
5/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko käyny vieraissa?

Vierailija
6/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häistä voitte puhua tosissanne, mutta ette suoraan ja rehellisesti miehen ongelmista, vaan nytkin vain arvailet? Ei hyvää päivää näitä ihmisten suhteita...

Vierailija
7/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häistä voitte puhua tosissanne, mutta ette suoraan ja rehellisesti miehen ongelmista, vaan nytkin vain arvailet? Ei hyvää päivää näitä ihmisten suhteita...

Ollaan kyllä puhuttu muutoksesta, mutta mies ei osannut itse sanoa mitään, tai ei halunnut. Haluaa vaan nyt enemmän seksiä. Monta kertaa ollaan puhuttu, että olisi kiva jos olisi seksiä enemmän, ja mies kyllä lupaillut sitä, mutta tämä muutos tuli puskista, ei oltu keskusteltu seksistä pahemmin muutamaan kuukauteen, kun sitä ei ollut.

Miten se vieraissa käyminen olisi vaikuttanut siihen, että ei tahtonut saada edes teininä yhdynnässä tai myöhemminkään.

Nautin kyllä, taatusti :) Itseä nyt ei pahemmin välillä edes haittaa seksittömyys, mutta nyt kun sitä on niin on kyllä ihanaa!

Vierailija
8/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme