Olen ollut 18-vuotiaasta asti yhdessä tyttöystäväni kanssa, nyt meillä alkaa pikkuhiljaa olla edessä kihlautuminen ja lapset, mutta..
Minua jotenkin harmittaa, että hän on ainut nainen ketä olen koskaan edes suudellut. Olemme nyt siis 26-vuotiaita. Hänellä oli minua ennen useampikin seksikumppani ja pari lyhkästä suhdetta. Hän on kovinkin alkanut painostaa minua naimisiin menosta ja lapsista, koska ollaan tietysti keskusteltu näistä ja tietää, että haluan perheen joku päivä. Se on siis ollut meille ns. itsestäänselvyys, että tulemme jossain kohtaa menemään naimisiin ja hankkimaan lapsia. Tuttavapiirissä meitä pidetään "high school sweethearteina", jotka tulevat aina olemaan yhdessä. Itse olen ihan tyytyväinen vain parisuhteeseen, ja jos totta puhutaan haluaisin vielä kokea seksin ja ehkä rakastumisen jonkun toisenkin naisen kanssa. En nyt tiedä lopetanko viimeisenkin seikkailun kipinän sisimmässäni ja kosin häntä, vai mitä? Sen jälkeen se olisi selvää, että kuolen harrastettuani seksiä vain yhden naisen kanssa. Olisikohan tyttöystäväni avoin avoimelle suhteelle, jossa saisin kokea ainakin seksin jonkun toisenkin kanssa? Mielestäni tuo ei ole liikaa pyydetty tilanteessani. Rakastan kuitenkin häntä, joten siitä ei olei pelkoa, että lähden jonkun toisen matkaan.
Mies26
Kommentit (64)
Sinällään ymmärrän sinua, mutta mitä konkreettista iloa tai hyötyä sinulle on siitä, että käytät sukupuolielintäsi toisen naisen sisällä? Haluat myös kokea toiseen naiseen rakastumisen - kuulostaa siltä, ettet kovin paljoa nykyistäsi rakasta vaikka sitä yritätkin vakuutella. Ole reilu ja eroa, lähde sitten kokeilemaan muita vesiä.
Kyllä se vaan voi olla liikaa vaadittu. Mutta jos sinusta tuntuu tuolta, niin luultavasti eroatte väistämättä kuitenkin. Parempi ennemmin kuin myöhemmin.
Laita asiat tärkeysjärjestykseen. Jos haluat muita naisia silläkin riskillä, että uutta vanhan veroista et saa, niin anna mennä vaan. Mutta takas on turha tulla itkemään.
Me ollaan aivan samassa tilanteessa poikaystäväni kanssa. Olemme olleet yhdessä vasta 2 vuotta, mutta olen jo kertonut hänelle että voisin olla valmis hetkelliseen avoimeen suhteeseen jos hänestä siltä tuntuu joskus, mutta haluan kyllä keskustella etukäteen. Minusta se voisi olla kiihottavaakin, että en nyt täysin epäitsekäskään ole.
Uskon että tyttöystäväsi suostuisi avoimeen suhteeseen tuossa tilanteessa. Jos ei suostu, niin vaikuttaa aika epävarmalta itsestään.
Sen voin ainakin kertoa, että oikea rakkaus ja parisuhde on paljon parempaa ja arvokkaampaa, kuin satunnainen seksi jonkun randomin kanssa.
Mitä voit saada sillä että kokeilisit seksiä jonkun toisen kanssa?
- numeron kokemuksiin
- usein ekalla kerralla seksi ei niin kummoista kun ei tiedetä mistä toinen pitää
- jos nauttisitkin seksistä jonkun toisen kanssa paljon enemmän niin lopettaisitko pitkän suhteen vai tyytyisit sen jälkeen siihen tietoon että parempaa toisen kanssa?
Mitä voit menettää
- voisit saada vauvan toisen naisen kanssa
- voisit saada taudin
- jos petät ja jäät kiinni menettäisit todennäköisesti tyttöystäväsi
- jos avoin suhde ehkä tyttöystäväsikin haluaisi kokeilla vielä jotain toista miestä ja ihastuisi...
- voithan kysyä tyttöystävältäsi mitä mieltä olisi asiasta. Tosin minun ensirakkauteni sanoi vähän samantapaisen jutun. Oltiin vielä vuosia yhdessä aina välillä mutta jotain kuoli minun rakkaudestani tuohon mieheen siinä yhdessä kommentissa. Ja sitten erottiin kun en enää osannut luottaa ja rakastaa tuota miestä kuten alussa.
