Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli tehokas kotijumppa

Vierailija
18.05.2016 |

Aluksi 50 askelkyykkyä, sitten 50 naruhyppyä, 50 vatsarutistusta, 40 selänojennusta, 30 syväkyykkyä, 20 kahvakuulan heilautusta, 10 burpeetä ja 1min. lankutusta, kyllä toimi, kun kunto ei ole loistokas tällä hetkellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kivalle. Teen huomenna.

Vierailija
2/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja mikä parasta, jos jaksat tehdä tunnollisesti huomaat kuntosi nousseen huimasti. Kun tuntuu ettei tulokset nouse voit siirtyä vaikka salille, jos motivaatiota riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli vain juosta. Tänäänkään en päässyt. Huomenna juoksen kun on lapsenvahti.

Vierailija
4/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivoakaan tehdä tuollaisia määriä. Itse tein eilen askelkyykkyjä 20x jalka ja tänään mulla on etureidet niin jumissa että hyvä kun istumaan pääsee. Ja kyllä venyttelin.

Vierailija
5/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen hampaita pestessä 20 kyykkyä :)

Vierailija
6/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä sarjoina. Esim.15-20 toistoa kaikkia noita ja 3-4 kierrosta. Lankkua se 1min.

Vierailija
7/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toivoakaan tehdä tuollaisia määriä. Itse tein eilen askelkyykkyjä 20x jalka ja tänään mulla on etureidet niin jumissa että hyvä kun istumaan pääsee. Ja kyllä venyttelin.

Nyt kun teet uudestaan, niin ei enää kipeydy.

Vierailija
8/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun teet uudestaan, niin ei enää kipeydy.

Joo, ei nämä varmaan tämän kipeämmiksi voi enää tulla mutta nyt en oikeasti pysty. Koko päivän on joutunut ihan skarppaamaan ettei huuda kivusta kun on istuutunut. Ei mitään toivoa että tässä kyykkyyn pääsisi, parin rappusen nousukin teki tiukkaa. Miten voikin mennä näin juntturaan, eihän mulla ollut edes mitään painoja enkä tehnyt edes mitään sarjaa kun jo tuo kokeileminen otti koville. Vai onko mulla oikeasti näin huono lihasvoima? Toisaalta noiden piti kyllä ottaa pakaroihin ja siellä ei sitten tunnu yhtään.

Vierailija
9/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä sarjoina. Esim.15-20 toistoa kaikkia noita ja 3-4 kierrosta. Lankkua se 1min.

Varmaan kannattaa, mutta mitäs kun kunto ei yksinkertaisesti riitä?

Vierailija
10/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas ahkera, ite en jaksa.

Vierailija
11/11 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää mistään muusta liikunnasta kuin juoksusta. Kaikki tuollainen rutistelu on todella vastenmielistä.