AmisM24

LVI-asentajana. Toisaalta kaduttaa etten käynyt kymmentä vuotta kouluja amiksen jälkeen oppiakseni tulkitsemaan Noam Chomskyn antikapitalistista feminismin teoriaa. 😂😂 NOT 😂👌

• ylös 58
  • alas 79

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

En halua vielä epävakaaseen työelämään vaan työskennellä vain kesäisin, opiskella talvisin. -24 v opiskelija

• ylös 50
  • alas 16
Vierailija

En. Ihanaa sinulle:) itselleni enemmän arvoa sivistyksellä ja älyllä, kuin rahalla. On hienoa, että ihmisillä on erilaisia arvoja ja ammatteja:)

• ylös 119
  • alas 19
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi ookoo rahakkaasta uravalinnasta. Toivottavasti tuntuu hyvältä vielä seuraavat 40 vuotta ;)

• ylös 75
  • alas 5
Vierailija

Samalla alalla olemme, vasta luin aloitusviestin ja varmasti tiedät paremmin eri tehtävien palkoista kuin annat ymmärtää t. 1

Vierailija

Ihan sama vaikka tienaisit kymppitonnin kuussa. Minulle ja eliitille olet silti vain sivistymätön juntti. 

• ylös 71
  • alas 46
Vierailija

hyvä sinä. Oikeasti. perus duunia harvoin arvostetaan ja musta iha loistavaa että tienaat noin paljon

• ylös 54
  • alas 10
Vierailija

Rahan takiahan sitä opiskellaan juu. Toivottavasti sulla kestää fysiikka eläkkeelle asti.

• ylös 50
  • alas 10
Vierailija

En ole kateellinen. Hyvä sulle. Itse tiesin kyllä tarkkaan jo opiskelemaan lähtiessäni, että valitsemani alan veto on muualla kuin tulotasossa.

• ylös 35
  • alas 4
Vierailija

AmisM24 kirjoitti:
LVI-asentajana. Toisaalta kaduttaa etten käynyt kymmentä vuotta kouluja amiksen jälkeen oppiakseni tulkitsemaan Noam Chomskyn antikapitalistista feminismin teoriaa. 😂😂 NOT 😂👌

En ole. Ammatinvalintaan kun vaikutti moni muukin asia kuin vain palkkaus. Esimerkiksi mahdollisuus vaihtaa työtehtäviä ja saada ura, jossa voin edetä. Lisäksi pidän enemmän älyä vaativista tehtävistä kuin käsillätekemisestä.

Ei musta olis koneistajaksi tai putkimieheksi. Mutta onnea valitsemallesi uralle. Toivottavasti nautit työstäsi. Tai palkastasi. Tai miksei molemmista.

-Tutkija-

• ylös 63
  • alas 4
Vierailija

mä olen tyytyväinen työttömänä vaikka mun alalla on työvoimapula ja saisin töitä niin paljon ku haluan.. olin hetken työelämässä ja tein vaan satunnaisesti töitä mutta liika on liikaa

• ylös 9
  • alas 17
Vierailija

kyllä mä mielummin maksan siitä että joku käy rassaamassa auki mun tukkoonmenneen vessan. Jos se olet sinä ja nautit siitä niin onnea vaan kovasti. Ei minulla ole sinua syytä kadehtia, mulla on vaan kiire paskalle.

• ylös 61
  • alas 6
Vierailija

Aloitus oli melko provokatiivinen, mutta enemmän oikeastaan ihmettelen kommentteja. Fiksujakin joukossa, mutta muutama täysin alarvoinen jota vielä ylänuolitettu. Taisi ainakin osaan upota.

• ylös 17
  • alas 6
Vierailija

En ole, tienaan enemmän :-) Lisäksi siisti ja joustava toimistotyö palkallisilla lomilla jne eduilla. 

t. Korkeastikoulutettu IT-pomo, ja nuorikin, kun opiskeluun meni kuitenkin vain 4 vuotta, jota en mistään hinnasta vaihtaisi pois (opiskelijabileet ja muut unohtumattomat kokemukset)

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

En ole kade, vaan arvostaan perusduunareita, työt ovat vaativia. Valtiotieteen maisterit ja muut vastaavat ovat kohtuullisen pihalla putkihommien kanssa!

• ylös 12
  • alas 5
Vierailija

Aloituksen perusteella vaikutat aika ilkeältä ja rahanahneelta ihmiseltä, kun pitää tulla vauvapalstalle leveilemään palkalla ja pilkkaamaan toisten kiinnostuksen kohteita. Ja joo, tiedän että kateuskortti vedetään esiin tämän vastaukseni takia.

P.S. Luuletko, että esim. sinua hoitavat lääkärit tai lapsesi opettajat on vaan lukenut jotain Chomskyä? :D

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

AmisM24 kirjoitti:

Huomaa kyllä ettei putkimies sivistyksellään säteile. Jotenkin huvittavaa, että se reppana kuvittelee esim. lääkärien* koulutukseen ja osaamisalueeseen kuuluvan jotain feminismiteorian tulkintaa. 

*Kyllä, lääkärit valmistuvat myös yliopistosta = ovat korkeakoulutettuja.

• ylös 25
  • alas 6

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.