Minä lähdin aikoinaan elämäni ekasta suhteesta seikkailemaan, ei se sen hääppöisempää ole ollut. Jos aidosti rakastat niin rengasta, tee kersat, älä petä, älä jätä. Osta vaikka flesh light seksikaupasta, jos peniksesi kaipaa uusia kokemuksia.
Mutta jos aidosti haikailet muiden naisten perään, olisi varmaan reiluinta jättää nykyinen. Oman kokemukseni pohjalta sanon vain, että ei ehkä kannata.
Ei naimisiin toisen painostuksesta! Tässä maailmassa on ihan liikaa avioliittoja, joita toinen osapuoli on halunnut (vinkunut, painostanut) ja toinen puoli on suostunut, antanut periksi, antanut mennä.... Jos sinusta tuntuu että olet jäänyt vaille seksikokemuksia ja haluat kokea niitä, reilusti sanomaan vain tyttökaverillesi. Mutta: älä sitten vingu, jos tämä vie lopulliseen eroon nykyisestä tyttöystävästäsi,
"Ei ole pelkoa, että lähden jonkun toisen matkaan"
Juuri äsken sanoit haluavasi suudella, harrastaa seksiä ja rakastua johonkin toiseen.
Tää on just niin tätä, MÄ haluun, mä haluun vierasta pimpsaa, sit mä haluun perheen tyttöystävän kanssa ja sit varmaan viel senkin jälkeen mä haluun naapurin pimperoo.
Ei se vaihtamalla parane.
Pidä kiinni, jos olet hyvässä parisuhteessa. Jos muut naiset houkuttavat liikaa ja oma nainen ei sytytä, jätä hänet reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet..
Pojat. Ikä 26 v. on ihan kloppi.
Älä missään tapauksessa mene naimisiin tai tee lasta, jos et itse oikeasti halua.
Älä myöskään pidä toista luuloissa naimisiinmenosta, eroa ennemmin.
Aivan kamalaa olisi olla edelleen 1.poikaystävän kanssa. Onneksi ehdin muutakin. Säälin syvästi noita, jotka ovat "löytäneet kerralla oikean". Elä ja nauti. Ehdit vielä sitoutua
Ap, ole rehellinen itsellesi ja puolisollesi ja puhukaa asiasta. On lukemattomia kohtaloita siitä, että "hukkaan heitetty" nuoruus tulee sitten myöhemmin vastaan ja silloin pelissä on paljon enemmän (lapset, asunto jne.). Teillä on vielä toivottavasti useita kymmeniä elämää jäljellä ja sen on aika pitkä aika miettiä sitä, että "olisiko sittenkin pitänyt?".
Ehdotan tosissani eroa. Nainen on valmis sitoutumaan vain sinuun, mutta sinä tarvitset muutakin. Et pystyisi olemaan pettämättä ja parempi se on jakaa lusikat nyt kuin silloin, kun olette naimisissa ja teillä on pieni nyytti.
Kaikkea ei voi saada. Onko seksi toisten naisten kanssa sinulle niin tärkeää, että olet sen eteen valmis jättämään tämän nykyisen naisen? Jos on, sitten jätä. Jos ei ole, pysyt parisuhteessa ja hyväksyt tilanteen.
Kaveripiirissämme tuli yksi ero juuri tuon syyn takia. Pari oli seurustellut 14-vuotiaasta ja sitten 28-vuotiaana, kun oli jo menty kihloihin ja hääpäivä päätetty, tuli naiselle tuollainen pelästys, että eikö hän ikinä tule olemaan muiden miesten kanssa. Erosivat sitten ja pari seuraavaa vuotta kumpikin vietti aika villiä elämää vaihtuvien kumppaneiden kanssa. Sitten nainen olisi halunnut alkuperäisen miehen takaisin, mutta mies ei halunnut. Kumpikin löysi tahollaan uuden parisuhteen ja kumpikin on nyt naimisissa ja lapsia on. Silti kotibileissä, jos he ovat juoneet ja estot on vähentyneet, niin huomaa, että he hiukan haikailevat toistensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaihtamalla parane.
Pidä kiinni, jos olet hyvässä parisuhteessa. Jos muut naiset houkuttavat liikaa ja oma nainen ei sytytä, jätä hänet reilusti.
Joskus paranee, mutta jos nykyisellään menee hyvin, niin silloin kyllä todella harvoin paranee ja on myöskin todella suuri riski huonontua.
Elämä on valintoja. Muista, että takaisin et saa, jos jotain pilaat.