Mitä lahjaksi lapsen henkilökohtaiselle koulunkäyntiavustajalle?
Olisiko esim lahjakortti day spa'han korrekti lahja vai jotenkin osoitteleva tai tungetteleva?
Avustajan olenuksessa, ihossa tai kynsissä ei ole mitään vikaa. Halutaan vain osoittaa ihan konkreettisesti, että nyt on lupa rentoutua rankan kouluvuoden jälkeen. Ajatuksia?
Kommentit (8)
Entä lahjakortti johnkin ravintolaan?
Kuulostaa mukavalta, että muistatte avustajaa :)
Varmasti avustaja ilahtuu, olipa lahja sitten lahjakortti day spa´han tai ihan vaan kukkakimppu :)
Lapsi voisi tehdä vaikka kukkaistutuksen ruukkuun (kesäkukkia ulos)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole mitään kylpylä- tai hemmotteluhoitoihmisiä. Itse en välttämättä sellaisesta ilahtuisi (en sitä tietenkään mitenkään näyttäisi ja olisin toki kiitollinen).
T: Koulunkäyntiavustaja
Ajattelin kokeilla kepillä jäätä :) En tiedä onko, jos ei niin olisi ainakin uusi kokemus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä lahjakortti johnkin ravintolaan?
Sekin kävi mielessä. Mutta vähän tylsää mennä yksin syömään, eikö? Ap
En itse ole kylpyläihminen, mutta kyllä kait jokainen voi jossain käsi, jalka tai muussa hoidossa käydä, niitä ei ole koskaan liikaa
Vierailija kirjoitti:
Lapsi voisi tehdä vaikka kukkaistutuksen ruukkuun (kesäkukkia ulos)
Kaikki ei asu omakoti- tai rivitalossa, eikä kaikissa kerrostalokämpissä ole parveketta.
Kaikki eivät ole mitään kylpylä- tai hemmotteluhoitoihmisiä. Itse en välttämättä sellaisesta ilahtuisi (en sitä tietenkään mitenkään näyttäisi ja olisin toki kiitollinen).
T: Koulunkäyntiavustaja