Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001181643.html
Onko syynä vain pelko? En usko, että kukaan tykkää noin paljon jännämiehistä, että antaa itseään kohdella tuolla tavalla!

• ylös 33
  • alas 4

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Veikkaisin, että tässä on kyseessä ns. klassinen uhkailuun perustuva "suhde", joka luultavasti loppuu kun lopullinen tuomio tulee. Nythän Jessican ei tarvitse antaa minkäänlaista lausuntoa, koska ovat "parisuhteessa". Näin ollen hakkaajalle tulee luultavasti pieni tuomio tai ei tuomiota ollenkaan, koska kumpikin kieltää koko pahoinpitelyn. Sitten kun koko oikeusjuttu on ohi, pari eroaa, ja Jessica saa elää vähän aikaa rauhassa, kunnes mies keksii taas uuden asian missä kiristää...

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Jätkä näyttää siltä että katkoo niskat pienemmästäkin, joten joo..pelko varmaan taustalla suurimpana ja tokaksi läheisriippuvuus.

• ylös 49
  • alas 0
Vierailija

Nämä moottoripyöräjengiläiset on sellaisia, että naisten on melkoisen vaikea päästä heistä eroon.. turvakotien kautta on tapahtunut eroja.

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Kaipa on peloteltu pysymään "yhdessä", ainakin tuomion antoon asti.. Aika paha, ettei todistajiakaan saa kuulla kunnolla. Miten kehtaa? Tuoko muka mies? Iso kun mikä, mutta rotta toi tyyppi on.

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

3.2. klo 17.40: ”Ja varsinkin. Kun mä tiedän että se yksi ei ole pohjimmiltaan tollainen. Tää on ihan kamalaa mitä on tapahtunut.. Mutta mä tiedän että se kantaa tätä loppuelämänsä mukanaan. Mä en elä kostosta tai kaunasta vaan anteeksiannosta. Mä en halua tätä sille että saa tuomion sellaisesta mitä se ei ole tehnyt; en mä halua sellaista kenellekään.”

Tässä yksi whatsapp-viesti, jonka Jessica ilmeisesti lähettänyt kaverilleen. Herranjumala, se HAKKASI sua, kyllä silloin saa kantaa kaunaa. Näinkö väkivaltaisessa suhteessa olevat selittelee asiaa itselleen? "Ei se pohjimmiltaa ole tollanen." Voi kuule, kyllä se on.

• ylös 51
  • alas 0
Vierailija

IS 19.5.16: "Hän on osoittanut sellaista katumusta ja ongelmansa kohtaamista, että olen antanut hänelle uuden mahdollisuuden. Tiedän, että kaikki ihmiset eivät ratkaisuani varmasti ymmärrä, en itsekään varmaan ulkopuolisena ymmärtäisi. Mutta syy on puhtaasti rakkaus, Jessica sanoo."

Ei sitte mitään, jos kert rakastaa.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
IS 19.5.16: "Hän on osoittanut sellaista katumusta ja ongelmansa kohtaamista, että olen antanut hänelle uuden mahdollisuuden. Tiedän, että kaikki ihmiset eivät ratkaisuani varmasti ymmärrä, en itsekään varmaan ulkopuolisena ymmärtäisi. Mutta syy on puhtaasti rakkaus, Jessica sanoo."

Juu. Rakkaus on sokea.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Kannattaisi ottaa se kiltti mies, mutta osaa naisista miehen villi voima kiihottaa ja kiehtoo voimakkaasti. Pitkälti kotioloista riippuu.

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ottaa se kiltti mies, mutta osaa naisista miehen villi voima kiihottaa ja kiehtoo voimakkaasti. Pitkälti kotioloista riippuu.

Mutku ei ne kiltit miehet kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toi viesti oli mennyt multa ohi, huh huh............

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuolla nyt ei ole mitään tekemistä oikean rakkauden kanssa. Kunhan kääritään oma toiminta kauniiseen käärepaperiin.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuolla nyt ei ole mitään tekemistä oikean rakkauden kanssa. Kunhan kääritään oma toiminta kauniiseen käärepaperiin.

Selvennykseksi, "jos rakastaa" -kommenttini oli ironiaa. Ei tietenkään ole rakkautta. Kunpa Jessicakin tajuaisi tämän.

Vierailija

Tuo tyttöpolo elää vielä sit vaihetta, kun luulee itse olevansa syypä siihen, että tulee maiharia kaulalle. Yrittää muuttaa käytöstään, ettei "rakkaalla" olisi mitään syytä hävetä häntä. Kun siis tyyppihän ihan puhtaasti vain rakastaisi, ellei toinen nolaisi häntä olemalla liian hutsu/ turkky/ flirttailemalla muille/ hoitaisi kotia huonosti/ unohtaisi ostaa kaljaa, whatever. Kun siis toinenhan vain jotenkin naksahti, kun rakastaa niin hirveästi, että tuli potkittuakin.

On pitkä tie vielä edessä. Heppu ei edes häpeä oikeudessa ja kieltää tehneensä mitään. Eukko ottaa turpaansa vielä lukemattomat kerrat, jos hengissä pysyy.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo tyttöpolo elää vielä sit vaihetta, kun luulee itse olevansa syypä siihen, että tulee maiharia kaulalle. Yrittää muuttaa käytöstään, ettei "rakkaalla" olisi mitään syytä hävetä häntä. Kun siis tyyppihän ihan puhtaasti vain rakastaisi, ellei toinen nolaisi häntä olemalla liian hutsu/ turkky/ flirttailemalla muille/ hoitaisi kotia huonosti/ unohtaisi ostaa kaljaa, whatever. Kun siis toinenhan vain jotenkin naksahti, kun rakastaa niin hirveästi, että tuli potkittuakin.

On pitkä tie vielä edessä. Heppu ei edes häpeä oikeudessa ja kieltää tehneensä mitään. Eukko ottaa turpaansa vielä lukemattomat kerrat, jos hengissä pysyy.

Niin hyvin sanottu! Ja muutenkin, olisi nyt ollut edes miestä myöntämään että tuli pikkusen pyöriteltyä toista ihmistä. Jessicahan oli kirjoittanut viestiin jotain että en halua sille tuomiota sellaisesta mitä se ei oo tehnyt. Että mitähän vittua?

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Se varmaan laukesi kun oli "käsittelyn" kohteena. Itketti ja hävetti myöhemmin mutta himo vie jännämiehen luo uudelleen.

• ylös 2
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se varmaan laukesi kun oli "käsittelyn" kohteena. Itketti ja hävetti myöhemmin mutta himo vie jännämiehen luo uudelleen.

Joopa joo. Ja siinä kanssa yksi joka kuvittelee olevansa joku kiltti ja kunnollinen mutta onkin oikeasti aivan karsea pikku paska. Sinä olet jännämiehen vastapooli, yhtä kauhea mutta ilman laukeamista, missään tilanteessa.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Ja siinä kanssa yksi joka kuvittelee olevansa joku kiltti ja kunnollinen mutta onkin oikeasti aivan karsea pikku paska. Sinä olet jännämiehen vastapooli, yhtä kauhea mutta ilman laukeamista, missään tilanteessa.

Älä mulle pura jos et pysty olemaan erossa jännämiehistä. En halua olla kaltaistesi kanssa missään tekemisissä.

• ylös 3
  • alas 14

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.