Vierailija

Olisi jotenkin masentavaa että lapsi eläisi kananmunilla ja heralla.

• ylös 3
  • alas 7

Kommentit (17)

Vierailija

Eivät syötä. Minulla on tästä omakohtaista kokemusta. Joko tehdään lapsille ihan omat ruuat tai sitten tuunataan vanhempien ruokaa (esim. kanaa) hieman pidemmälle.

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä syötämme, koska mekin syömme ihan tavallista, terveellistä ruokaa. Lapsille ei anneta lisäjuttuja, mutta kaurapuurot, marjat, kananmunat, salaatit, vihannekset, kana ym. on oikein hyvää ruokaa lapsillekin.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Enimmäkseen he syövät ihan normaalia kotiruokaa, terveellistä sellaista. Paljon kasviksia, vähärasvaista lihaa ja kanaa, myös rasvaista kalaa, täysjyväriisiä jne. Kyllä sellaista ruokaa kelpaa kenen tahansa syödä. Herat ja muut on normaalin ruokavalion lisänä heillä, enpä usko että lapsensa sitä syövät. Ja tiedän monia fitness-äitejä jotka dieetilläkin edelleen leipovat perheelleen vaikka itse eivät herkkuja voikaan syödä. Älä siis masennu :)

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Meillä syödään ainakin ihan perusruokaa että joo :D Kanaa, riisiä, kasviksia, makaronilaatikkoa...

Vierailija

en tiedä lasketaanko minua "fitnessihmiseksi", käyn salilla ~5 kertaa/viikko ja pyrin syömään sen mukaisesti. Jos minulla olisi lapsi, niin en syöttäisi hänelle samaa ruokaa kuin itselleni - en usko, että lapsi tarvitsisi yhtä paljon ruuastaan proteineja yms kuin minä :) Varmaankin lapsi söisi aika samaa ruokaa kuin mieheni, toki välillä myös samaa kuin minä (riippuen siitä, mitä ruokana sattuu olemaan).  Tosiaan ihan hypoteettista pohdintaa, ei minulla vielä lapsia ole :(

Vierailija

Itse tiedän muutaman perheen missä lapsille tehdään erikseen omaa ruokaa. Toimii ehkä kun lapset ovat pieniä, mutta alkavatkohan sitten isompana miettiä että miksi he syövät "lihottavaa" ruokaa?

Vierailija

Väliäkö sillä että lapset syövät samaa ruokaa, jos se vain on terveellistä ja monipuolista? Eli ei siis pelkkää kanaa ja parsakaalia.

Lapsillekin tekee hyvää saada oikeaa kunnon ruokaa ilman mitään ylimääräistä höttöä (vaalea pasta, vaalea riisi, höttöleipä, sokeroidut viilit ja jogurtit).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän muutaman perheen missä lapsille tehdään erikseen omaa ruokaa. Toimii ehkä kun lapset ovat pieniä, mutta alkavatkohan sitten isompana miettiä että miksi he syövät "lihottavaa" ruokaa?

Määrittele nyt ensin mikä on "lihottava" ruoka? :D Ei ravintotietoisessa perheessä opeteta lapsia huonoille ruokatottumuksille. Meillä ei esim. opettella tapaa syödä leipää, tai muroja.

Meillä syödään ihan normaalia omaa ruokaa koko perhe, mutta meillä aikuisilla on käytössä myös lisäravinteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö.

Normaali ihminen kyllä tajuaa että tavallisella ruualla ei kyllä liho jos annoskoot ovat kohdillaan. :D

Ja muutenkin, kyllähän vanhempien pitää lapsilleen selittää että miksi syövät eri ruokaa.

Vierailija

Kyllä syötetään. Paitsi lisäravinteet jätetään antamatta. Kun esimerkiksi teen itselle smoothieta, otan siitä lapselle osan ennen kuin lisään heraa omaani. Lapsen smoothieen laitan sitten vaikka jugurttia. Miksei se lapsi voisi niitä samoja safkoja syödä?

Vierailija

Minua enemmän säälittää lapset jotka vanhemmat pakottavat vegaaneiksi. :(

Sitten kituvat liian vähillä kaloreilla ja ravintoaineilla.

Sitten ihmetellään kun on kaikenlaista vaivaa ja sairautta eikä lapsi kasva ja kehity kuten muut ikäisensä.

Vierailija

Televisiossa tuli dokumentti bodarista ja fitnesspimusta. Joka päivä kanaa ja riisiä. Kanaa ja riisiä. Kanaa ja riisiä. Ja lisäproteiineja. Tällainen dieetti lapsellekin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Televisiossa tuli dokumentti bodarista ja fitnesspimusta. Joka päivä kanaa ja riisiä. Kanaa ja riisiä. Kanaa ja riisiä. Ja lisäproteiineja. Tällainen dieetti lapsellekin!

Ehdottomasti kaikki bodarit syö näin. Kun telkkarissa ne kaksi bodaria niin teki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kaikki bodarit syö näin. Kun telkkarissa ne kaksi bodaria niin teki.

Missä niin sanotaan että kaikki?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.