Vierailija

En ole valmis jakamaan kuvaani ihan miten tahansa pitkin nettiä. Voiko menestyä jos haluaa pysyä ensimmäiset 2-4 viestiä kuvattomana?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Vaikeeta. Tosin rumalla kuvalla vielä vaikeampaa. Miksi et laittaisi linkkiä vaikka ensimmäiseen viestiin? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikeeta. Tosin rumalla kuvalla vielä vaikeampaa. Miksi et laittaisi linkkiä vaikka ensimmäiseen viestiin? 

Koska, ööh, en halua levittää kuvaani tuntemattomille pitkin nettiä. Muuten laittaisin sen naisen ilmoittamaan sähköpostiin tai profiiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten järjestelmä toimii nykyään? Millä tavalla ne on rajoittanut viestittelyä jos ei ole maksanut mitään?

Vierailija

Voi pärjätä. Parhaimman "löytöni" sieltä tein nimenomaan kuvattomien joukosta. Tai hän minuun otti yhteyttä mutta kuitenkin. Kannattaa kuitenkin panostaa siihen ekaan viestiin ja jos naisella on profiilissa kuva, tarjoutua suhteellisen pian lähettämään oma hänelle esim. sähköpostiin.

Vierailija

Itselläni ei ollut kuvaa, joten vastasin huomattavasti herkemmin asiallisille ei-kuvallisille miehille. Minusta se oli tasapuolista. Kuvattoman miehen minä löysinkin, vaikka täräytti kuvan heti minulle, kun juttu alkoi kehittyä..olin hämmästynyt. Se tuli ilman pyyntöä ja minä toki vastasin kuvalla.

Minusta se on ihan reilukauppa, jos kummallakaan ei ole sitä kuvaa.

Vierailija

Ainoastaan kerran kuvattoman ilmoituksen mies oli oikeasti hyvännäköinen. Joten kyllähän se tuntui siltä, että jos kuva puuttui, siihen oli syynsä. Lisäksi se tuntui vähän epäreilulta, että mies näki minun kuvani ja siitä viehättyneenä laittoi viestiä, kun taas minun olisi pitänyt innostua pelkästä siitä viestistä, joka saattoi olla vaikka vaan "moi oot kaunis miten menee". Kuva siis parantaa mahdollisuuksia huomattavasti, mutta jos olet aktiivinen, osaat kirjoittaa ja kivannäköinen sitten kun sen kuvan laitat, niin ei mikään mahdoton juttu :)

Vierailija

Vastailin aikoinaan myös kuvattomille miehille ja monia heistä tapasinkin, eli ei kuvattomuus parantanut eikä heikentänyt mahdollisuuksia. Yhtään varsinaista positiivista yllätystä en muista osuneen kohdalle, mutta selkeästi suurin osa oli ihan tavallisen näköisiä ja tyylisiä suomalaismiehiä. Sitten oli niitä, joilla ei sinänsä ollut kasvonpiirteissä tai ruumiinrakenteessa mitään vikaa, mutta oli unohtunut käydä parturissa tai olivat mieltyneitä johonkin erikoiseen tyyliin (korut, asusteet, vaatteet), joka oli turn-off.

(Ennen kuin joku alkaa valittaa, että naiset ovat nirsoja, huomautan että karkeasti arvioiden 1/2 treffeistä oli sellaisia, ettei kumpikaan kiinnostunut, 1/4 sellaisia että minä en kiinnostunut miehestä ja 1/4 sellaisia että mies ei kiinnostunut minusta)

Vierailija

Ei se kuva ole mikään laadun kriteeri. Itse vastasin kuvattomalle (joka otti ensin yhteyttä minuun) ja muutaman viestin vaihdettuamme vaihdettiin myös kuvat. Kuvissa mies oli oikein kivannäköinen, mutta livenä huomasin, että kuvat olivat joko 10 vuotta vanhoja tai retusoituja. Silloin kyllä tuli todettua, että kemiaan ei riittänyt pelkkä viestien perusteella samalla aallonpituudella oleminen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.