Vierailija

Kiinnostaisi miehenä tietää miltä tuntuisi jos nainen alistaisi sängyssä. Esim. sitoisi köysillä niin ettei pysty liikkumaan, sitten nainen pakottaisi nuolemaan, panisi väkisin jne.

Pitää varmaan etsiä joku maksullinen (ammattilainen) nainen joka haluaa toteuttaa tuon.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Ei tuosta suinkaan maksaa tarvitse. Kyllä Suomi on pullollaan alemmuuskompleksista kärsiviä naisia, jotka riemusta kiljuen alistaisivat sinua sängyssä jos vain saisivat. Säästä rahasi ja toteuta jonkun miesvihaisen mamman haave päästä kerrankin alistamaan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaa ihmeessä kokeilla :) 

Itse olen dominointiin taipuvainen nainen, ja hassua kyllä, oltiin oltu naimisissa yli 5 vuotta ennen kuin varovasti uskalsin miehelleni edes vihjata näistä taipumuksista. Kuvittelin siihen asti, että mies ei missään nimessä varmasti tykkäisi sellaisesta. Joskus sitten ryypättiin vähän enemmän eräissä häissä, kun lapsetkin oli mummolassa hoidossa, ja kännissä päästin sisäisen dominani valloilleen. Mieshän ihastui hommaan ihan valtavasti :) Seuraavalla kerralla kun alkoi mieli tehdä seksiä, se ilmoitti että nyt on tainnut Mikko olla taas tuhma, hyvin hyvin tuhma, ja kaipaa rangaistusta :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta suinkaan maksaa tarvitse. Kyllä Suomi on pullollaan alemmuuskompleksista kärsiviä naisia, jotka riemusta kiljuen alistaisivat sinua sängyssä jos vain saisivat. Säästä rahasi ja toteuta jonkun miesvihaisen mamman haave päästä kerrankin alistamaan miestä.

Mahtaakohan näillä olla tekemistä oikein keskenään, miesvihalla ja dominoivuudella seksissä? Käsittääkseni sellaiset miesvihaiset enemmänkin pyrkisivät alistamaan miehiä arjessa, ja sängyssä taitavat usein olla enemmän haluttomia.

Meillä ainakin nuo dominajutut on roolileikki, eivätkä mitenkään tarkoita että pitäisin oikeasti miestäni alempana, halveksuttavana tms. Päinvastoin, kunnioitan häntä ihmisenä ja miehenä syvästi. Olen myös aika kiltti perinteinen nainen arkirooleissamme, kotiäitinäkin olin pitkään. 

- 3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maksa mulle niin kyllä mä alistan

Paljonko maksaa? t. ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.